Tévedés. Max 850 KW jut a 47-49 tonnára. Az csak 17-18 KW/t.49 tonnára számolt Lynx esetében a fajlagos teljesítmény 22kw/t, a Pumánál ugyanez 19 kw/t.
Tévedés. Max 850 KW jut a 47-49 tonnára. Az csak 17-18 KW/t.49 tonnára számolt Lynx esetében a fajlagos teljesítmény 22kw/t, a Pumánál ugyanez 19 kw/t.
Milyen tablóra gondolsz? Az összehasonlító tablazat 1100kw teljesítményt ír, nem 800-850-et.A tabló szerint csak 800/850 KW az a motor, ami ráadasul egy felpiszkált, tehát nem annyira széria motor lesz. Ezzel megint nem egészen úgy lesz, ahogy reméltük.
Érted miért gond a tömeg?
Én innen néztem, harmadik oldal alul.Tévedés. Max 850 KW jut a 47-49 tonnára. Az csak 17-18 KW/t.
Ezt eddig csak te mondtad róla.
Nincs ilyen baj a Pumával. Nem egy csárda de alapvetően egyik sem az.nem , itt mint ha Krisss vagy valaki írta volna , nem emlékszem már , nem mostanában volt
de cseh teszten is az látszott hogy a CV90 , Ascod 2 és Lynx közül is a lynxbe fértek el a legértelmesebben
Nem tűnt fel hogy amióta az RM meg a KMW összebalhézott el sem indítják a tendereken? Az ausztrál tenderre az RM eredetileg a Puma-t ajánlotta de a belhé után visszavonta. Az újból kiírt cseh tenderre sem vitték el pedig előzőleg az összehasonlító teszteken vert mindentjolvan majd meglátjuk hány ország is rendszeresítí a jövőben. (ami ha a világ legjobbja és eladó biztos be fog következni törvényszerűen)
mármint német személyzettel akik ki vóltak képezve a technikával verte az ellenfeleket akik cseh személyzettel technikára való kiképzés nélkül csinálták ugyan azt.Nem tűnt fel hogy amióta az RM meg a KMW összebalhézott el sem indítják a tendereken? Az ausztrál tenderre az RM eredetileg a Puma-t ajánlotta de a belhé után visszavonta. Az újból kiírt cseh tenderre sem vitték el pedig előzőleg az összehasonlító teszteken vert mindent
Az első cseh teszten a KF31 volt.Nem tűnt fel hogy amióta az RM meg a KMW összebalhézott el sem indítják a tendereken? Az ausztrál tenderre az RM eredetileg a Puma-t ajánlotta de a belhé után visszavonta. Az újból kiírt cseh tenderre sem vitték el pedig előzőleg az összehasonlító teszteken vert mindent
ez az állításom szempontjából teljesen irrelevánsAz első cseh teszten a KF31 volt.
Ami kecsón kint volt a "páncélauto" mellett.Milyen tablóra gondolsz? Az összehasonlító tablazat 1100kw teljesítményt ír, nem 800-850-et.
Hát annyira nem, mert az első cseh teszteken a KF31-et verte nem a KF41-et.ez az állításom szempontjából teljesen irreleváns
Milyen tablóra gondolsz? Az összehasonlító tablazat 1100kw teljesítményt ír, nem 800-850-et.
Hát annyira nem, mert az első cseh teszteken a KF31-et verte nem a KF41-et.
A tender feltételeinek nem felelt meg. Sztem nincs köze a 2 német gyár tóhoz!a kommentem lényege az volt, hogy a Pumát a németek már nem indították el a 2. cseh tenderen (sem) mert a 2 gyártó közben összebalhézott
Én arra céloztam, hogy tanuljuk már helyesen leírni. A PUMA nem véletlenül full nagybetű!Én abból indulok ki, hogy amit lehet azt el...aszunk. A Pumát nem lehet az Puma és kész. Ugyanez igaz a PzH2000-re és a Leopard 2A7-re is. Na Lynx nem ilyen. A Lynx legózható... és mi miután úgyis el...asszuk a legótvarabbat legózzuk össze, hisz nem a honvédelmi képesség növelése a prioritás, hanem a gazdaságé. A gazdaság meg növekszik azzal is ha ótvart legózunk össze...
Meg a honvédelmi képesség is mert 50 éves a jelenlegi technika, ha akarnánk se tudnánk szarabbat gyártani.

Ebben igazad van. Meglátjuk milyen motorral és súllyal jön a magyar Lynx és ez mekkora védelmet biztosít. A StrikeShield rendszeresítése mindenesetre jó jel. A fajlagos teljesítményét a Pumahoz képest meglátjuk. Ott 42 tonnára adnak 800 kw-os motort. 44 tonnás magyar Lynx 850 kw-os motorral ugyanannnyira lenne gyakorlatilag mozgékony.Ami kecsón kint volt a "páncélauto" mellett.
Jobb, ha a htka.hu-ról tájékozódsz.Én innen néztem, harmadik oldal alul.
A Lynx harcjárműcsalád fejlesztése, technikai leírása és jövője I. rész megtekintése
kiadvany.magyarhonvedseg.hu
A negyedik oldalon meg egy Puma rá van varázsolva egy Lynxre méretei összehasoníthatóak.

) Liebherr motor lesz az erőforrás. Ezt a helyszínen meg is erősítette az egyik mókus.A cseh tenderről amiatt léptek vissza, mert utólag 3+8-főben minimalizálták a férőhelyet a csehek.Nem tűnt fel hogy amióta az RM meg a KMW összebalhézott el sem indítják a tendereken? Az ausztrál tenderre az RM eredetileg a Puma-t ajánlotta de a belhé után visszavonta. Az újból kiírt cseh tenderre sem vitték el pedig előzőleg az összehasonlító teszteken vert mindent
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..