Ki nem sárja le.
A Nagyoroszok területi terjeszkedésze évszázadok óta tart.
Valamikor meg kellett állítani.
Akkor is ha Nagymagyar revízióról álmodozik itt aki nem mefizetett ügynök.
---
Magyarként ezt támogatni... ettől hányingerem van.
---
Ukrán Magyar Szerb tengelyt akartak teremteni.
Ez megéri?
50 év megszálás után... 56 után.
Nagyorosz uralomért epekedtek, miközben élvezitek az EU/NATO előnyeit.
Mert az következik az Ukik bukása után.
Idóvel.
50-150 év és megkapnátok.
---
Az Amcsik multikulti rendszere működik.
A Nagyorosz meg Csernobilos.
"A NATO,EU előnyeit élvezik"
Azt nem akarod megszámolni, hogy mennyi magyar állampolgár halt meg például Afganisztánban szovjet érdekekért 1979 és 1989 között, és mennyi halt meg amerikai érdekekért ugyanott?! Vagy éppen Irakban? Nagyon nem az jönne ki, amit a Nagyokos fejed elképzel...
Az EU-nak kettő előnye van, hogy nem kell útlevél a szomszéd országokban. Meg az, hogy aki annyira akar, az elhúzhat nyugatra munkát vállalni, akár nyelvtudás nélkül. Ennyi. Egyébként meg megpróbálják szétbaszni a magyar mezőgazdaságot is, mert az ukrán fost el kell adni. A mezőgazdasági repülést is sikerrel szétbaszták már a 2011-es rendeletükkel. A rendszerváltás után volt vagy 30 cég,több, mint 100 helikopterrel és repülőgéppel. A repülőgépes vonal egyre jobban szorult vissza, magától is, mert a repülőgépek teljesítménye (teljes töltéssel min 20ha felszállásonként) és a felszállópálya igénye a csökkenő méretű birtokszerkezet miatt eleve hátrányos helyzetbe hozta őket. Így ők inkább átálltak a szúnyogirtós vonalra. A helikopteresek megvoltak a 2011-es EU rendelet bevezetéséig. Nem volt olyan arany életük mint a komplett mg repülős szektornak a rendszerváltás előtt, de elvoltak, megéltek belőle. Csak, hogy a rendszerváltás előtti viszonyokkal tisztában legyünk: amikor az átlagfizetés havi 3000 ft volt, akkor egy mg. pilóta több mint a tízszeresét, 40 000ft-ot vitt haza havonta. Ez már nem volt meg nekik a rendszerváltás után, de még továbbra is fent tudták magukat tartani egy olyan hivatásból, amit nem csak azért csináltak, mert valahol dolgozni kellett, hanem, azért is, mert nagyon szerették csinálni. A 2011-es rendelet után a gazdálkodók olyan adminisztrációs és bejelentési teher alatt találták magukat (találd ki legkésőbb január 15-ig, hogy májusban,júniusban pontosan melyik nap fog esni,hogy aszerint tervezhezd a búza helikopterről végzett gombaölőzését), hogy inkább az úgynevezett hidas traktort választották. Az egy olyan traktor, aminek nagyon vékony kerekei vannak, és 2m felettire emelhető alvázmagassága. Ugyan forduláskor rengeteg növényt kitapos, de nem kell bejelenteni hónapokkal előtte, hogy dolgozni fogsz vele. A helikopter meg csak akkor csinál taposási kárt, ha belezuhan a kezelt táblába. Csak ez jóval kevésbé jellemző. Lényegesen minőségibb munkát végez, a maga mögött keltett és végighúzott örvénysor miatt. Megforgatja a leveleket, és így a levelek alsó felületére is jut a vegyszerből. Pont oda, ahova a gomba vagy épp a rovarkártevő szokott bújni. A traktor csak "locsol" egyik űberszuper fúvókával sem tud annyira jó szórásképet elérni, mint egy helikopter. Miért? Mert