[BIZTPOL] Magyarország

Adna meg a jo isten. Ugyis elfogy a penzuk par ev mulva.
Mondjuk nincs is ilyen mechanizmus, szabály rendszer. Jelenleg nem lehet kirúgni senkit az EU-ból. Max elmegy önszántából, vagy legrosszabb esetben felfüggeszthetik a szavazati jogát. Ez a jaj úgyis kirúgnak minket az EU-ból, kb annyira primitív, mint a delcsisek a kocsmában akiknek minden kötőszavuk a "bazmeg".
 
Mondjuk nincs is ilyen mechanizmus, szabály rendszer. Jelenleg nem lehet kirúgni senkit az EU-ból. Max elmegy önszántából, vagy legrosszabb esetben felfüggeszthetik a szavazati jogát. Ez a jaj úgyis kirúgnak minket az EU-ból, kb annyira primitív, mint a delcsisek a kocsmában akiknek minden kötőszavuk a "bazmeg".
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Mondjuk nincs is ilyen mechanizmus, szabály rendszer. Jelenleg nem lehet kirúgni senkit az EU-ból. Max elmegy önszántából, vagy legrosszabb esetben felfüggeszthetik a szavazati jogát. Ez a jaj úgyis kirúgnak minket az EU-ból, kb annyira primitív, mint a delcsisek a kocsmában akiknek minden kötőszavuk a "bazmeg".
Dehát b+, kirúgnak minket az eu-ból b+, hát nem érted, hogy mostmár aztán b+ kirúgnak? :D
 
Ekkora kretént!
Pedig sajnos úgy néz ki ő lesz a következő miniszterelnök. :(
Tegnap megnéztem a kormányinfót, és azt mondta Gulyás (1:28:33-tól), hogy az autópályák koncesszióba adására szükség van, különben nem lenne 13. havi nyugdíj, családtámogatás és gazdaságélénkítés...
Én ezt nem veszem be. Miért éri meg másnak az autópályákkal foglalkozni, ha az államnak nem elég jó. Pár év alatt elköltik ezt a pénzt, talán 2026-ot is behúzzák, csak azzal nem számolnak, hogy Ovi után is lesz élet. Nem kellene felélni ezt a vagyont, mert a kártékony politikusoknak hála, már így is az értékének többszörösét kifizették érte az emberek. Szerintem sokan leszünk akik emiatt nem fogunk a Fideszre szavazni. Ha ebből a témából kampányt csinál az ellenzék, akkor ez már 22-ben sima bukta lesz.
 
Miért éri meg másnak az autópályákkal foglalkozni, ha az államnak nem elég jó.
Mert több uniós hitelt nem kap rá az állam, így veszteségesen tudja csak működtetni. Ez sima működtetés: nem az állam fogja működtetni, viszont minden!!! a tulajdonában marad, amit pedig beruház a működtető koncessziós társaság, az IS állami tulajdon lesz, amint az X év lejár.

Viszont, így lehet pályázni egyéb uniós manira (a nem állami kosárból, így más kosárból jön a lovetta), amivel épül tovább ami koncesszióban van, karbantartják, stb. Ez sosem kerül Tiborcz Mészáros tulajdonába, marad állami tulajdon. Viszont, akárki is nyeri meg, másfajta uniós hitelfelvételre lesz jogosult, és a közel kétezer kilométernyi út a magyar államé marad, nem drágulhatnak az útdíjak, sőt, a beszedésük se kerül magánkézbe!!!

Nem tudom mitől félsz, csak ismerni kell a lehetőségeket. Ebből a Fegyőr féléknek lehetne ügy, de kb. 2 percig.

Kutatások, nagyobb építkezések mennek ebből máshol is. Lehet jól csinálni, és szarul, mint a volt kormányok.
 
Mert több uniós hitelt nem kap rá az állam, így veszteségesen tudja csak működtetni. Ez sima működtetés: nem az állam fogja működtetni, viszont minden!!! a tulajdonában marad, amit pedig beruház a működtető koncessziós társaság, az IS állami tulajdon lesz, amint az X év lejár.

Viszont, így lehet pályázni egyéb uniós manira (a nem állami kosárból, így más kosárból jön a lovetta), amivel épül tovább ami koncesszióban van, karbantartják, stb. Ez sosem kerül Tiborcz Mészáros tulajdonába, marad állami tulajdon. Viszont, akárki is nyeri meg, másfajta uniós hitelfelvételre lesz jogosult, és a közel kétezer kilométernyi út a magyar államé marad, nem drágulhatnak az útdíjak, sőt, a beszedésük se kerül magánkézbe!!!

Nem tudom mitől félsz, csak ismerni kell a lehetőségeket. Ebből a Fegyőr féléknek lehetne ügy, de kb. 2 percig.

