[HUN] Rába Magyar Vagon- és Gépgyár / Rába Járműipari Holding Nyrt.

Átalakították a home lapot de itt elérhető a magazin

Tekerj az aljára. Egyből az új vezérigazgatóval készült interjúval indul:
“- A Rábának van elfogadott stratégiája a következő évekre. Készítenek újat?
– A hangsúlyok kissé máshová kerülnek. Az eddigi, jól működő stabilizációs stratégiára építve most egy alapvetően modernizációs stratégiát fogunk kidolgozni. Ennek közép- pontjában a termelőeszközök, az ingatlanok
és a technológiáknak modernizációja, a hatékonyság növelése, a felesleges ingat- lanvagyon hasznosítása és nemzetközi technológiai partnerek bevonása áll.
– Kik lehetnek ilyen partnerek?
– Elsősorban a jelenlegi jelentős vevők. Előnyös, hogy több nagynevű partnere is van a Rábának, amelyekkel az együttmű- ködés hosszú évek óta rendkívül szoros.”

Én ebbe nem látok bele MAN gyártást, inkább piaci pozíció megerősítését, további modern gépek beszertését, ami nekem csak azért fura mert ezekre eddig is rengeteget költöttek. Sárváron és Győrön is nagy korszerűsítések voltak.
Ami nekem feltűnt még, hogy a lehetséges akkvíciók eddig a kommunikáció része volt, de ez most eltűnt.
 
Átalakították a home lapot de itt elérhető a magazin

Tekerj az aljára. Egyből az új vezérigazgatóval készült interjúval indul:
“- A Rábának van elfogadott stratégiája a következő évekre. Készítenek újat?
– A hangsúlyok kissé máshová kerülnek. Az eddigi, jól működő stabilizációs stratégiára építve most egy alapvetően modernizációs stratégiát fogunk kidolgozni. Ennek közép- pontjában a termelőeszközök, az ingatlanok
és a technológiáknak modernizációja, a hatékonyság növelése, a felesleges ingat- lanvagyon hasznosítása és nemzetközi technológiai partnerek bevonása áll.
– Kik lehetnek ilyen partnerek?
– Elsősorban a jelenlegi jelentős vevők. Előnyös, hogy több nagynevű partnere is van a Rábának, amelyekkel az együttmű- ködés hosszú évek óta rendkívül szoros.”

Én ebbe nem látok bele MAN gyártást, inkább piaci pozíció megerősítését, további modern gépek beszertését, ami nekem csak azért fura mert ezekre eddig is rengeteget költöttek. Sárváron és Győrön is nagy korszerűsítések voltak.
Ami nekem feltűnt még, hogy a lehetséges akkvíciók eddig a kommunikáció része volt, de ez most eltűnt.
Sok minden elkopott a cég terveiben
Mintha leépültek volna vagy épülnek.
Lehet hogy visszasírják majd Pintért ?))

Rengeteg neves partnere van a Rábának
Akár a MAN is belelátható.
Ami kuncogásra okot adó, hogy 9 éve akarnak talpra állni ….?
 
Sok minden elkopott a cég terveiben
Mintha leépültek volna vagy épülnek.
Lehet hogy visszasírják majd Pintért ?))

Rengeteg neves partnere van a Rábának
Akár a MAN is belelátható.
Ami kuncogásra okot adó, hogy 9 éve akarnak talpra állni ….?
Azért szeretném tisztázni, hogy az öttven évvel előttünk járó fejlett országok fejlett teherautóiban Svédországtól a nagyon fejlett nyugatig használnak Rába tengelyeket.
 
"A vezérigazgató szerint túl van gondolva, értékelve a Rába
2-3 év kell neki mire versenyképes céget farag belőle.
Szóval van jövőkép de a Pintérkorszak nem tett jót a cégnek."

Portfólió fórumon találtam ezt a hsz-t
 
  • Tetszik
Reactions: Pogány
"A vezérigazgató szerint túl van gondolva, értékelve a Rába
2-3 év kell neki mire versenyképes céget farag belőle.
Szóval van jövőkép de a Pintérkorszak nem tett jót a cégnek."

Portfólió fórumon találtam ezt a hsz-t
" közgyűlésen a menedzsment által elmondott ingatlan értékesítést (info forrás: pancser láma kolléga), illetve a vezérigazgató által nyilatkozott technológia váltást jelentő beruházásról valamit.
Ezekről beszéltek úgy általában, de semmi konkrét nem történt még.
A védelmi iparban betöltött szerep növelése témában - amit ezen a fórumon sokan várnak - kevésbé várnék konkrét hírt, az valószínűleg hosszabb táv, vagy a fene sem tudja.
.
Továbbra is tartom
A Rába kommunikáció csapnivaló
A menedzsment (vezér ig.) kiábrándító véleménnyel van a cég jelen állapotáról. "
 
  • Tetszik
Reactions: Pogány
"A vezérigazgató szerint túl van gondolva, értékelve a Rába
2-3 év kell neki mire versenyképes céget farag belőle.
Szóval van jövőkép de a Pintérkorszak nem tett jót a cégnek."

