K
kamm
Guest
Játszanának inkább a World of Tanks-al is élethűbb lenne a dolog!
Egy magyar csapat fejlesztget lassan egy GHPC nevű szimulátort, már most jobban mutat, mint ez a program.
Meanwhile in America: https://www.ft.com/content/cbfad4be-65f7-4810-b2d3-deadcd3d803a
$21.9B (!) is lehet a vege a Microsoft altal szalllitando AR szemuvegeknek - jo, a maximum osszeg egyertelmuen sokmillios darabot is magaban foglal, a minimum csak 120 ezer darab, utana kiderul, mennyit rendelnek majd -, de akkor is agyatlanul sok penz.
Ilyesmit a nemetekkel ennek szerintem par tizmillio eurobol ki tudnank hozni, a nemeteknek mindenuk megvan a gyartashoz, nekunk meg mindenunk adott a szoftveres resz kifejlesztesehez mondjuk max masfel-ket ev alatt, az RM integralna a meglevo rendszerekhez (harcjarmu halozatok stb) es maris lenne egy ujabb market-leading termek, amit a RM arulhatna szerte a vilagban.
A program baromi sok harcjárművet ismer, a térképes szimuláció és ott az alegységek elrendezése az egész fasza benne.
A gáz ott kezdődik amikor a 3D szimulációban akarsz "játszani" egymillió éves a grafikus motor és olyan hibákat generál mint az állat. 2010 környékén kezdtek el vele dolgozni akkor pénz nem volt komolyan megcsinálni most meg már annyira elszaladt az idő felette, hogy több értelme lenne egy vadi újba belekezdeni.
Ez egyreszt programtervezesi kerdes, de ketlem, hogy ujra kellene irni az egeszet, azaz ha 2010-ben terveztek ne lenne mar kulon grafikai motor, amit ne lehetne cserelni, mondjuk a rendkivul popularis (=konnyu devet talalni hozza) Unityvel. (Igen, van mas motor is, de amikor utoljara csinaltam ilyen projectet, akkor az Epic meg royaltyt kert a vegleges termeked eladasaibol az Unreal Engine licenszeben, szoval azt inkabb hanyagoltuk es tobb kicsit tobb dev eroforrast raszanva a Unityvel is hibatlanul elkeszult a termek.)
Masreszt lehet, hogy a motor tudna sok mindent, csak a texturazas stb lett osszehanyva es azert nez ki ugy, mintha kb 1999-ben 3dfxre lett volna fejlesztve...