Vajon hány nap múlva veti fel újra a tárgyalások lehetőségét ez a hülye,
Erre most, úgy látszik, Lukasenko lesz futtatva:
https://x.com/Gerashchenko_en/status/1824072525103468956
--------------------------------------
Más!
Ha majd megindulnak
@jurgenbauer felmento seregei, milyen logisztikai útvonalak álnak a térségben a rendelkezésukre
Orosz logisztika:
Az orosz ellentámadásnak két fő logisztikai raktárja lesz az esetleges ellentámadás támogatására: Kurszk és Belgorod, az RZD és a ZHV vasúton szállítja az árukat. Ha az oroszok úgy ítélik meg, hogy Kurszk és Belgorod már nem biztonságos, akkor a másodlagos logisztikai csomópontok Orjol, Voronyezs és Stary Oskol.
Amint a szállítmányok megérkeznek a vasúton, az MTO Brigádok teherautóval kirakodják és elküldik a Ryls, Lgov, Csermoshnoi, Selikhovy Dvory, Oboyan és Rakitnoe valószínű orosz megállóhelyekre (vörös csillagokra). Zöld színnel jelölik azokat a legoptimálisabb útvonalakat, amelyeken az MTO-dandárok a vasúti gyárakból az orosz csapatokhoz szállítanak anyagot 45 mérföldön belül. Vastag sárga vonallal jelölik azokat a másodlagos útvonalakat, amelyeket az MTO-nak kell megtennie, és amelyek egyharmadával kevesebb készletet tudnak szállítani naponta. A harmadik útvonal opció, amely napi 2/3-ával kevesebb készletet tud bevinni, sötétnarancs színnel van kiemelve.
Az MTO Brigádok Oroszország logisztikai támogatását jelentik, hogy a vasúti csomópontokból szállítsák a front szárazföldi erőit. Amint azt az évek során, másfél évszázadon keresztül számos újság kiemeli, az orosz hadsereg egy vasúti hadsereg, és a mélyreható hadműveletek és a támadó hadműveletek fenntartása érdekében a vasútra támaszkodik, az utolsó mérföldet teherautóval kell megtenni, és gyakorlatilag korlátozva van arra, hogy lehetőleg a határon belül maradjon. 45 mérföldnyi vasútvonal, hogy az MTO-dandárok a leghatékonyabban tudják komppal ellátni a frontot. Ezen túlmenően csökken a készletek mozgatásának kapacitása. Az esetleges kurszki ellentámadás szembetűnő problémája az, hogy a jelenlegi ukrán FLOT vasútvonalától körülbelül 80 mérföldre vagy annál távolabb fognak működni, ami logisztikailag Oroszország számára nem ideális ellentámadás megszervezésére és lebonyolítására, mert az ellátásuk. vonalak vékonyak lesznek.
A második probléma, amibe Oroszország bele fog ütközni a szervezés és az ukránok elleni válaszlépések során, annak eldöntése, hogy honnan vonják ki az ukrajnai MTO-eszközöket, és hová költözzenek át Kurszkba, így az ukrajnai egységeknek nincs elegendő logisztikai utánpótlása, ami a fenntartásához szükséges. A harci műveletek sokkal nehezebbek, mint amilyen az oroszok számára, akiknek gondjaik voltak az egységek megfelelő ellátásával a fronton a stratégiai vasúti vezetőktől.
Az MTO Brigades elkötelezett az 1 Combined Arms Army (CAA) támogatása mellett. Oroszországnak összesen 11 ilyen MTO-dandárja van.
Minden MTO Brigád mező
2 teherautó zászlóalj, mindegyik zászlóalj a következőkből áll
408 szállítójárműből áll
-148 általános teherszállító jármű
-260 speciális jármű
-48 pótkocsi.
A hírek szerint minden zászlóalj 1870 tonna rakományt (1190 tonna száraz rakományt, 680 tonna folyadékot) tud szállítani.
Az MTO dandár egy CAA-t szolgál ki
Az MTO zászlóalj egy hadosztályt szolgál ki
Az MTO század ezredeket és dandárokat szolgál ki
Rengeteg lenyűgöző olvasmány, amely többet foglalkozik az orosz katonai logisztika témájával, ajánlom elolvasásra
---------------------
Állitolag a Kurszki hadmuvelet elso pillanatai