[BIZTPOL] Magyarország


Rövid, de az üzenete érthető. A kérdés majd csak az lesz, mikortól és milyen egyéb lehetőségek lesznek majd idehaza.
Ebben sajnos nincs semmi meglepő régóta látható az a dolog,csak eddig megpróbálták elmismásolni az elektromos autók térnyerésének, eme következményét.Most már a nagypályás szereplők kezdik kimondani az igazságot.
 
Ebben sajnos nincs semmi meglepő régóta látható az a dolog,csak eddig megpróbálták elmismásolni az elektromos autók térnyerésének, eme következményét.Most már a nagypályás szereplők kezdik kimondani az igazságot.
El akarják adni otthon a 25-30%-os elbocsátásokat, mert egyre intenzívebben Kelet-Európába, Kinába és újabban Dél, Közép-Amerikába is helyezik át a kapacitásaikat. De közben azért új szereplők is érkeznek Deutschlandba, Tesla.

Tehát, természetesen semmilyen igazság kimondására sem készülnek, csak igyekeznek meglovagolni a butító média által kavart hullámokat.
 
El akarják adni otthon a 25-30%-os elbocsátásokat, mert egyre intenzívebben Kelet-Európába, Kinába és újabban Dél, Közép-Amerikába is helyezik át a kapacitásaikat. De közben azért új szereplők is érkeznek Deutschlandba, Tesla.

Tehát, természetesen semmilyen igazság kimondására sem készülnek, csak igyekeznek meglovagolni a butító média által kavart hullámokat.
Dehogyisnem már régóta pedzegetik annak a nyilvánvaló ténynek a következményét,hogy egy elektromos autóhoz lényegesen kevesebb alkatrész kell mint egy belsőégésű motorhoz, ezért kevesebb munkavállalóra lesz szükség.
 

Rövid, de az üzenete érthető. A kérdés majd csak az lesz, mikortól és milyen egyéb lehetőségek lesznek majd idehaza.

2 évtized, minimum. Illetve, arra van a legnagyobb esély, ameddig benzinmotoros kocsik épülnek, azok gyártása, legtovább a Keleti országokban fog menni. Mert kicsit olcsóbb a munkaerő, meg mindenféle egyéb támogatás van. Lásd, hazánk. Valamint, a beszállítók legtöbbje átáll, egyéb termékekre a megszokott eddigiek mellett. A gyárfejlesztések már erről szólnak.
 
  • Tetszik
Reactions: luperator

Rövid, de az üzenete érthető. A kérdés majd csak az lesz, mikortól és milyen egyéb lehetőségek lesznek majd idehaza.
Semmilyen. Az autógyári melósból nem nagyon lesz sem villamos mérnők, sem autóvillamossági mérnök. Esélyük akkor lesz a munka megtartásra, ha felhúznak az országba még plusz 3 másik gyárat, de ennek nem nagy a valószínűsége.
 
95ös benzin és gázolaj kiskereskedelmi átlagára! Túl a csúcson?
..
uzemannyaag-469942.png
 
:D

Nem tud ez az ember lópikulát sem. A szem és fültanuja voltam amikor meg zuglói polgármesterként a fővárosi közgyűlésben kezdte nagy hangon szapulni a fővárosi vezetést, hogy micsoda szégyen, hogy a biodóm projektre EU-s pénzek milliói mennek el és erre költik el az eu által megnyert pályázati pénzeket. A barom csak azt nem tudta, hogy erre a projektre a főváros egy kanyi eu-s forintot nem vett fel, saját pénzből finanszírozta. Egyszer már összeszedhetné valaki a sok bullshit kijelentéseit, hogy beégessék mekkora marha.
 

A biztonsági környezet változásai - MH HTKH konferencia​

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: Terminator

Rövid, de az üzenete érthető. A kérdés majd csak az lesz, mikortól és milyen egyéb lehetőségek lesznek majd idehaza.
Meglehet, viszont szerintem tobb autot kell majd eladniuk (nesze neked Greta Thunberg, so viel plastik und elektrische mulle). En valahogy nem erzem azt hogy ezek az agyonkutyult lcd kijelzos autok elmennek 20-30 evet. Oszinten melyik modern elektromos eszkoz bir ki annyit? Saccra 10 eves koruk felett ezek mar fenntarthatatlanok lesznek a szervizkoltsegeik miatt. Hiaba mondjatok azt hogy ebben kevesebb a kopo alkatresz, ott az IT resze, es a motorok kabelek eloregedese. Draga lesz a szerviz, elerik a kb 8-10 eves kort es kell nekik egy nagygeneral. Pont most hoztak vissza ket automata targoncat a cegbe 5 eves korukra gyari felujitas kellett ami par ezer euro hijan annyiba fajt mintha vettek volna egy ujat. Szoval en nem hiszem hogy lesz egy halom 10 ev feletti elektromos auto amikben kene ugye egy akksi csere is mar, program frissites, stb... Az uj meg draga, a nep zome meg itt az EU-ban se fog folyton ujat venni. Vagy visszaterunk a lohoz, ami total grune meg bio, vagy 2x,3x ennyi uj elektromos kocsi lesz es lizingelik oket, aztan 10 ev utan kuka. Viszont igy 4x,6x annyi alapanyag, energia kell, es 4x, 6x annyi szemet keletkezik. Mert senki sem fog nyakot meg lcd kijelzot bontogatni hogy kinyerje belole a nyersanyagot. Szoval szerintem grune lesz, jah... mint a pet palackos asvanyviz.
 
95ös benzin és gázolaj kiskereskedelmi átlagára! Túl a csúcson?
..
uzemannyaag-469942.png
Most jott haza ismerosom horvatbol, 530 a benzin atszamolva. Van meg hova emelkedni csaxszolok mialott kitorne az ez is Orban miatt van vulkan mint annal a ket pesti hulyenel akikkel a hetvegen volt balszerencsem osszefutni.