[HUN] Embraer KC-390 Millennium

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

SilvioD

Well-Known Member
2018. december 23.
27 342
96 711
113
Ez még egy 2016 márciusi hír volt...

EMBRAER announced today that it has selected the German company Rheinmetall Defence Electronics Simulation and Training to develop and deliver the Training Media Suite for the KC-390 military transport jet.

Flight-Simulation_01.jpg


Rheinmetall to supply complete training equipment for new Embraer KC-390 transport plane


(In order to assure maximum quality, Rheinmetall plans to partner with Airbus in the H145M training device project. The Rheinmetall team is dedicated to providing the most competitive solutions possible, meticulously tailored to the specific requirements of the H145M, resulting in fully compliant, high-performance training devices.)

 

fitom

Well-Known Member
2020. szeptember 30.
2 981
5 302
113
Valamit félreértettél.
Valóban eddig hiányzott ez a teszt (jó hogy mostmár ez is megvan), de a KC-390 nel kapcsolatos aggályaimnak semmi köze sem volt ehhez.
Azok leginkább a gyártási / eladási darabszámokkal kapcsolatosak.
Ne legyenek!Ezzel a teszttel már Afrikában is venni fogják mint a cukrot...!:rolleyes:
 
  • Vicces
Reactions: hete and formosa1

arcas

Well-Known Member
2013. március 20.
7 215
24 286
113
Na most már végre @rudi lelke is békére lelhet. :D

Valamit félreértettél.
Valóban eddig hiányzott ez a teszt (jó hogy mostmár ez is megvan),
Mindenkinek "adós volt" a gyártó ezzel az infóval, @rudi és a "mosolygós" teljesen jogosan hiányolták eddig a képességet bizonyító képeket. Viszont a cég és a típus jövőjét továbbra is másképp látjuk, én sikertörténetet érzek, más meg pesszimistább. Továbbra is azt kívánom, hogy nekem legyen igazam! ;) :D
 

wolfram

Well-Known Member
2011. július 30.
5 828
4 126
113
Valamit félreértettél.
Valóban eddig hiányzott ez a teszt (jó hogy mostmár ez is megvan), de a KC-390 nel kapcsolatos aggályaimnak semmi köze sem volt ehhez.
Azok leginkább a gyártási / eladási darabszámokkal kapcsolatosak.


Elsősorban viccnek szántam természetesen. :)
Persze az a tény, hogy legalább három alkalommal adtál már betűt annak, hogy hiányolod a burkolatlan pályás teszteket, engem arra engedett következtetni, hogy eléggé nyugtalanított téged a dolog, szóval... :p

Gyártási/eladási darabszám és ennek a lehetséges következményei, hát... Reméljük a legjobbakat, mivel mást úgy sem tehetünk. Mindenki tudta-tudja, hogy egy vadiúj típus hordoz magában kockázatokat, mint műszaki, mind a hosszabb távú anyagi-üzemeltetési szempontból. Ennek ellenére, vagyis ezt is figyelembe véve, én örülök, hogy ezt a gépet választották, nekem ez volt a legszimpatikusabb a 3 szóba jöhető közül.
 
K

kamm

Guest
Elsősorban viccnek szántam természetesen. :)
Persze az a tény, hogy legalább három alkalommal adtál már betűt annak, hogy hiányolod a burkolatlan pályás teszteket, engem arra engedett következtetni, hogy eléggé nyugtalanított téged a dolog, szóval... :p

Gyártási/eladási darabszám és ennek a lehetséges következményei, hát... Reméljük a legjobbakat, mivel mást úgy sem tehetünk. Mindenki tudta-tudja, hogy egy vadiúj típus hordoz magában kockázatokat, mint műszaki, mind a hosszabb távú anyagi-üzemeltetési szempontból. Ennek ellenére, vagyis ezt is figyelembe véve, én örülök, hogy ezt a gépet választották, nekem ez volt a legszimpatikusabb a 3 szóba jöhető közül.
Ez a legmodernebb is tulajdonképpen, nagyon úgy tűnik, egy csomó olyat megoldottak benne olcsóbban és modernebben, amit az Atlasnal macerasabban és drágábban tudtak (pl lásd tanker funkció.) Persze az is ultramodern, nem vitás, a terepkoveto low flying automatikaja is nagyon impressziv stb.
Nekem az az egyetlen hasfajasom, hogy vinne el 6-8 tonnával többet...
 

wolfram

Well-Known Member
2011. július 30.
5 828
4 126
113
Ez a legmodernebb is tulajdonképpen, nagyon úgy tűnik, egy csomó olyat megoldottak benne olcsóbban és modernebben, amit az Atlasnal macerasabban és drágábban tudtak (pl lásd tanker funkció.) Persze az is ultramodern, nem vitás, a terepkoveto low flying automatikaja is nagyon impressziv stb.
Nekem az az egyetlen hasfajasom, hogy vinne el 6-8 tonnával többet...


Igen és nekem eddig úgy tűnik, hogy bármi más hasonló szintű (nem csak légi)eszköz kifejlesztéséhez képest nagyon gyorsan és eléggé zökkenőmentesen halad a dolog. Más új és komplexebb eszközöknél gyakoriak a folyamatos csúszások, költségtúllépések, műszaki gondok, itt meg mintha szinte tök simán menne minden. Remélem, hogy ez így is marad, de mindenesetre meglepő, hogy pont a braziloknál tud így haladni egy ilyen volumenű program.
 

Terminator

Well-Known Member
Szerkesztőségi tag
2010. április 19.
42 187
81 053
113
Akkor viszont mindenkeppen csinaljatok egy CSOMO videot ide, ma mar a csucstelefonok kepesek jobb 4K videot csinalni, mint az olcso newsgathering camcorderek, amivel a legtobb webes meg teves outlet emberei futkosnak. :cool:
Valószínűleg a prototípust küldik, mert az van a gyártó tulajdonában. (Azt meg már láthattuk elégszer Angliában bemutatózni, van róla sok fotó.) Ha szerencsénk lesz, akkor meg valamelyik át nem adott/ át nem vett gépet küldik.
 
K

kamm

Guest
Valószínűleg a prototípust küldik, mert az van a gyártó tulajdonában. (Azt meg már láthattuk elégszer Angliában bemutatózni, van róla sok fotó.) Ha szerencsénk lesz, akkor meg valamelyik át nem adott/ át nem vett gépet küldik.
Nem biztos, lehet, a brazil légierő köszön be valamelyikkel...