Adna meg a jo isten. Ugyis elfogy a penzuk par ev mulva.Ja vegre eljutottunk arra a pontra hogy a nyugat tenyleg ki akarja rugni Magyarorszagot az EUbol.
Adna meg a jo isten. Ugyis elfogy a penzuk par ev mulva.Ja vegre eljutottunk arra a pontra hogy a nyugat tenyleg ki akarja rugni Magyarorszagot az EUbol.
Mondjuk nincs is ilyen mechanizmus, szabály rendszer. Jelenleg nem lehet kirúgni senkit az EU-ból. Max elmegy önszántából, vagy legrosszabb esetben felfüggeszthetik a szavazati jogát. Ez a jaj úgyis kirúgnak minket az EU-ból, kb annyira primitív, mint a delcsisek a kocsmában akiknek minden kötőszavuk a "bazmeg".Adna meg a jo isten. Ugyis elfogy a penzuk par ev mulva.
Mondjuk nincs is ilyen mechanizmus, szabály rendszer. Jelenleg nem lehet kirúgni senkit az EU-ból. Max elmegy önszántából, vagy legrosszabb esetben felfüggeszthetik a szavazati jogát. Ez a jaj úgyis kirúgnak minket az EU-ból, kb annyira primitív, mint a delcsisek a kocsmában akiknek minden kötőszavuk a "bazmeg".
Dehát b+, kirúgnak minket az eu-ból b+, hát nem érted, hogy mostmár aztán b+ kirúgnak?Mondjuk nincs is ilyen mechanizmus, szabály rendszer. Jelenleg nem lehet kirúgni senkit az EU-ból. Max elmegy önszántából, vagy legrosszabb esetben felfüggeszthetik a szavazati jogát. Ez a jaj úgyis kirúgnak minket az EU-ból, kb annyira primitív, mint a delcsisek a kocsmában akiknek minden kötőszavuk a "bazmeg".

Két nerezés között, voltál valaha Szegeden?Akár Szegedről
Pedig sajnos úgy néz ki ő lesz a következő miniszterelnök.Ekkora kretént!
Karácsony Gergely: Már elkezdtek pakolni | Mandiner
A Fidesz és az Orbán-kormány bukásra készül.mandiner.hu

Mert több uniós hitelt nem kap rá az állam, így veszteségesen tudja csak működtetni. Ez sima működtetés: nem az állam fogja működtetni, viszont minden!!! a tulajdonában marad, amit pedig beruház a működtető koncessziós társaság, az IS állami tulajdon lesz, amint az X év lejár.Miért éri meg másnak az autópályákkal foglalkozni, ha az államnak nem elég jó.
Egen.A jövedelem kerül a tulajdonukba-a költség meg az adófizetőké marad....Mert több uniós hitelt nem kap rá az állam, így veszteségesen tudja csak működtetni. Ez sima működtetés: nem az állam fogja működtetni, viszont minden!!! a tulajdonában marad, amit pedig beruház a működtető koncessziós társaság, az IS állami tulajdon lesz, amint az X év lejár.
Viszont, így lehet pályázni egyéb uniós manira (a nem állami kosárból, így más kosárból jön a lovetta), amivel épül tovább ami koncesszióban van, karbantartják, stb. Ez sosem kerül Tiborcz Mészáros tulajdonába, marad állami tulajdon. Viszont, akárki is nyeri meg, másfajta uniós hitelfelvételre lesz jogosult, és a közel kétezer kilométernyi út a magyar államé marad, nem drágulhatnak az útdíjak, sőt, a beszedésük se kerül magánkézbe!!!
Nem tudom mitől félsz, csak ismerni kell a lehetőségeket. Ebből a Fegyőr féléknek lehetne ügy, de kb. 2 percig.
Kutatások, nagyobb építkezések mennek ebből máshol is. Lehet jól csinálni, és szarul, mint a volt kormányok.

Miért érné meg másnak, ha nem éri meg az államnak? Az meg hogy mit találtak ki a tulajdonjoggal kapcsolatban, az részletkérdés. Nyilván nem a két szép szemünkért, hanem csak a zsíros haszonért fektet majd be tőkét a szerencsés nyertes. Az állam rövid távon nagy pénzt akar kaszálni, de ezért cserébe az emberek hosszú évtizedekig fognak fizetni.Mert több uniós hitelt nem kap rá az állam, így veszteségesen tudja csak működtetni. Ez sima működtetés: nem az állam fogja működtetni, viszont minden!!! a tulajdonában marad, amit pedig beruház a működtető koncessziós társaság, az IS állami tulajdon lesz, amint az X év lejár.
Viszont, így lehet pályázni egyéb uniós manira (a nem állami kosárból, így más kosárból jön a lovetta), amivel épül tovább ami koncesszióban van, karbantartják, stb. Ez sosem kerül Tiborcz Mészáros tulajdonába, marad állami tulajdon. Viszont, akárki is nyeri meg, másfajta uniós hitelfelvételre lesz jogosult, és a közel kétezer kilométernyi út a magyar államé marad, nem drágulhatnak az útdíjak, sőt, a beszedésük se kerül magánkézbe!!!
Nem tudom mitől félsz, csak ismerni kell a lehetőségeket. Ebből a Fegyőr féléknek lehetne ügy, de kb. 2 percig.
Kutatások, nagyobb építkezések mennek ebből máshol is. Lehet jól csinálni, és szarul, mint a volt kormányok.
Akkor megkapod Gyurcsányékat.Miért érné meg másnak, ha nem éri meg az államnak? Az meg hogy mit találtak ki a tulajdonjoggal kapcsolatban, az részletkérdés. Nyilván nem a két szép szemünkért, hanem csak a zsíros haszonért fektet majd be tőkét a szerencsés nyertes. Az állam rövid távon nagy pénzt akar kaszálni, de ezért cserébe az emberek hosszú évtizedekig fognak fizetni.
Az autópályák szinte teljesen kész vannak. Újakat alig kell építeni. A fenntartást államilag lehet "veszteségesen" is intézni, számolva a másodlagos haszonnal, de ha kiszervezik, akkor csak a nettó profit fog számítani. Emiatt nem szabad elhinni azt sem, hogy nem fognak emelkedni az árak, stb, stb.
Szerintem most rohadt nagy hülyeséget csinálnak. Én passzolok.
Tudom, de nem engedek a 48-ból.Akkor megkapod Gyurcsányékat.
Igazi magyar vagy. A 48 az 48.Tudom, de nem engedek a 48-ból.

