Az első futógörgő bekötése. Látszik a szemben lévő torziós tengely rögzítése.
Annyit javítanék, hogy a fenéklemez szélső része lényegében végig döntött, csak a lengőkarok bekötési pontjainál nem, de ez a legtöbb lánctalpas harcjárműnél így van.
- Annyit elárultak, hogy ez még mindig a demó változat, szerintük a STANAG 4569 level 4-et tudja majd ha igazi páncélzata lesz, kb 45 tonnás harci tömeg mellett.
- A moduláris tető rész statikai problémáira azt mondta az egyik csóka, hogyha le van emelve, akkor nem szabad vele közlekedni. Ez logikus, de azt is jelenti, hogy a test torziós merevsége csak a felépítménnyel együtt megfelelő. Vagyis a test nem önhordó...
- A test mellső részén a kiegészítő páncélzat számomra teljesen igazinak tünt, lehet, hogy az is.
- A kötény az vékony lemezburkolat, lényegében imitáció, de ezt eddig is tudtuk, hisz az ausztrál protókon már teljesen más kötény van.
Amúgy a belső tér burkolatai itt-ott potyognak, néhol repedések jelentek meg, ez a sok promó fellépés következménye.
Ami szerintem előnye, hogy a hűtés és kipufogó nyílások hátul vannak, nagy felületű rácsokon távozik a hő, így a hőképe alacsonyabb lehet, mint a Pumáé.