Be-200 Altair (Berjev, Oroszország)

Azt írják,hogy az USA-ba szánt gépek közül az első kettő D-36-os hajtóművekkel a többi pedig Sam-146-osokkal kerül majd leszállításra.
Itt a hír a szerződéskötésről:
http://uacrussia.ru/ru/press-center...n-2018-podpisalo-kontrakt-na-postavku-desyati

A hajtómüvekről...
Megállapodást írt alá az ODK Szaturn és a Safran Aircraft Engines (Safran csoport) egy modifikált SaM146 kifejlesztéséről a Be-200 számára. A megállapodás szerint 3 év alatt kell elkészíteni az első prototípusokat. Több külföldiország is érdeklődik a Be-200 gép iránt. Ezzel az új (modern)hajtómüvel a régi ukrán hajtómüveket akarják kiváltani.

vZGN1OOl_JQ.jpg

EBdbPXUoNfQ.jpg

etD92AyfarE.jpg
 
Az amerikai vásárlók gyors és nagy hatótávolságú amfíbiákat kerestek, melyre a Berjev a jó választás. Az opciók lehívásával viszont valószínűleg megvárják az első gépekkel szerezhető tapasztalatokat...
 
Törökországban tűzoltási feladat közben lezuhant egy orosz Be-200, a nyolc fős személyzet sorsa egyelőre ismeretlen.
A 8 főből 5 orosz katona volt, 3 pedig török állampolgár. Sajnos mind életüket vesztették.
EfBI23twV2s.jpg


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 

Két jó videó. Mégiscsak kellett volna az az alacsony sebességű manőverezőképesség. Kidobta a vizet, de nem tudott elég gyorsan emelkedni, se kifordulni.
A törökök meg az ablakból filmezték FÖLÜLRŐL!!
 
  • Tetszik
Reactions: formosa1
Amit én látok, az alapján az oltandó hegygerinc mögött volt egy mégmagasabb hegy, amin abból a rárepülési irányból, arról a magasságról nem tudtak kikerülni.