Közgazdaságtan. Ha az állam vesz föl rá hitelt az államadósságot növel amiért leminősíthetnek és drágább lesz utána minden mást is finanszírozni.Miért érné meg másnak, ha nem éri meg az államnak?

Egy hülyeségen vagy kibukva, ami a múlt elqurt koncesszióin alapul. Azért ez komoly dolog, és ez nem a ppps idióta Gyurcsány kormány.Tudom, de nem engedek a 48-ból.
És azonnal van. Nem feltétlenül 12 hónapos bontásban x milliárd.Közgazdaságtan. Ha az állam vesz föl rá hitelt az államadósságot növel amiért leminősíthetnek és drágább lesz utána minden mást is finanszírozni.
Ezzel hogy kiadják privátba nyilván pénzt buknak, de a magánzó unlimited mennyiségű hitelt tud rá felvenni, amit a díjakból tud törleszteni és még a zsebében is marad.
Hidd el, hogy előtte csináltak kockázat elemzést és az jött ki, hogy bár évente XY milliárdot ezzel elbuknak, de azt a pénzt másba lehet tenni ami többet hoz vissza.
Amikor anno nekem is elmagyarázta egy pro közgazdász miért is megy tönkre az, aki mindent saját zsebből finanszíroz és miért marad talpon az aki felveszi a hitelt én is furcsáltam, de később egy közgazdász diplomával már beláttam teljesen igaza volt.
Amúgy nekem sem tetszik az ötlet, de ha ez az ára, hogy 22-őt megnyerjék legyen. Remélem tényleg ésszel csinálják.
Ha nem lesz pénzosztás a nagyobbat ígérők nyernek abból meg mohácshoz hasonló vész lesz.
Nyeld le szépen ezt a békát és húzd jó helyre az x-et vagy kapsz az ágyadba 2 meleg migráncst![]()
A Feri meg Feri. Aztán jött a kiegyezés, és a 48asok eltűntek a történelem vérzivatarában. Aki nem, az meg Görgeyt dobálta a Dunakanyarban. A gestapósok két vht vesztettek az elveik miatt. Nem tudom megérte-e, de hígabb a migirikkel a civilizaciójuk, mint az ősellenség franciáknak ...Igazi magyar vagy. A 48 az 48.![]()

Nem is értem mire akarnak hitelt felvenni, hiszen már alig kell új pályát építeni.Közgazdaságtan. Ha az állam vesz föl rá hitelt az államadósságot növel amiért leminősíthetnek és drágább lesz utána minden mást is finanszírozni.
Ezzel hogy kiadják privátba nyilván pénzt buknak, de a magánzó unlimited mennyiségű hitelt tud rá felvenni, amit a díjakból tud törleszteni és még a zsebében is marad.
Hidd el, hogy előtte csináltak kockázat elemzést és az jött ki, hogy bár évente XY milliárdot ezzel elbuknak, de azt a pénzt másba lehet tenni ami többet hoz vissza.
Amikor anno nekem is elmagyarázta egy pro közgazdász miért is megy tönkre az, aki mindent saját zsebből finanszíroz és miért marad talpon az aki felveszi a hitelt én is furcsáltam, de később egy közgazdász diplomával már beláttam teljesen igaza volt.
Hé, csak duzzogtam egy kicsit! Ezért még nem kell kapásból a legdurvább eszközökhöz nyúlni, amikor köztudottan elég könnyen korrumpálható vagyok. Csak úgy mondom.Nyeld le szépen ezt a békát és húzd jó helyre az x-et vagy kapsz az ágyadba 2 meleg migráncst![]()

Sugaras az ország pályahálózata. Az, hogy Pécsről elmenj Szegedre autópályán, fel kell menned Pestre. Ugyanez a helyzet a Nyírség, vagy Debrecen-Szeged viszonylatban is.Nem is értem mire akarnak hitelt felvenni, hiszen már alig kell új pályát építeni.
Nem veszem be azt a szöveget sem, hogy "az ország bármely pontjából fél óra alatt el lehet majd érni valamelyik autópályát". Már bocsánat, de nem ez a baj a vidéki úthálózattal. Tökre leszarom, ha csak 45 perc alatt vagyok a pályán. Inkább az a probléma, hogy a korábban elcseszett koncessziók miatt kiesett a kasszából egy akkora összeg, ami miatt más utakra nem is maradt pénz, és azok nagyon lerohadtak.
Hé, csak duzzogtam egy kicsit! Ezért még nem kell kapásból a legdurvább eszközökhöz nyúlni, amikor köztudottan elég könnyen korrumpálható vagyok. Csak úgy mondom.![]()
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..