Portfólió fórumon találtam ezt a hsz-t
Szerintem máskor linkeld be, hogy jobban látszódjon a szövegkörnyezet is. Ők vajon ugyanúgy találgatnak mint mi a haditechnikai témákban?
 
  • Tetszik
Reactions: Bálint

A RÁBA Nyrt. rendkívüli tájékoztatása az Igazgatósági tagok részvénytulajdonáról

A RÁBA Járműipari Holding Nyrt. mint kibocsátó a Tpt. előírásainak, illetve a 24/2008. (VIII.15.) PM rendelet 4. sz. melléklete 2.5. pontjának eleget téve közzéteszi, hogy a RÁBA Nyrt. 2021. szeptember 30-i közgyűlésén az Igazgatóság tagjának választott Jakab László és Dr. Szász Károly tulajdonában nincs Rába részvény.

Győr, 2021. október 19.
 
  • Tetszik
Reactions: Pogány
Pusztán külső szemlélőként egyébként én azt mondom, hogy valószínűleg van egy kis belső harc a döntéshozók közt a Rábával kapcsolatosan. Palkovics és Szijjártó nagyon menteni a karja a céget, olyannyira, hogy mindketten elég részletes terveket készítettek arról, hogy milyen hadiipari tevékenységgel rántják ki a gödörből (két teljesen eltérő projekt), azt tapasztalom viszont, hogy Maróthék finoman szólva is sokkal szkeptikusabban állnak a dologhoz. Azt nem tudom, mi pontosan a nézeteltérés oka vagy hogy melyikük akarata érvényesül majd.

Más: nem akarom elkiabálni, de célegyenesben van az újabb Gestamen-cikk, megvan a prospektus is. Ha jóváhagyják, nyilvánosan elérhető lesz pdf-ben.
 
Palkovics és Szijjártó nagyon menteni a karja a céget, olyannyira, hogy mindketten elég részletes terveket készítettek arról, hogy milyen hadiipari tevékenységgel rántják ki a gödörből (két teljesen eltérő projekt), azt tapasztalom viszont, hogy Maróthék finoman szólva is sokkal szkeptikusabban állnak a dologhoz. Azt nem tudom, mi pontosan a nézeteltérés oka vagy hogy melyikük akarata érvényesül majd.
Véleményem szerint Palkovicsék "csak" munkát akarnak adni a cégnek,...Maróth pedig minőséget akar látni (nem csak a termékek tekintetében, hanem az egész "cégfilozófia" terén is)...
 
Véleményem szerint Palkovicsék "csak" munkát akarnak adni a cégnek,...Maróth pedig minőséget akar látni (nem csak a termékek tekintetében, hanem az egész "cégfilozófia" terén is)...
Jo, de ahhoz nem elég a mgmt váltás, megrendelés is kell, amíg átalakítják. Nem feltétlenül kell HX3 licenszelni ehhez, de valami kevésbé bonyolulttal etetni addig, amíg lezajlik minden és feljön a minőség.
 
Pusztán külső szemlélőként egyébként én azt mondom, hogy valószínűleg van egy kis belső harc a döntéshozók közt a Rábával kapcsolatosan. Palkovics és Szijjártó nagyon menteni a karja a céget, olyannyira, hogy mindketten elég részletes terveket készítettek arról, hogy milyen hadiipari tevékenységgel rántják ki a gödörből (két teljesen eltérő projekt), azt tapasztalom viszont, hogy Maróthék finoman szólva is sokkal szkeptikusabban állnak a dologhoz. Azt nem tudom, mi pontosan a nézeteltérés oka vagy hogy melyikük akarata érvényesül majd.

Más: nem akarom elkiabálni, de célegyenesben van az újabb Gestamen-cikk, megvan a prospektus is. Ha jóváhagyják, nyilvánosan elérhető lesz pdf-ben.
Akkor ha jól értem.
Szíjjártó
ST Ingeneering kooperáció (a Broncos cég)

Palkovics
Német harcjármű felújítás

Sztem ez jó hír, ha miniszterek hozzák az ötleteket, de a törzsfőnők átküldi a Maróth szűrőn, Maróth meg a HTKA alapján véleményezi. :cool:

Tehát jöjjenek a szingapúriak, és az A4-Fuchs tuningban is benne vagyok!!!