Nekünk meg van 2-300 metálzöld...A rendőrök decemberben kaptak 52 db matt zöldet...
Nekünk meg van 2-300 metálzöld...A rendőrök decemberben kaptak 52 db matt zöldet...
Az átadókon nemigen szoktak.Érdekes hogy a honvedelem.hu szerzője sem tud többet, mint amennyit mi itt összeszedtünk a hónapok során, ő is csak találgat. Ezek szerint az átadón nem mondtak semmi konkrét információt...
Mi a garancia hogy nem...?ATGM lőnek a vöröskeresztre?
Ha azzal lőnek akkor már a lynx alvázon lévő se nagyon fogja meg.Mi a garancia hogy nem...?
A bejelentéskor elvileg említette Benkő papa a sebesültkihordó járművet. (@termintor be is foHát szerintem a lynx alváz kurva drága játék ilyenekre, inkább pakolok még skyrangert.
Beknő Papa példákat hozott fel, hogy miket lehet belőle csinálni. (meg többször beszél hülyeséget mint nem) Majd eldől, hogy az a verzió lesz-e vagy sem.A bejelentéskor elvileg említette Benkő papa a sebesültkihordó járművet. (@termintor be is fo
De hidd el én is jobban ötülnék egy 1,5-2M USD Bronconak.
Különben szerintem egy sebesültkihordót 3-4M-ból is ki lehet hozni Lynxből is.
Lynx preziben kezdetektől fogva van medevac!Milyen láncosból lehetne csinálni medevac-ot ha nem Lynx-ből?A mérete miatt a legalkalmasabb rá!Szerintem nagy hülyeség lenne másik tipust rendszeresíteni medevacnak, nembiztos hogy az üzemeltetés miatt olcsóbb lenne mint a Lynx...!Beknő Papa példákat hozott fel, hogy miket lehet belőle csinálni. (meg többször beszél hülyeséget mint nem) Majd eldől, hogy az a verzió lesz-e vagy sem.
Ezeknek a gépeknek pont az a lényege, hogy megveszed a piacról minimális módosításokkal. A suzuki a mi 3-400 darabunkért nem fog új típust szülni.
Logikusan nem uj tipusrol beszeltem, hanem arrol, hogy pl egy jobb 4WD-s Vitara zorozatot csinalnak.Autógyártó nem így működik. Ők egy új típus esetében milliós eladható tételekben gondolkodnak. Konkrétan ha jól tudom, így kapásból, Suzuki Swiftből 5 milliónál jár az eladott darabszám. Személygépkocsi kategóriában, nem fejlesztenek ki új típust csupán valaki pár száz darabos megrendelésére.
Hat ja, csak nem mindegy, hogy 40-50 mentod darabja $6-8M avagy $500k, ugye.Lynx preziben kezdetektől fogva van medevac!Milyen láncosból lehetne csinálni medevac-ot ha nem Lynx-ből?A mérete miatt a legalkalmasabb rá!Szerintem nagy hülyeség lenne másik tipust rendszeresíteni medevacnak, nembiztos hogy az üzemeltetés miatt olcsóbb lenne mint a Lynx...!
Ennyi erővel minden drága amit veszünk....!A 40-50 -et kicsit sokallom de legyen!Azért kicsit furcsálnám ha már itt van a Lynx gyárunk és máshonnan vennénk láncos medevac-ot!Hat ja, csak nem mindegy, hogy 40-50 mentod darabja $6-8M avagy $500k, ugye.
Nem lesz láncos medevac hanem esetleg kerekes aztán tessék.Ennyi erővel minden drága amit veszünk....!A 40-50 -et kicsit sokallom de legyen!Azért kicsit furcsálnám ha már itt van a Lynx gyárunk és máshonnan vennénk láncos medevac-ot!
Vótmá.Na, egy ujabb elorelepes. 120mm Aselsan aknaveto integralva. Johet a Hirtenberger.
![]()
Nurol Makina qualifies Ejder Yalçin mortar carrier
Turkey’s Nurol Makina announced that it has developed and qualified a new self-propelled mortar system based on its fourth-generation Ejder Yalçin 4×4 protected mobility...www.janes.com

Okos hozzászólás.Beknő Papa példákat hozott fel, hogy miket lehet belőle csinálni. (meg többször beszél hülyeséget mint nem) Majd eldől, hogy az a verzió lesz-e vagy sem.
Utána indul a hazai gyártás??Tehát még 38db jön 2022 végén Tatára...
Szerintem 22 után jönnek a magyar gyártású Gidránok egyébként 40 Gidránt rendeltünk és csak 38 megy Tatára hova megy a másik 2?Utána indul a hazai gyártás??
Addig még kap valaki vagy a többi 250 később?
Ezek a kérdések merültek fel bennem.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..