K
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Átvették a magyar mentalitást miszerint a tikszó mindent meggyógyít, mindenre is jó!
Értem, akkor ez csak valami szigetelés-takaras, amig kijavitjak, ahol megsérült, ilyesmi?Olyan ragasztószalag, ami fémből (is) van.
A többiek már linkeltek képet arról, hogy bizony használatos a repülésben.
Persze csak ideiglenes jelleggel, ha nem teherviselőről van szó.
Igen. Esetleg pont azért, mert fel kellett nyitni egy ellenőrző ajtót, és nem volt folyékony szigetelő, vagy gumicsík.Értem, akkor ez csak valami szigetelés-takaras, amig kijavitjak, ahol megsérült, ilyesmi?
Nem magyar találmány (easyJet)
A cégben a vékonyat hasznájluk, több rétegben az is tart mint az atommúgy két verziója van, ez itt az általánosan használt takaró, de van egy vastagabb, hőálló verzió is, azt főleg kondicsöveken meg hasonlókon használjuk. Lényegében ragacsos fémcsík.
Jogilag és műszakilag általánosan elfogadott eljárás a használata.
Bravó Brazília, VADIÚJ gép és már ragasztgatni kell...! - Akkor 10-20 évesen már ki sem fog látszani a sok ragacs alól...!!!A cégben a vékonyat hasznájluk, több rétegben az is tart mint az atom
A Ryanair vadiúj gépein is találsz elég ilyet, okkal:Bravó Brazília, VADIÚJ gép és már ragasztgatni kell...! - Akkor 10-20 évesen már ki sem fog látszani a sok ragacs alól...!!!
A halálos 3-as: Reisser, tikszó, madzag!A Ryanair vadiúj gépein is találsz elég ilyet, okkal:
Szóval hidd el, nem a gép korának vagy hibájának indikátora a speedtape, hanem egy nagyon is okos gyors mending - csak mivel látványos és hasonlít a normál ragasztószalagra, a laikusok agyában nem illik össze a két dolog (ragasztószalag meg csillivilli repülőgép). Ezért van tele a net az ilyen javításokkal.
- FOD (foreign object damage) bármikor történhet, az nem korfüggő - tapaszt rá!
- Ha a sealant megsérül (egy paszta, ami szárad, de lényegében egy gumi), akkor a tömítettség megszűnik, kijavítani meg nem lehet helyben, mert van száradási ideje, szóval addig is - tapaszt rá!
- Meg kellett bontani egy nem rendszeres megbontsára szánt lemezt, megintcsak az ott szükséges tömítés sérül, idő nincs megcsinálni (száradás vagy csak nincs a megfelelő tömítés készletben) - tapaszt rá!
Megjegyzem a Marsra tervezett lakó sátrakra is pont ugyan ez lesz (+ tapaszok) a gyors segély dekompresszió esetén
Értem én, de a 737-esből több ezer darabot gyártottak és még 30 év múlva is GARANTÁLTAN lesz hozzá alkatrész...!A Ryanair vadiúj gépein is találsz elég ilyet, okkal:
Szóval hidd el, nem a gép korának vagy hibájának indikátora a speedtape, hanem egy nagyon is okos gyors mending - csak mivel látványos és hasonlít a normál ragasztószalagra, a laikusok agyában nem illik össze a két dolog (ragasztószalag meg csillivilli repülőgép). Ezért van tele a net az ilyen javításokkal.
- FOD (foreign object damage) bármikor történhet, az nem korfüggő - tapaszt rá!
- Ha a sealant megsérül (egy paszta, ami szárad, de lényegében egy gumi), akkor a tömítettség megszűnik, kijavítani meg nem lehet helyben, mert van száradási ideje, szóval addig is - tapaszt rá!
- Meg kellett bontani egy nem rendszeres megbontsára szánt lemezt, megintcsak az ott szükséges tömítés sérül, idő nincs megcsinálni (száradás vagy csak nincs a megfelelő tömítés készletben) - tapaszt rá!
Megjegyzem a Marsra tervezett lakó sátrakra is pont ugyan ez lesz (+ tapaszok) a gyors segély dekompresszió esetén
Bravó Brazília, VADIÚJ gép és már ragasztgatni kell...! - Akkor 10-20 évesen már ki sem fog látszani a sok ragacs alól...!!!
Értem én, de a 737-esből több ezer darabot gyártottak és még 30 év múlva is GARANTÁLTAN lesz hozzá alkatrész...!
No ez az, amit /a Boeing kiszállása után/ a KC-390-ről nem lehet elmondani... - Szóval marad a speedtape, de azzal nem fogsz mindent megragasztani...!!!
Van hír róla, hogy vasárnap miért nem repült?
Valószínűleg oldalkormány hidraulikánál volt valami, emelőkosaras gépről nézegették, a KC390 felirat alatti fekete téglalap jelölés alatti szerelőnyílásokból volt az egyik leszedve, ott nézegettek belül valamit