Rheinmetall Lynx

Hát az ausztrál ha minden igaz lvl6-al 47 t.

azért csak halkan jegyzem meg, hogy anno a Puma vs Lynx kapcsán jól le lettem ugatva, hogy mit kötedek, és, hogy mekkora királyság ez a Lynx...meg, hogy mit tudom én jobban, mint az RM stb...
pedig akkor is pont ezt írtam: ha a Liebherr motor, az emberes torony és a nagyobb teknő nagyobb tömegét figyelembe veszem, akkor nincs az az isten, hogy a Lynx 46-47 tonna alatt hozza a Puma védelmi szintjét (de szerintem még 47 tonnásan sem fogja). egyébként a trophy aps önmagában valami 1-1,5 tonna...

na és akkor ez pontosan hogyan is befolyásolja a mozgékonyságot? talajnyomás, Le/t, stb?
meg a 45 tonnáig méretezett Renk váltó mennyire like-okja ezt?
 
azért csak halkan jegyzem meg, hogy anno a Puma vs Lynx kapcsán jól le lettem ugatva, hogy mit kötedek, és, hogy mekkora királyság ez a Lynx...meg, hogy mit tudom én jobban, mint az RM stb...
pedig akkor is pont ezt írtam: ha a Liebherr motor, az emberes torony és a nagyobb teknő nagyobb tömegét figyelembe veszem, akkor nincs az az isten, hogy a Lynx 46-47 tonna alatt hozza a Puma védelmi szintjét (de szerintem még 47 tonnásan sem fogja). egyébként a trophy aps önmagában valami 1-1,5 tonna...

na és akkor ez pontosan hogyan is befolyásolja a mozgékonyságot? talajnyomás, Le/t, stb?
meg a 45 tonnáig méretezett Renk váltó mennyire like-okja ezt?
Az a helyzet, hogy a Lynx rendszeresítése hazai gyártással, fejlesztéssel a legjobb döntése volt a Zrinyinek Puma ide-oda.
 
azért csak halkan jegyzem meg, hogy anno a Puma vs Lynx kapcsán jól le lettem ugatva, hogy mit kötedek, és, hogy mekkora királyság ez a Lynx...meg, hogy mit tudom én jobban, mint az RM stb...
pedig akkor is pont ezt írtam: ha a Liebherr motor, az emberes torony és a nagyobb teknő nagyobb tömegét figyelembe veszem, akkor nincs az az isten, hogy a Lynx 46-47 tonna alatt hozza a Puma védelmi szintjét (de szerintem még 47 tonnásan sem fogja). egyébként a trophy aps önmagában valami 1-1,5 tonna...

na és akkor ez pontosan hogyan is befolyásolja a mozgékonyságot? talajnyomás, Le/t, stb?
meg a 45 tonnáig méretezett Renk váltó mennyire like-okja ezt?
Hát ezért is vagyok baromira kíváncsi, hogy mit mondanak az ausztrálok.
 
Az harap, és nehéz kezelni! :rolleyes:
Én abból indulok ki, hogy amit lehet azt el...aszunk. A Pumát nem lehet az Puma és kész. Ugyanez igaz a PzH2000-re és a Leopard 2A7-re is. Na Lynx nem ilyen. A Lynx legózható... és mi miután úgyis el...asszuk a legótvarabbat legózzuk össze, hisz nem a honvédelmi képesség növelése a prioritás, hanem a gazdaságé. A gazdaság meg növekszik azzal is ha ótvart legózunk össze...
Meg a honvédelmi képesség is mert 50 éves a jelenlegi technika, ha akarnánk se tudnánk szarabbat gyártani.
 
azért csak halkan jegyzem meg, hogy anno a Puma vs Lynx kapcsán jól le lettem ugatva, hogy mit kötedek, és, hogy mekkora királyság ez a Lynx...meg, hogy mit tudom én jobban, mint az RM stb...
pedig akkor is pont ezt írtam: ha a Liebherr motor, az emberes torony és a nagyobb teknő nagyobb tömegét figyelembe veszem, akkor nincs az az isten, hogy a Lynx 46-47 tonna alatt hozza a Puma védelmi szintjét (de szerintem még 47 tonnásan sem fogja). egyébként a trophy aps önmagában valami 1-1,5 tonna...

na és akkor ez pontosan hogyan is befolyásolja a mozgékonyságot? talajnyomás, Le/t, stb?
meg a 45 tonnáig méretezett Renk váltó mennyire like-okja ezt?
A Lynx Liebherr motorja jóval böszmébb 1100 kW (1463 LE), szemben a Puma motorral 800 kW (1100 LE).
 
azért csak halkan jegyzem meg, hogy anno a Puma vs Lynx kapcsán jól le lettem ugatva, hogy mit kötedek, és, hogy mekkora királyság ez a Lynx...meg, hogy mit tudom én jobban, mint az RM stb...
pedig akkor is pont ezt írtam: ha a Liebherr motor, az emberes torony és a nagyobb teknő nagyobb tömegét figyelembe veszem, akkor nincs az az isten, hogy a Lynx 46-47 tonna alatt hozza a Puma védelmi szintjét (de szerintem még 47 tonnásan sem fogja). egyébként a trophy aps önmagában valami 1-1,5 tonna...

na és akkor ez pontosan hogyan is befolyásolja a mozgékonyságot? talajnyomás, Le/t, stb?
49 tonnára számolt Lynx esetében a fajlagos teljesítmény 22kw/t, a Pumánál ugyanez 19 kw/t.
 
  • Tetszik
Reactions: polyfag
persze vagy csak kiváncsiak az összehasonlító tesztek eredményeire.
én még mindig tartom magam ahhoz hogy a németeken kívűl sehol sem lessz új puma (max a kiöregedett német gépek kerülnek értékesítésre Xév múlva.) és ez nem véletlen.
A Föld nem lapos és a hátterhatalom sem akar elrabolni.
 
  • Vicces
Reactions: Ocses