kettő dolog hiányzik a repertoárjából: a sebesség és a koaxiális rotorrendszer. Ezek építik fel azt örvénysort és a belőle következő szórásképet, ami miatt a magas növénykultúrákban a helikopteres növényvédelem sokkal hatékonyabb mint a szárazföldi gépes. Ehhez képest az EU rendelet következményeként jövő megrendelés visszaesésnek hála a cégek nagy többsége megszűnt. Idén talán ha összesen dolgozik 6 mg helikopter az egész országban. Három mg repüléssel foglalkozó cégből vannak ismerőseim. Abból kettő abbahagyta, mert nem tudták fenntartani a céget, egy tovább adta a fiának és a cég végül úgy maradt meg, hogy betagozódtak az egyik legnagyobb magyarországi repülőiskola és buisness jetes utazásokat lebonyolító cég alá. Volt aki nyugdíjba ment, volt aki meg a Kamovból átült EC-135-re mentőhelikopter pilótának, és minden évben körbetelefonálja, messengerezi az országot, hogy ha éppen szabad napja van, vagy szabadságon van, hogy gondoljanak rá, ha kéne egy tapasztalt beugró pilóta Ka-26-osra. Az EU tehát sikerrel megölt egy ágazatot, ami évtizedek óta sikeresen működött Magyarországon. A szúnyogirtást is tönkrevágták, mert most már csak "különlegesen indokolt esetben" szabad légi kémiai irtást végezni. Ez annyit jelent nagyjából, hogy a Balaton mellett szabad, máshol pedig sehol. A Duna parthoz közel lakom tavaly nyáron is, este 19:00 után már kb képtelenség volt megmaradni kint, mert rommá csíptek mindenkit a szúnyogok. Szóval tényleg van mit "köszönni" az EU-nak... Komplett magyarországi ágazatok tönkretételét leginkább. Az már csak mellékes, hogy alanyi jogon járó pénzeket elvonnak, nem fizetnek ki, miközben az Ukrajna nevű feneketlen pénznyelő kútba meg szórják bele a mi pénzüket is.
"Ez megéri?
50 év megszálás után... 56 után."
Az 56-ot aláírom. Az 50 év megszállás viszont annak volt köszönhető, még ha nem is fogod fel soha, hogy Magyarország koalícióban az akkoriban, itt a világ legerősebbjeként hirdetett német hadsereggel együtt megtámadta a Szovjetuniót, 1941-ben. Tudom, hogy divat az ilyen előzményekről megfeledkezni, pont ezért említem meg őket. Nem a szovjet hadsereg jött ide agresszorkodni, hanem a magyar ment oda.
Nekem a te lábon kihordott agyhalálodtól kell hánynom, amit ide leírtál. Tudom, hogy a világ legnagyobb magyarjának képzeled magadat, és, hogy szerinted szemellenzősen kéne átvenni minden hülyeséget, ami nyugatról jön, és mindenféle gondolkodás nélkül követni kéne a parancsaikat. Biztosan menni kéne a franciákkal Harkovba és Odesszába is, amellett persze, hogy Kárpátalján át az utolsó Leopardot és T-72-est is átadtuk az ukránoknak, hogy a gonosz nagyoroszok ellen harcolhassanak velük.
Az amcsi multikulti rendszer meg láthatóan csodásan működik: az amcsiknál minden héten általában valami bevándorló, ritkábban pedig valami helyi hülye lelövöldöz pár békés civilt. Nyugat-Európában pedig havonta nőket erőszakolnak, templomokban fejeket vágnak le a befogadott "szegény menekültek" . Az autód működjön úgy, ahogy a multikulti működik most, és hidd el nekem, hogy nem fog zavarni még az sem ha 800 forintig emelkedik a benzinár. Mert majd elköltöd a szerelőre, amit egyébként benzinre költöttél volna.