[BIZTPOL] Magyarország

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

W

Wilson

Guest

Rövid, de az üzenete érthető. A kérdés majd csak az lesz, mikortól és milyen egyéb lehetőségek lesznek majd idehaza.
Ebben sajnos nincs semmi meglepő régóta látható az a dolog,csak eddig megpróbálták elmismásolni az elektromos autók térnyerésének, eme következményét.Most már a nagypályás szereplők kezdik kimondani az igazságot.
 

SilvioD

Well-Known Member
2018. december 23.
27 351
96 757
113
Ebben sajnos nincs semmi meglepő régóta látható az a dolog,csak eddig megpróbálták elmismásolni az elektromos autók térnyerésének, eme következményét.Most már a nagypályás szereplők kezdik kimondani az igazságot.
El akarják adni otthon a 25-30%-os elbocsátásokat, mert egyre intenzívebben Kelet-Európába, Kinába és újabban Dél, Közép-Amerikába is helyezik át a kapacitásaikat. De közben azért új szereplők is érkeznek Deutschlandba, Tesla.

Tehát, természetesen semmilyen igazság kimondására sem készülnek, csak igyekeznek meglovagolni a butító média által kavart hullámokat.
 
W

Wilson

Guest
El akarják adni otthon a 25-30%-os elbocsátásokat, mert egyre intenzívebben Kelet-Európába, Kinába és újabban Dél, Közép-Amerikába is helyezik át a kapacitásaikat. De közben azért új szereplők is érkeznek Deutschlandba, Tesla.

Tehát, természetesen semmilyen igazság kimondására sem készülnek, csak igyekeznek meglovagolni a butító média által kavart hullámokat.
Dehogyisnem már régóta pedzegetik annak a nyilvánvaló ténynek a következményét,hogy egy elektromos autóhoz lényegesen kevesebb alkatrész kell mint egy belsőégésű motorhoz, ezért kevesebb munkavállalóra lesz szükség.
 

honved

Well-Known Member
2010. június 2.
10 400
19 820
113

Rövid, de az üzenete érthető. A kérdés majd csak az lesz, mikortól és milyen egyéb lehetőségek lesznek majd idehaza.

2 évtized, minimum. Illetve, arra van a legnagyobb esély, ameddig benzinmotoros kocsik épülnek, azok gyártása, legtovább a Keleti országokban fog menni. Mert kicsit olcsóbb a munkaerő, meg mindenféle egyéb támogatás van. Lásd, hazánk. Valamint, a beszállítók legtöbbje átáll, egyéb termékekre a megszokott eddigiek mellett. A gyárfejlesztések már erről szólnak.
 
  • Tetszik
Reactions: luperator

jurgenbauer

Well-Known Member
2015. február 1.
26 567
89 736
113
 

plushun

Well-Known Member
2014. augusztus 26.
6 842
19 838
113

Rövid, de az üzenete érthető. A kérdés majd csak az lesz, mikortól és milyen egyéb lehetőségek lesznek majd idehaza.
Semmilyen. Az autógyári melósból nem nagyon lesz sem villamos mérnők, sem autóvillamossági mérnök. Esélyük akkor lesz a munka megtartásra, ha felhúznak az országba még plusz 3 másik gyárat, de ennek nem nagy a valószínűsége.
 

milagro

Well-Known Member
2019. szeptember 28.
11 895
25 832
113
95ös benzin és gázolaj kiskereskedelmi átlagára! Túl a csúcson?
..
uzemannyaag-469942.png
 

plushun

Well-Known Member
2014. augusztus 26.
6 842
19 838
113
:D

Nem tud ez az ember lópikulát sem. A szem és fültanuja voltam amikor meg zuglói polgármesterként a fővárosi közgyűlésben kezdte nagy hangon szapulni a fővárosi vezetést, hogy micsoda szégyen, hogy a biodóm projektre EU-s pénzek milliói mennek el és erre költik el az eu által megnyert pályázati pénzeket. A barom csak azt nem tudta, hogy erre a projektre a főváros egy kanyi eu-s forintot nem vett fel, saját pénzből finanszírozta. Egyszer már összeszedhetné valaki a sok bullshit kijelentéseit, hogy beégessék mekkora marha.
 

papajoe

Well-Known Member
2016. február 21.
17 218
57 584
113

antigonosz

Well-Known Member
2013. június 30.
29 920
73 036
113

Rövid, de az üzenete érthető. A kérdés majd csak az lesz, mikortól és milyen egyéb lehetőségek lesznek majd idehaza.
Meglehet, viszont szerintem tobb autot kell majd eladniuk (nesze neked Greta Thunberg, so viel plastik und elektrische mulle). En valahogy nem erzem azt hogy ezek az agyonkutyult lcd kijelzos autok elmennek 20-30 evet. Oszinten melyik modern elektromos eszkoz bir ki annyit? Saccra 10 eves koruk felett ezek mar fenntarthatatlanok lesznek a szervizkoltsegeik miatt. Hiaba mondjatok azt hogy ebben kevesebb a kopo alkatresz, ott az IT resze, es a motorok kabelek eloregedese. Draga lesz a szerviz, elerik a kb 8-10 eves kort es kell nekik egy nagygeneral. Pont most hoztak vissza ket automata targoncat a cegbe 5 eves korukra gyari felujitas kellett ami par ezer euro hijan annyiba fajt mintha vettek volna egy ujat. Szoval en nem hiszem hogy lesz egy halom 10 ev feletti elektromos auto amikben kene ugye egy akksi csere is mar, program frissites, stb... Az uj meg draga, a nep zome meg itt az EU-ban se fog folyton ujat venni. Vagy visszaterunk a lohoz, ami total grune meg bio, vagy 2x,3x ennyi uj elektromos kocsi lesz es lizingelik oket, aztan 10 ev utan kuka. Viszont igy 4x,6x annyi alapanyag, energia kell, es 4x, 6x annyi szemet keletkezik. Mert senki sem fog nyakot meg lcd kijelzot bontogatni hogy kinyerje belole a nyersanyagot. Szoval szerintem grune lesz, jah... mint a pet palackos asvanyviz.
 

antigonosz

Well-Known Member
2013. június 30.
29 920
73 036
113
95ös benzin és gázolaj kiskereskedelmi átlagára! Túl a csúcson?
..
uzemannyaag-469942.png
Most jott haza ismerosom horvatbol, 530 a benzin atszamolva. Van meg hova emelkedni csaxszolok mialott kitorne az ez is Orban miatt van vulkan mint annal a ket pesti hulyenel akikkel a hetvegen volt balszerencsem osszefutni.