Királyság.Hát az ausztrál ha minden igaz lvl6-al 47 t.
Királyság.Hát az ausztrál ha minden igaz lvl6-al 47 t.
Este megpróbálom megkeresni a forrást.Királyság.
Hát az ausztrál ha minden igaz lvl6-al 47 t.
És John Connor és az anyja állandóan azt a szót ismételgette, hogy SkynetMondták is, hogy egy swarci kinézetű ember háromszor is kereste John Connort.
Ő szombaton járhatott ott. Az anyjával.
Én egy másik napon voltam.
Bocs, de ezt nem tudtam kihagyni.![]()

.Az a helyzet, hogy a Lynx rendszeresítése hazai gyártással, fejlesztéssel a legjobb döntése volt a Zrinyinek Puma ide-oda.azért csak halkan jegyzem meg, hogy anno a Puma vs Lynx kapcsán jól le lettem ugatva, hogy mit kötedek, és, hogy mekkora királyság ez a Lynx...meg, hogy mit tudom én jobban, mint az RM stb...
pedig akkor is pont ezt írtam: ha a Liebherr motor, az emberes torony és a nagyobb teknő nagyobb tömegét figyelembe veszem, akkor nincs az az isten, hogy a Lynx 46-47 tonna alatt hozza a Puma védelmi szintjét (de szerintem még 47 tonnásan sem fogja). egyébként a trophy aps önmagában valami 1-1,5 tonna...
na és akkor ez pontosan hogyan is befolyásolja a mozgékonyságot? talajnyomás, Le/t, stb?
meg a 45 tonnáig méretezett Renk váltó mennyire like-okja ezt?
Hát ezért is vagyok baromira kíváncsi, hogy mit mondanak az ausztrálok.azért csak halkan jegyzem meg, hogy anno a Puma vs Lynx kapcsán jól le lettem ugatva, hogy mit kötedek, és, hogy mekkora királyság ez a Lynx...meg, hogy mit tudom én jobban, mint az RM stb...
pedig akkor is pont ezt írtam: ha a Liebherr motor, az emberes torony és a nagyobb teknő nagyobb tömegét figyelembe veszem, akkor nincs az az isten, hogy a Lynx 46-47 tonna alatt hozza a Puma védelmi szintjét (de szerintem még 47 tonnásan sem fogja). egyébként a trophy aps önmagában valami 1-1,5 tonna...
na és akkor ez pontosan hogyan is befolyásolja a mozgékonyságot? talajnyomás, Le/t, stb?
meg a 45 tonnáig méretezett Renk váltó mennyire like-okja ezt?
Az harap, és nehéz kezelni!Én mondtam, hogy Puma kell ide...

no meg nem adják senkinek max amikor kifut a bw ből használtan.Az harap, és nehéz kezelni!![]()
Én abból indulok ki, hogy amit lehet azt el...aszunk. A Pumát nem lehet az Puma és kész. Ugyanez igaz a PzH2000-re és a Leopard 2A7-re is. Na Lynx nem ilyen. A Lynx legózható... és mi miután úgyis el...asszuk a legótvarabbat legózzuk össze, hisz nem a honvédelmi képesség növelése a prioritás, hanem a gazdaságé. A gazdaság meg növekszik azzal is ha ótvart legózunk össze...Az harap, és nehéz kezelni!![]()
A Lynx Liebherr motorja jóval böszmébb 1100 kW (1463 LE), szemben a Puma motorral 800 kW (1100 LE).azért csak halkan jegyzem meg, hogy anno a Puma vs Lynx kapcsán jól le lettem ugatva, hogy mit kötedek, és, hogy mekkora királyság ez a Lynx...meg, hogy mit tudom én jobban, mint az RM stb...
pedig akkor is pont ezt írtam: ha a Liebherr motor, az emberes torony és a nagyobb teknő nagyobb tömegét figyelembe veszem, akkor nincs az az isten, hogy a Lynx 46-47 tonna alatt hozza a Puma védelmi szintjét (de szerintem még 47 tonnásan sem fogja). egyébként a trophy aps önmagában valami 1-1,5 tonna...
na és akkor ez pontosan hogyan is befolyásolja a mozgékonyságot? talajnyomás, Le/t, stb?
meg a 45 tonnáig méretezett Renk váltó mennyire like-okja ezt?
Ne beszélj hülyeséget. Eladó a Puma.no meg nem adják senkinek max amikor kifut a bw ből használtan.
persze vagy csak kiváncsiak az összehasonlító tesztek eredményeire.Ne beszélj hülyeséget. Eladó a Puma.
49 tonnára számolt Lynx esetében a fajlagos teljesítmény 22kw/t, a Pumánál ugyanez 19 kw/t.azért csak halkan jegyzem meg, hogy anno a Puma vs Lynx kapcsán jól le lettem ugatva, hogy mit kötedek, és, hogy mekkora királyság ez a Lynx...meg, hogy mit tudom én jobban, mint az RM stb...
pedig akkor is pont ezt írtam: ha a Liebherr motor, az emberes torony és a nagyobb teknő nagyobb tömegét figyelembe veszem, akkor nincs az az isten, hogy a Lynx 46-47 tonna alatt hozza a Puma védelmi szintjét (de szerintem még 47 tonnásan sem fogja). egyébként a trophy aps önmagában valami 1-1,5 tonna...
na és akkor ez pontosan hogyan is befolyásolja a mozgékonyságot? talajnyomás, Le/t, stb?
A tabló szerint csak 800/850 KW az a motor, ami ráadasul egy felpiszkált, tehát nem annyira széria motor lesz. Ezzel megint nem egészen úgy lesz, ahogy reméltük.A Lynx Liebherr motorja jóval böszmébb 1100 kW (1463 LE), szemben a Puma motorral 800 kW (1100 LE).
A Föld nem lapos és a hátterhatalom sem akar elrabolni.persze vagy csak kiváncsiak az összehasonlító tesztek eredményeire.
én még mindig tartom magam ahhoz hogy a németeken kívűl sehol sem lessz új puma (max a kiöregedett német gépek kerülnek értékesítésre Xév múlva.) és ez nem véletlen.
A váltóba nagyobb gond. Ami 1500LE-tud kezelni nem nagyon fér el. Ezt írta aki nagyon utánajárt a dolognak.49 tonnára számolt Lynx esetében a fajlagos teljesítmény 22kw/t, a Pumánál ugyanez 19 kw/t.
Én mondtam, hogy Puma kell ide...
jolvan majd meglátjuk hány ország is rendszeresítí a jövőben. (ami ha a világ legjobbja és eladó biztos be fog következni törvényszerűen)A Föld nem lapos és a hátterhatalom sem akar elrabolni.
Ezt eddig csak te mondtad róla.Nem mintha az lenne a baj a pumával hogy kényelmetlen fos ? hiába védett ha benne gerinc ferdülést és elzsibadt lábat kap a katona ... akkor fölösleges is elvinni a csatatérre mert elveszti a harcértékét a katona ...
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..