[HUN] Embraer KC-390 Millennium

Azt írja..."az sem fordult még elő velem, hogy 8000 láb/sec (!!!) süllyedéssel ereszkedtem volna leszállás közben."
Ez valóban kevesekkel fordult még elő :D
8000 ft/sec az durván Mach 7
(ft/ min sokkal hihetőbb)
 
Érdemes lesz megvenni.

  • bemutatjuk még a svéd Gripen C/D legújabb, MS 20 Block 2-es változatát is
  • interjút készítettünk az Embraer Defence elnök-vezérigazgtójával is az új KC-390-es katonai teherszállító kecskeméti bemutatója kapcsán.
  • Beszámolunk egy új magyar repülőgépek rakétatámadás elleni védelmére szolgáló fejlesztésről.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
.
 
A fenti interjúban pár érdekesség.

1. Tartják a 2023-as szállítási határidőt, de újságírói kérdésre nem vetette el, hogy esetleg előbb jön.
(a brazil légierő megrendelésével kapcsolatban folynak a tárgyalások)

2. A NATO tipusalkalmassági igazolvány megszerzése az ütemterv szerint halad.

3. A gépek átadása előtt 3 hónappal kezdődnek a képzések mki számára. Pilóta, technikus, karbantartó, kiszolgáló stb..

4. Együttműködni szeretnének mo-i egyetemekkel, ipari szereplőkkel. Hosszú távú terveik vannak a magyar irodával, új projektek, új gyártmányok K+F-e.

5. Az AV-vel kaocsolatos együttműködéssel tartózkodó volt, de emlitette az együttműködést a KC-390 projektben.

6. A további KC-390 eladásokkal kapcsolatban sem volt konkrét, folyamatban lévő tárgyalásokról nem nyilatkozik, de más i NATO tagállamokkal is egyeztetnek.

7. Super Tucano hazai beszerzéséről sem mondott semmit, csak annyit, hogy zajlanak tárgyalások europai partnerekkel.

A kövi számban lesz a KC-390-es kecskeméti repüléséről élménybeszámoló, de ezt is vegyétek meg! ;)
 
A fenti interjúban pár érdekesség.

1. Tartják a 2023-as szállítási határidőt, de újságírói kérdésre nem vetette el, hogy esetleg előbb jön.
(a brazil légierő megrendelésével kapcsolatban folynak a tárgyalások)

2. A NATO tipusalkalmassági igazolvány megszerzése az ütemterv szerint halad.

3. A gépek átadása előtt 3 hónappal kezdődnek a képzések mki számára. Pilóta, technikus, karbantartó, kiszolgáló stb..

4. Együttműködni szeretnének mo-i egyetemekkel, ipari szereplőkkel. Hosszú távú terveik vannak a magyar irodával, új projektek, új gyártmányok K+F-e.

5. Az AV-vel kaocsolatos együttműködéssel tartózkodó volt, de emlitette az együttműködést a KC-390 projektben.

6. A további KC-390 eladásokkal kapcsolatban sem volt konkrét, folyamatban lévő tárgyalásokról nem nyilatkozik, de más i NATO tagállamokkal is egyeztetnek.

7. Super Tucano hazai beszerzéséről sem mondott semmit, csak annyit, hogy zajlanak tárgyalások europai partnerekkel.

A kövi számban lesz a KC-390-es kecskeméti repüléséről élménybeszámoló, de ezt is vegyétek meg! ;)
Egy dolog merült fel bennem. Mi van ha fordítva ülünk a lovon a brazilok - AV együttműködésben? Nem Tucano ide, hanem L39-NG oda??? Mivel képzik a brazilok a Gripen pilótákat? Az AV-nek Gripenre komplett képzési progija van a cseh pilóták kiképzése alapján.
 
