Az ember elmegy ebédelni egy jót, utána szundit egyet és mire benèz a fórumba, elszabadult a pokol. .
Emberek, nyugi! Lesz minden. Varàzsolni nem tud senki.
Emberek, nyugi! Lesz minden. Varàzsolni nem tud senki.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Az elmúlt évek tapasztalatai alapján, és a kialakult helyzet kapcsán szeretnénk elkerülni a (többek között az ukrán topikban is tapasztalható) információs zajt, amit részben a hazai sajtóorgánumok hozzá nem értő cikkei által okozott visszhang gerjeszt. Mivel kizárható, hogy a hazai sajtó, vagy mainstream szakértők többletinformációval rendelkezzenek a fórumhoz képest a Wagner katonai magánvállalat oroszországi műveletével kapcsolatban, így kiegészítő szabály lép érvénybe a topik színvonalának megőrzése, javítása érdekében:
Ezen tartalmak az oldal tulajdonosának és moderátorainak belátása szerint egyéb szabálysértés hiányában is törölhetők, a törlés minden esetben (az erőforrások megőrzése érdekében) külön indoklás nélkül történik.
Preferáltak az elsődleges és másodlagos források, pl. a résztvevő felekhez köthető Telegram chat-ek, illetve az ezeket közvetlenül szemléző szakmai felületek, felhasználók.
Az fel sem merült benned, hogy erre egy külön üzletág fog kiépülni itthon?Miért tenné?
Fenn fog tartani eddig legalább három típusra 4-7-lynx- javítókapacitást egy összeszerelőüzemben?
Nem merült fel, mert Leoknál ez teljesen értelmetlen Mo léptékben. A fent említett országok gyártják is a technikát, nem csak összeszerelik. Sarkítva: milyen képzettség kell ahhoz, hogy összeszereljen egy autót a gyártósoron, és milyen ahhoz hogy képes legyen felújítani? A Lynxhez viszont valóban kellene egy hazai javítóbázis. Elég kevés vevő lesz a jelek szerint a környéken.szóval itt kell megoldani.Az fel sem merült benned, hogy erre egy külön üzletág fog kiépülni itthon?
Lásd még a most átadott "depó" az ausztráloknál. Leánykori nevén MILVEHCOE.
Akár milyen furcsa, ott fogják legyártani, és támogatni az összes RM típust az Ausztrál földrészen. Mert a pályázó Lynx mellett már van nekik ugye a Boxer, meg minimum a HX család. De az az igazság, hogy az egerszegi telepen valószínűleg megoldható lesz akár a Leo-k és a PZH-k karbantartása is. A vásárlást kisérő supportot ugye külön-külön intézhetik a cégek, de ennek letelte után akár meg is lehet versenyeztetni a KMW-t a RM-lal.
A svájciaknál pl. a Leo-k (és minden egyéb szárazföldi technika) karbantartását is a RUAG csinálja. Nem véletlen, hogy neki magának is van upgrade packja a Leo 2-re.
Nem merült fel, mert Leoknál ez teljesen értelmetlen Mo léptékben. A fent említett országok gyártják is a technikát, nem csak összeszerelik. Sarkítva: milyen képzettség kell ahhoz, hogy összeszereljen egy autót a gyártósoron, és milyen ahhoz hogy képes legyen felújítani? A Lynxhez viszont valóban kellene egy hazai javítóbázis. Elég kevés vevő lesz a jelek szerint a környéken.szóval itt kell megoldani.
??????Tekintve, hogy fejlesztési kapacitás is lesz itt, valószínűleg tervben van, hogy tudják majd faragni a gépeket ahogy kell.
ha ő mondja...komoly exportbevételeket vár a kormány az új fegyvergyáraktól, illetve jövőre egy új kutatási és fejlesztési központ fogja össze a terület szakembereink tevékenységét.
https://magyarnemzet.hu/belfold/exportalni-is-fog-az-ujjaepulo-magyar-hadiipar-8816735/
Maróth valószínűleg sokkal többet tud mint mi...ha ő mondja...
ha ő mondja...
Nem merült fel, mert Leoknál ez teljesen értelmetlen Mo léptékben. A fent említett országok gyártják is a technikát, nem csak összeszerelik. Sarkítva: milyen képzettség kell ahhoz, hogy összeszereljen egy autót a gyártósoron, és milyen ahhoz hogy képes legyen felújítani? A Lynxhez viszont valóban kellene egy hazai javítóbázis. Elég kevés vevő lesz a jelek szerint a környéken.szóval itt kell megoldani.
A probléma az, hogy egy harckocsit/harcjárművet nem ugyan úgy raknak össze, mint egy autót.
De nem is véletlen, hogy a modern járművek már modulárisra vannak tervezve. Ugyebár a Leo 2 komplett motorját 1 órán belül cserélik. Ugyan ezen elvek mentén tervezték a Lynxet is (Meg úgye az összes modern német gépet)
És az felmerült már benned, hogy miért került olyan rohadt sokba a KMW csomag? Mert nem maguk a járművek voltak olyan drágák.
Tehát nem fogják itt neked elkezdeni barkácsolni ezeket a járműveket, hanem a hibás alkatrészt kiszedik modul rendszerben, és vagy kidobják, vagy elküldik megjavítani. A szerelők meg a már jó alkatrészt kell visszaépíteni. Ebben szerinted mi az atomfizika?
Tanultak a Tigrisböl...
Ezt módszert alkalmazzák a legtöbb harcjármű javításánál és működtetésénél ha sietni kell. (meg ahol van pénz, mi bütyköltük a BTR-eket mert nem mindig volt alkatrész)hmm..kár hogy erről a gyors módszerről a BW toborzői nem tudnak. Most olvastam, a hirdetésüket, harckocsi karbantartó*javítókat toboroznak..
hmm..kár hogy erről a gyors módszerről a BW toborzői nem tudnak. Most olvastam, a hirdetésüket, harckocsi karbantartó*javítókat toboroznak..
Amúgy ez az önállóan honnan jött neked? Supportal együtt vettük a gépeket kurvára evidens, hogy az ipari nagyjavítás meg a hasonló szintű dolgok nem itt lesznek végrehajtva vagy ha igen nem a honvédség által. A KMW konkrétan csinált egy magyar leányvállalatot üzemeltetésre. Az A4-esek meg konkrétan lízingelve vannak, a gripenek is hazamennek a svédekhez a nagyobb dolgokra.Ahh. ez meg a RUAG ipari álláshirdetése, kb mi minden szaktudás kell. 40+ Leoért önállóan felejtős. https://www.ruag.com/system/files/media_document/2017-02/Factsheet MRO_low_Original_7992.pdf
URAM ATYÁM!!!Ahh. ez meg a RUAG ipari álláshirdetése, kb mi minden szaktudás kell. 40+ Leoért önállóan felejtős. https://www.ruag.com/system/files/media_document/2017-02/Factsheet MRO_low_Original_7992.pdf