??????Tekintve, hogy fejlesztési kapacitás is lesz itt, valószínűleg tervben van, hogy tudják majd faragni a gépeket ahogy kell.
??????Tekintve, hogy fejlesztési kapacitás is lesz itt, valószínűleg tervben van, hogy tudják majd faragni a gépeket ahogy kell.
ha ő mondja...komoly exportbevételeket vár a kormány az új fegyvergyáraktól, illetve jövőre egy új kutatási és fejlesztési központ fogja össze a terület szakembereink tevékenységét.
https://magyarnemzet.hu/belfold/exportalni-is-fog-az-ujjaepulo-magyar-hadiipar-8816735/
Maróth valószínűleg sokkal többet tud mint mi...ha ő mondja...
ha ő mondja...
Nem merült fel, mert Leoknál ez teljesen értelmetlen Mo léptékben. A fent említett országok gyártják is a technikát, nem csak összeszerelik. Sarkítva: milyen képzettség kell ahhoz, hogy összeszereljen egy autót a gyártósoron, és milyen ahhoz hogy képes legyen felújítani? A Lynxhez viszont valóban kellene egy hazai javítóbázis. Elég kevés vevő lesz a jelek szerint a környéken.szóval itt kell megoldani.

A probléma az, hogy egy harckocsit/harcjárművet nem ugyan úgy raknak össze, mint egy autót.
De nem is véletlen, hogy a modern járművek már modulárisra vannak tervezve. Ugyebár a Leo 2 komplett motorját 1 órán belül cserélik. Ugyan ezen elvek mentén tervezték a Lynxet is (Meg úgye az összes modern német gépet)
És az felmerült már benned, hogy miért került olyan rohadt sokba a KMW csomag? Mert nem maguk a járművek voltak olyan drágák.
Tehát nem fogják itt neked elkezdeni barkácsolni ezeket a járműveket, hanem a hibás alkatrészt kiszedik modul rendszerben, és vagy kidobják, vagy elküldik megjavítani. A szerelők meg a már jó alkatrészt kell visszaépíteni. Ebben szerinted mi az atomfizika?

Tanultak a Tigrisböl...![]()
Ezt módszert alkalmazzák a legtöbb harcjármű javításánál és működtetésénél ha sietni kell. (meg ahol van pénz, mi bütyköltük a BTR-eket mert nem mindig volt alkatrész)hmm..kár hogy erről a gyors módszerről a BW toborzői nem tudnak. Most olvastam, a hirdetésüket, harckocsi karbantartó*javítókat toboroznak..
hmm..kár hogy erről a gyors módszerről a BW toborzői nem tudnak. Most olvastam, a hirdetésüket, harckocsi karbantartó*javítókat toboroznak..
Amúgy ez az önállóan honnan jött neked? Supportal együtt vettük a gépeket kurvára evidens, hogy az ipari nagyjavítás meg a hasonló szintű dolgok nem itt lesznek végrehajtva vagy ha igen nem a honvédség által. A KMW konkrétan csinált egy magyar leányvállalatot üzemeltetésre. Az A4-esek meg konkrétan lízingelve vannak, a gripenek is hazamennek a svédekhez a nagyobb dolgokra.Ahh. ez meg a RUAG ipari álláshirdetése, kb mi minden szaktudás kell. 40+ Leoért önállóan felejtős. https://www.ruag.com/system/files/media_document/2017-02/Factsheet MRO_low_Original_7992.pdf
URAM ATYÁM!!!Ahh. ez meg a RUAG ipari álláshirdetése, kb mi minden szaktudás kell. 40+ Leoért önállóan felejtős. https://www.ruag.com/system/files/media_document/2017-02/Factsheet MRO_low_Original_7992.pdf





Valaki írja már be, hogy szar.itt a daru ami bent van a javítóban
![]()
![]()
Szar.Valaki írja már be, hogy szar.
Ezt módszert alkalmazzák a legtöbb harcjármű javításánál és működtetésénél ha sietni kell. (meg ahol van pénz, mi bütyköltük a BTR-eket mert nem mindig volt alkatrész)
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..