Szu-57 / Su-57 Felon / PAK-FA (T-50) / FGFA (Szuhoj, Oroszország)

Az s alkú szívócsatorna nem folytja?Valahogy megoldották a fogyasztást az SH-nál és a Rafalenál is.
A Rafale-ban nincs radar blocker.
Az S alakú szívócsatornának messze nem akkora a fojtó hatása, mint a kompresszor elé betett idegen tárgynak, aminek ráadásul a jégtelenítését is meg kell oldani, meg az se szerencsés, ha a lökéshullámok elérik, vagy mi több, róla válnak le.
 
A Rafale-ban nincs radar blocker.
Az S alakú szívócsatornának messze nem akkora a fojtó hatása, mint a kompresszor elé betett idegen tárgynak, aminek ráadásul a jégtelenítését is meg kell oldani, meg az se szerencsés, ha a lökéshullámok elérik, vagy mi több, róla válnak le.

Akkor eddig hülyén éltem.Azt hittem abban is van blocker.
 
A Rafale-ban nincs radar blocker.
Az S alakú szívócsatornának messze nem akkora a fojtó hatása, mint a kompresszor elé betett idegen tárgynak, aminek ráadásul a jégtelenítését is meg kell oldani, meg az se szerencsés, ha a lökéshullámok elérik, vagy mi több, róla válnak le.

Viszont akkor ez a "rács"ad esetleg valami mechanikai védelmet is a hajtómű számára?
 
160734436711826985.jpg

160734733444338754.jpg


Ettől sivítanak újabban a Szu-57-esek. Komoly ellenállásuk lehet, szerintem fojtják rendesen a hajtóművet, ami majd a fogyasztásban jelentkezhet.
Az új hajtóművek mellett is ez komolyan visszafogja majd a gépet?
 
Konsztantyin Khmelik is elkészült az idei Sz-57-es Armija 2020 videójával.
Itt repült először a gép bemutatót a radar blockerrel, ami miatt sípol is rendesen. Szerintem magának a bemutató programnak ez az extra “hangeffekt” még külön is jót tett.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Konsztantyin Khmelik is elkészült az idei Sz-57-es Armija 2020 videójával.
Itt repült először a gép bemutatót a radar blockerrel, ami miatt sípol is rendesen. Szerintem magának a bemutató programnak ez az extra “hangeffekt” még külön is jót tett.
Ez a gép valami eszméletlenül gyönyörű!
Engem továbbra is lenyűgöz a számtalan vezérsík kisebb-nagyobb, folyamatos mozgása. Különösen a nagyjából szemből készült felvételeken, a lerx, az egészben mozgó függőleges vezérsíkok és a kisebb felületek "körbe táncolják" a gép törzsét! :)
 
Hosszabb videó a VR alapú, QR kódos 3D adatbáziskezelésről, ami nagyban segíti a Szu-57-es összeszerelését végző operátorok munkáját.
Tekintve, hogy dolgoztam gyártástámogató mérnökként és tervezőmérnökként is, sőt, besegítettem többször is a saját terveim összeszerelésében a soron a munkásoknak, illetve nálunk a GE-ben is voltak kísérletek a VR alapú, illetve a QR-kódos virtuális előszerelésekkel, van fogalmam arról, hogy ez milyen segítség.
Az okos szemüvegekre kivetíthető 1:1-es 3D modell alapján végezni a szerelést (vagy virtuális előszerelés) sokkal gyorsabban kiadja az esetleges ütközéseket, még az alkatrészek (főleg a lehajlítgatott csövezések) elkészítése előtt akár.
Sajnos tudom milyen az, amikor Veresegyházon kell összeszerelni két olyan rendszert, amely közül az egyiket Mexikóban, a másikat Indiában tervezték, nulla kommunikáció mellett. Persze, hogy gond volt.

https://disk.yandex.ru/d/3_Tl3LlQILsGUw/1. HL2 - визуальный контроль. видео наложено с отклонениями.mp4
 
Hosszabb videó a VR alapú, QR kódos 3D adatbáziskezelésről, ami nagyban segíti a Szu-57-es összeszerelését végző operátorok munkáját.
Tekintve, hogy dolgoztam gyártástámogató mérnökként és tervezőmérnökként is, sőt, besegítettem többször is a saját terveim összeszerelésében a soron a munkásoknak, illetve nálunk a GE-ben is voltak kísérletek a VR alapú, illetve a QR-kódos virtuális előszerelésekkel, van fogalmam arról, hogy ez milyen segítség.
Az okos szemüvegekre kivetíthető 1:1-es 3D modell alapján végezni a szerelést (vagy virtuális előszerelés) sokkal gyorsabban kiadja az esetleges ütközéseket, még az alkatrészek (főleg a lehajlítgatott csövezések) elkészítése előtt akár.
Sajnos tudom milyen az, amikor Veresegyházon kell összeszerelni két olyan rendszert, amely közül az egyiket Mexikóban, a másikat Indiában tervezték, nulla kommunikáció mellett. Persze, hogy gond volt.

https://disk.yandex.ru/d/3_Tl3LlQILsGUw/1. HL2 - визуальный контроль. видео наложено с отклонениями.mp4

Miért nem lett belőle semmi?
 
  • Tetszik
Reactions: gacsat
Ez a gép valami eszméletlenül gyönyörű!
Engem továbbra is lenyűgöz a számtalan vezérsík kisebb-nagyobb, folyamatos mozgása. Különösen a nagyjából szemből készült felvételeken, a lerx, az egészben mozgó függőleges vezérsíkok és a kisebb felületek "körbe táncolják" a gép törzsét! :)
Tenyleg nagyon szép a gép, de mikor fogják tudni megoldani a ruszkik hogy ne kormoljon a hajtómű úgy mint egy húzott 1. 9tdi?? Baromi csúnya és gondolom nem is előnyös..
 
Tenyleg nagyon szép a gép, de mikor fogják tudni megoldani a ruszkik hogy ne kormoljon a hajtómű úgy mint egy húzott 1. 9tdi?? Baromi csúnya és gondolom nem is előnyös..
Kb úgy füstöl, mint egy F-22-es, vagy F-35-ös. Sőt, az EF Typhoon-t is nyugodtan ideveheted.
Ha azokat el tudod fogadni, akkor ezzel miért van bajod?
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Ezek a modern hajtóművek is tudnak füstölni bizonyos körülmények között.
 
  • Tetszik
Reactions: fishbed