[HUN] Embraer KC-390 Millennium

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

T

Törölt tag 1586

Guest
Azt írja..."az sem fordult még elő velem, hogy 8000 láb/sec (!!!) süllyedéssel ereszkedtem volna leszállás közben."
Ez valóban kevesekkel fordult még elő :D
8000 ft/sec az durván Mach 7
(ft/ min sokkal hihetőbb)
 

SilvioD

Well-Known Member
2018. december 23.
27 341
96 710
113

SilvioD

Well-Known Member
2018. december 23.
27 341
96 710
113
A fenti interjúban pár érdekesség.

1. Tartják a 2023-as szállítási határidőt, de újságírói kérdésre nem vetette el, hogy esetleg előbb jön.
(a brazil légierő megrendelésével kapcsolatban folynak a tárgyalások)

2. A NATO tipusalkalmassági igazolvány megszerzése az ütemterv szerint halad.

3. A gépek átadása előtt 3 hónappal kezdődnek a képzések mki számára. Pilóta, technikus, karbantartó, kiszolgáló stb..

4. Együttműködni szeretnének mo-i egyetemekkel, ipari szereplőkkel. Hosszú távú terveik vannak a magyar irodával, új projektek, új gyártmányok K+F-e.

5. Az AV-vel kaocsolatos együttműködéssel tartózkodó volt, de emlitette az együttműködést a KC-390 projektben.

6. A további KC-390 eladásokkal kapcsolatban sem volt konkrét, folyamatban lévő tárgyalásokról nem nyilatkozik, de más i NATO tagállamokkal is egyeztetnek.

7. Super Tucano hazai beszerzéséről sem mondott semmit, csak annyit, hogy zajlanak tárgyalások europai partnerekkel.

A kövi számban lesz a KC-390-es kecskeméti repüléséről élménybeszámoló, de ezt is vegyétek meg! ;)
 

SilvioD

Well-Known Member
2018. december 23.
27 341
96 710
113
A fenti interjúban pár érdekesség.

1. Tartják a 2023-as szállítási határidőt, de újságírói kérdésre nem vetette el, hogy esetleg előbb jön.
(a brazil légierő megrendelésével kapcsolatban folynak a tárgyalások)

2. A NATO tipusalkalmassági igazolvány megszerzése az ütemterv szerint halad.

3. A gépek átadása előtt 3 hónappal kezdődnek a képzések mki számára. Pilóta, technikus, karbantartó, kiszolgáló stb..

4. Együttműködni szeretnének mo-i egyetemekkel, ipari szereplőkkel. Hosszú távú terveik vannak a magyar irodával, új projektek, új gyártmányok K+F-e.

5. Az AV-vel kaocsolatos együttműködéssel tartózkodó volt, de emlitette az együttműködést a KC-390 projektben.

6. A további KC-390 eladásokkal kapcsolatban sem volt konkrét, folyamatban lévő tárgyalásokról nem nyilatkozik, de más i NATO tagállamokkal is egyeztetnek.

7. Super Tucano hazai beszerzéséről sem mondott semmit, csak annyit, hogy zajlanak tárgyalások europai partnerekkel.

A kövi számban lesz a KC-390-es kecskeméti repüléséről élménybeszámoló, de ezt is vegyétek meg! ;)
Egy dolog merült fel bennem. Mi van ha fordítva ülünk a lovon a brazilok - AV együttműködésben? Nem Tucano ide, hanem L39-NG oda??? Mivel képzik a brazilok a Gripen pilótákat? Az AV-nek Gripenre komplett képzési progija van a cseh pilóták kiképzése alapján.
 
K

kamm

Guest
$20 körül megláttam online és annyiért nem hagytam ott - jo lesz majd a kisebbiknek magyarazni dolgokat: :cool:
IMG-20210909-020819423.jpg
 

SilvioD

Well-Known Member
2018. december 23.
27 341
96 710
113

Továbbfejlesztik a katonai repülőgépet, melyből Magyarország is bevásárolt​


Együttműködési megállapodást kötött a brazil Embraer és a holland Fokker Techniek, valamint Fokker Services repülési vállalatok.