$20 körül megláttam online és annyiért nem hagytam ott - jo lesz majd a kisebbiknek magyarazni dolgokat: :cool:
IMG-20210909-020819423.jpg
 

Továbbfejlesztik a katonai repülőgépet, melyből Magyarország is bevásárolt​


Együttműködési megállapodást kötött a brazil Embraer és a holland Fokker Techniek, valamint Fokker Services repülési vállalatok.

A Reuters szerint a felek többek közt a KC-390-es katonai szállító repülőgépek új konfigurációinak kidolgozásáról állapodtak meg.

KC-390-esekből Magyarország is rendelt, eddig összesen két darabot, illetve a brazil Embraer Magyarországon is nyitott irodát

 

Továbbfejlesztik a katonai repülőgépet, melyből Magyarország is bevásárolt​


Együttműködési megállapodást kötött a brazil Embraer és a holland Fokker Techniek, valamint Fokker Services repülési vállalatok.

A Reuters szerint a felek többek közt a KC-390-es katonai szállító repülőgépek új konfigurációinak kidolgozásáról állapodtak meg.

KC-390-esekből Magyarország is rendelt, eddig összesen két darabot, illetve a brazil Embraer Magyarországon is nyitott irodát

Az eredeti Reuters hírből.

A kereskedelmi repülés piacán a Fokker Techniekkel és a Fokker Services-szel kötött megállapodás a hidrogénüzemű repülőgépek fejlesztése mellett a mérnöki és logisztikai támogatás lehetőségeit kívánja megnyitni-áll az Embraer közleményében.

Az Embraer a világ harmadik legnagyobb kereskedelmi repülőgép-gyártója.

"Mindkét vállalat számára hatalmas lehetőségek rejlenek a lehetőségek közös fejlesztésében" - mondta Jackson Schneider, az Embraer Defense & Security vezérigazgatója.


"Ez egy nagyon fontos lépés az Embraer stratégiája számára, hogy értelmes és stratégiai partnerségeket hozzon létre szerte a világon" - mondta a hollandiai Woensdrechtben megtartott aláírási ünnepségen.
 
Az eredeti Reuters hírből.

A kereskedelmi repülés piacán a Fokker Techniekkel és a Fokker Services-szel kötött megállapodás a hidrogénüzemű repülőgépek fejlesztése mellett a mérnöki és logisztikai támogatás lehetőségeit kívánja megnyitni-áll az Embraer közleményében.

Az Embraer a világ harmadik legnagyobb kereskedelmi repülőgép-gyártója.

"Mindkét vállalat számára hatalmas lehetőségek rejlenek a lehetőségek közös fejlesztésében" - mondta Jackson Schneider, az Embraer Defense & Security vezérigazgatója.


"Ez egy nagyon fontos lépés az Embraer stratégiája számára, hogy értelmes és stratégiai partnerségeket hozzon létre szerte a világon" - mondta a hollandiai Woensdrechtben megtartott aláírási ünnepségen.
Ennek a hírnek a másik olvasata...

"...The Royal Netherlands Air Force (RNLAF) currently has 4 old, very worn-out C-130H Hercules, which are in need of replacement. A number of requirements were issued for them including the ability to operate in and out of austere airfields, short take-off and landing (STOL) capability, having medical evacuation (medevac) configuration including in-flight patient care, the ability to carry a minimum of 60 fully equipped paratroopers, a range of not less than 2,000 miles, being fitted with self-protection equipment and possessing «network-centric» (network operations) capability. The C-390 Millennium meets all or most of the requirements issued by the Dutch Ministry of Defense for the replacement of its Hercules. The agreement with Fokker Techniek and Fokker Services probably has to do with the possibility of selling 4 C-390s to RNLAF. The local firms would be in charge of adapting the Brazilian aircraft to fit perfectly within the required specifications, while they would provide maintenance and support (if the Millenniums are chosen), with national labor...."

Magyarán az Embraer helyezkedik mert el akarják adni a KC-390-est a Hollandoknak.