Kutatások, nagyobb építkezések mennek ebből máshol is. Lehet jól csinálni, és szarul, mint a volt kormányok.
Egen.A jövedelem kerül a tulajdonukba-a költség meg az adófizetőké marad....
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Mert több uniós hitelt nem kap rá az állam, így veszteségesen tudja csak működtetni. Ez sima működtetés: nem az állam fogja működtetni, viszont minden!!! a tulajdonában marad, amit pedig beruház a működtető koncessziós társaság, az IS állami tulajdon lesz, amint az X év lejár.

Viszont, így lehet pályázni egyéb uniós manira (a nem állami kosárból, így más kosárból jön a lovetta), amivel épül tovább ami koncesszióban van, karbantartják, stb. Ez sosem kerül Tiborcz Mészáros tulajdonába, marad állami tulajdon. Viszont, akárki is nyeri meg, másfajta uniós hitelfelvételre lesz jogosult, és a közel kétezer kilométernyi út a magyar államé marad, nem drágulhatnak az útdíjak, sőt, a beszedésük se kerül magánkézbe!!!

Nem tudom mitől félsz, csak ismerni kell a lehetőségeket. Ebből a Fegyőr féléknek lehetne ügy, de kb. 2 percig.

Kutatások, nagyobb építkezések mennek ebből máshol is. Lehet jól csinálni, és szarul, mint a volt kormányok.
Miért érné meg másnak, ha nem éri meg az államnak? Az meg hogy mit találtak ki a tulajdonjoggal kapcsolatban, az részletkérdés. Nyilván nem a két szép szemünkért, hanem csak a zsíros haszonért fektet majd be tőkét a szerencsés nyertes. Az állam rövid távon nagy pénzt akar kaszálni, de ezért cserébe az emberek hosszú évtizedekig fognak fizetni.
Az autópályák szinte teljesen kész vannak. Újakat alig kell építeni. A fenntartást államilag lehet "veszteségesen" is intézni, számolva a másodlagos haszonnal, de ha kiszervezik, akkor csak a nettó profit fog számítani. Emiatt nem szabad elhinni azt sem, hogy nem fognak emelkedni az árak, stb, stb.
Szerintem most rohadt nagy hülyeséget csinálnak. Én passzolok.
 
Miért érné meg másnak, ha nem éri meg az államnak? Az meg hogy mit találtak ki a tulajdonjoggal kapcsolatban, az részletkérdés. Nyilván nem a két szép szemünkért, hanem csak a zsíros haszonért fektet majd be tőkét a szerencsés nyertes. Az állam rövid távon nagy pénzt akar kaszálni, de ezért cserébe az emberek hosszú évtizedekig fognak fizetni.
Az autópályák szinte teljesen kész vannak. Újakat alig kell építeni. A fenntartást államilag lehet "veszteségesen" is intézni, számolva a másodlagos haszonnal, de ha kiszervezik, akkor csak a nettó profit fog számítani. Emiatt nem szabad elhinni azt sem, hogy nem fognak emelkedni az árak, stb, stb.
Szerintem most rohadt nagy hülyeséget csinálnak. Én passzolok.
Akkor megkapod Gyurcsányékat.
 
Miért érné meg másnak, ha nem éri meg az államnak?
Közgazdaságtan. Ha az állam vesz föl rá hitelt az államadósságot növel amiért leminősíthetnek és drágább lesz utána minden mást is finanszírozni.
Ezzel hogy kiadják privátba nyilván pénzt buknak, de a magánzó unlimited mennyiségű hitelt tud rá felvenni, amit a díjakból tud törleszteni és még a zsebében is marad.
Hidd el, hogy előtte csináltak kockázat elemzést és az jött ki, hogy bár évente XY milliárdot ezzel elbuknak, de azt a pénzt másba lehet tenni ami többet hoz vissza.

Amikor anno nekem is elmagyarázta egy pro közgazdász miért is megy tönkre az, aki mindent saját zsebből finanszíroz és miért marad talpon az aki felveszi a hitelt én is furcsáltam, de később egy közgazdász diplomával már beláttam teljesen igaza volt.

Amúgy nekem sem tetszik az ötlet, de ha ez az ára, hogy 22-őt megnyerjék legyen. Remélem tényleg ésszel csinálják.
Ha nem lesz pénzosztás a nagyobbat ígérők nyernek abból meg mohácshoz hasonló vész lesz.
Nyeld le szépen ezt a békát és húzd jó helyre az x-et vagy kapsz az ágyadba 2 meleg migráncst :D
 
Közgazdaságtan. Ha az állam vesz föl rá hitelt az államadósságot növel amiért leminősíthetnek és drágább lesz utána minden mást is finanszírozni.
Ezzel hogy kiadják privátba nyilván pénzt buknak, de a magánzó unlimited mennyiségű hitelt tud rá felvenni, amit a díjakból tud törleszteni és még a zsebében is marad.
Hidd el, hogy előtte csináltak kockázat elemzést és az jött ki, hogy bár évente XY milliárdot ezzel elbuknak, de azt a pénzt másba lehet tenni ami többet hoz vissza.