A Reuters szerint a felek többek közt a KC-390-es katonai szállító repülőgépek új konfigurációinak kidolgozásáról állapodtak meg.

KC-390-esekből Magyarország is rendelt, eddig összesen két darabot, illetve a brazil Embraer Magyarországon is nyitott irodát

 

SilvioD

Well-Known Member
2018. december 23.
27 341
96 710
113

Továbbfejlesztik a katonai repülőgépet, melyből Magyarország is bevásárolt​


Együttműködési megállapodást kötött a brazil Embraer és a holland Fokker Techniek, valamint Fokker Services repülési vállalatok.

A Reuters szerint a felek többek közt a KC-390-es katonai szállító repülőgépek új konfigurációinak kidolgozásáról állapodtak meg.

KC-390-esekből Magyarország is rendelt, eddig összesen két darabot, illetve a brazil Embraer Magyarországon is nyitott irodát

Az eredeti Reuters hírből.

A kereskedelmi repülés piacán a Fokker Techniekkel és a Fokker Services-szel kötött megállapodás a hidrogénüzemű repülőgépek fejlesztése mellett a mérnöki és logisztikai támogatás lehetőségeit kívánja megnyitni-áll az Embraer közleményében.

Az Embraer a világ harmadik legnagyobb kereskedelmi repülőgép-gyártója.

"Mindkét vállalat számára hatalmas lehetőségek rejlenek a lehetőségek közös fejlesztésében" - mondta Jackson Schneider, az Embraer Defense & Security vezérigazgatója.


"Ez egy nagyon fontos lépés az Embraer stratégiája számára, hogy értelmes és stratégiai partnerségeket hozzon létre szerte a világon" - mondta a hollandiai Woensdrechtben megtartott aláírási ünnepségen.
 
T

Törölt tag 1586

Guest
Az eredeti Reuters hírből.

A kereskedelmi repülés piacán a Fokker Techniekkel és a Fokker Services-szel kötött megállapodás a hidrogénüzemű repülőgépek fejlesztése mellett a mérnöki és logisztikai támogatás lehetőségeit kívánja megnyitni-áll az Embraer közleményében.

Az Embraer a világ harmadik legnagyobb kereskedelmi repülőgép-gyártója.

"Mindkét vállalat számára hatalmas lehetőségek rejlenek a lehetőségek közös fejlesztésében" - mondta Jackson Schneider, az Embraer Defense & Security vezérigazgatója.


"Ez egy nagyon fontos lépés az Embraer stratégiája számára, hogy értelmes és stratégiai partnerségeket hozzon létre szerte a világon" - mondta a hollandiai Woensdrechtben megtartott aláírási ünnepségen.
Ennek a hírnek a másik olvasata...

"...The Royal Netherlands Air Force (RNLAF) currently has 4 old, very worn-out C-130H Hercules, which are in need of replacement. A number of requirements were issued for them including the ability to operate in and out of austere airfields, short take-off and landing (STOL) capability, having medical evacuation (medevac) configuration including in-flight patient care, the ability to carry a minimum of 60 fully equipped paratroopers, a range of not less than 2,000 miles, being fitted with self-protection equipment and possessing «network-centric» (network operations) capability. The C-390 Millennium meets all or most of the requirements issued by the Dutch Ministry of Defense for the replacement of its Hercules. The agreement with Fokker Techniek and Fokker Services probably has to do with the possibility of selling 4 C-390s to RNLAF. The local firms would be in charge of adapting the Brazilian aircraft to fit perfectly within the required specifications, while they would provide maintenance and support (if the Millenniums are chosen), with national labor...."

Magyarán az Embraer helyezkedik mert el akarják adni a KC-390-est a Hollandoknak.