Hajtómű kérdés ki volt már a htka-n tárgyalva, folyamatosan nőtt az üzemideje ahogy reszelték, ott van Allesmor hozzászólásában minden. Igen, nem érte el a kor nyugati szintjét. Hogy ezt hova tegyük, ahhoz kéne tudni az árakat, na meg hogy mire tervezték a két típust. Az hogy a 80-as években szart sem ért az a fegyverzet, nettó hülyeség, bocs. Olyan pilótával én is beszéltem aki repült 23ast meg 29est, és igen, voltak összehasonlítható rendszerek, meg volt amiben egész más dimenzió a 29es.
Ez már nem neked címezve csak általánosságban:
Az a baj hogy autóskártya szinten megy ez a vita. Az alap az, hogy mit mire terveztek. Hát az F-18-ast rohadtul nem arra mint amire a 29-est.
Utána meg kéne nézni hogy mire használtuk mi.
Namost, lehet hogy a 18-asra rá lehet tenni egy tucat amraam-ot és csinálni egy pr fotót. És? Teljesen abszurd függesztmény egy valós háborús helyzetben. Keró miből lesz mire ellövöldözi őket, napelemből? Vagy a légiharc közepette cikázó KC-ből?
Ellenben a 29-es képes elfogni egy gyors gépet is ami nem a hornet erőssége. Na most mi kb. ilyenekre használtuk air policy címén, és nem arra hogy lesöpörjük az iraki légierőt a hordozónkról.
Ha ez a vita tovább folyik akkor kiderül hogy F-22 alatt nincs élet ha azonosítani kell egy bizjetet.
Egyébként mindenki tegye hozzá már végre a naptárt a gondolataihoz. A 29-es egy hidegháborús frontvadász, aminek az élettartamát ahhoz mérték hogy jön a váltótípus, az M. Nem jött, összeomlott a szu. Nálunk megkésve, de elkezdődött az áttérés az állapot szerinti üzemeltetésre, a 22-es volt a tesztalany. A sárkány élettartam duplázható volt, ezt is írtam, ne abból induljunk ki hogy mi volt a szu idejében. Azt hogy valaki példának veszi hogy lepusztult, működésképtelen radarral bevetett szóló jugó gépeket lelőtt a teljes rendszerrel dolgozó Nato, kár kiemelni. Ha Pöcshuszárfélék nem értik ezek mit jelentenek akkor kár erről írogatni, nagy még a pótolnivaló. A baj az hogy a net meg a topgun olvasgatása nem az a forrás ami az alapvető rendszerszemléletet pótolja.