Amikor anno nekem is elmagyarázta egy pro közgazdász miért is megy tönkre az, aki mindent saját zsebből finanszíroz és miért marad talpon az aki felveszi a hitelt én is furcsáltam, de később egy közgazdász diplomával már beláttam teljesen igaza volt.

Amúgy nekem sem tetszik az ötlet, de ha ez az ára, hogy 22-őt megnyerjék legyen. Remélem tényleg ésszel csinálják.
Ha nem lesz pénzosztás a nagyobbat ígérők nyernek abból meg mohácshoz hasonló vész lesz.
Nyeld le szépen ezt a békát és húzd jó helyre az x-et vagy kapsz az ágyadba 2 meleg migráncst :D
És azonnal van. Nem feltétlenül 12 hónapos bontásban x milliárd.
 
  • Vicces
Reactions: formosa1
Igazi magyar vagy. A 48 az 48. :)
A Feri meg Feri. Aztán jött a kiegyezés, és a 48asok eltűntek a történelem vérzivatarában. Aki nem, az meg Görgeyt dobálta a Dunakanyarban. A gestapósok két vht vesztettek az elveik miatt. Nem tudom megérte-e, de hígabb a migirikkel a civilizaciójuk, mint az ősellenség franciáknak ... :)
 
Közgazdaságtan. Ha az állam vesz föl rá hitelt az államadósságot növel amiért leminősíthetnek és drágább lesz utána minden mást is finanszírozni.
Ezzel hogy kiadják privátba nyilván pénzt buknak, de a magánzó unlimited mennyiségű hitelt tud rá felvenni, amit a díjakból tud törleszteni és még a zsebében is marad.
Hidd el, hogy előtte csináltak kockázat elemzést és az jött ki, hogy bár évente XY milliárdot ezzel elbuknak, de azt a pénzt másba lehet tenni ami többet hoz vissza.

Amikor anno nekem is elmagyarázta egy pro közgazdász miért is megy tönkre az, aki mindent saját zsebből finanszíroz és miért marad talpon az aki felveszi a hitelt én is furcsáltam, de később egy közgazdász diplomával már beláttam teljesen igaza volt.
Nem is értem mire akarnak hitelt felvenni, hiszen már alig kell új pályát építeni.
Nem veszem be azt a szöveget sem, hogy "az ország bármely pontjából fél óra alatt el lehet majd érni valamelyik autópályát". Már bocsánat, de nem ez a baj a vidéki úthálózattal. Tökre leszarom, ha csak 45 perc alatt vagyok a pályán. Inkább az a probléma, hogy a korábban elcseszett koncessziók miatt kiesett a kasszából egy akkora összeg, ami miatt más utakra nem is maradt pénz, és azok nagyon lerohadtak.
Nyeld le szépen ezt a békát és húzd jó helyre az x-et vagy kapsz az ágyadba 2 meleg migráncst :D
Hé, csak duzzogtam egy kicsit! Ezért még nem kell kapásból a legdurvább eszközökhöz nyúlni, amikor köztudottan elég könnyen korrumpálható vagyok. Csak úgy mondom. :)
 
Nem is értem mire akarnak hitelt felvenni, hiszen már alig kell új pályát építeni.
Nem veszem be azt a szöveget sem, hogy "az ország bármely pontjából fél óra alatt el lehet majd érni valamelyik autópályát". Már bocsánat, de nem ez a baj a vidéki úthálózattal. Tökre leszarom, ha csak 45 perc alatt vagyok a pályán. Inkább az a probléma, hogy a korábban elcseszett koncessziók miatt kiesett a kasszából egy akkora összeg, ami miatt más utakra nem is maradt pénz, és azok nagyon lerohadtak.

Hé, csak duzzogtam egy kicsit! Ezért még nem kell kapásból a legdurvább eszközökhöz nyúlni, amikor köztudottan elég könnyen korrumpálható vagyok. Csak úgy mondom. :)
Sugaras az ország pályahálózata. Az, hogy Pécsről elmenj Szegedre autópályán, fel kell menned Pestre. Ugyanez a helyzet a Nyírség, vagy Debrecen-Szeged viszonylatban is.
Mivel Nagyvárad-Arad, Eszék-Szabadka-Szeged utakat és vasútat levágták rólunk nem véletlenül, ezért most kell új infrastruktúrát felhúznunk. Nem véletlenek voltak ezek a határok, és nem véletlen maradtak le a Dunától keletre, és a Balatontól délre lévő régiók a többihez képest. Szóval a keresztirányú összekötések igen is a mai napig hiányoznak Ez egy 1920-óta tartó adóssága a mindenkori kormányoknak.