időnként ha leesik a vérnyomásom, akkor ezekre gondolok.Kar azon agyalni mi lehetett volna, a mult elmúlt a jövő képlékeny a mára kene koncentrálni.
Helyrehozza rögtön.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
időnként ha leesik a vérnyomásom, akkor ezekre gondolok.Kar azon agyalni mi lehetett volna, a mult elmúlt a jövő képlékeny a mára kene koncentrálni.
Mondjuk sokáig nem is kellett kerekes bizbaszt beszerezni, mert a 90-es évek óta vannak a BTR-ek is.
A currus Rt-nél akarták gyártani, szóval itt még inkább ez lett volna![]()
Akkoriban a currus volt a sztár. Ténylegesen velük akartattal csináltatni mindent, mert hát ők a magyar hadiipar.Jó, hát meg lehet találni egy adott feladatra a legalkalmatlanabb személyt/céget stb....
A Currus-ra bízni a harcjármű gyártást az olyan mint kerekesszékesekre bízni a tűzoltói munkát.
A poén kedvéért meg lehet csinálni, csak ha leég a ház az már nem annyira vicces.
Most azt, hogy dudi esetén, ha valami nem német, akkor mindig az abszurdítás irányába megy el, az egyéni szocproblémája, amit mi olvashatunk itt rendszeresen.
Ha lett volna valódi akarat, akkor meg lehetett volna szervezni jól is, a BTR-4 gyártását.
Persze rosszul csinálni valamit mindig könnyebb.![]()
Akkoriban a currus volt a sztár. Ténylegesen velük akartattal csináltatni mindent, mert hát ők a magyar hadiipar.
Most abból indulj ki, hogy a Currus lefestette az uzsonnát a BTR belsejében.
Nekem meg megrendelésemre egy magyar kisvállalkozás már akkor tized miliméteres pontossággal vágott le méteres lemezeket lézerrel....
Ahogyan helyszínen (!) egy másik kisvállalkozás lehegesztette minden gond nélkül. Pedig nyomás álló tartályról beszélünk...
Szóval értem én , hogy Currus, ti meg értsétek meg, hogy még az én érintőleges fémipari ismeretségemmel is össze lehetett volna hozni egy BTR-4 vázgyártást jó minőségben
És most képzeljétek el, ha olyan céget bíznak meg vele, ami még ért is hozzá, hiszen számtalan fémszerkezet építő kft/zrt volt már akkoriban is, akik sokszor centis vastagságú lemezeket vágtak, fúrtak, hegesztettek stb....
Nem nagyon vagy tisztában az akkori állapotokkal. Az ukrán gyártásúak sem az ipari tudás miatt voltak szarok, hanem az ukrán rendszer miatt. Na itthon is hasonló volt. Az, hogy a Lynx nem olyan minőségben készül, az az 51% német tulajdonnak köszönhető. De ebben az ukrán magyar dealben, az ukrán lett volna a másik fél...Jó, hát meg lehet találni egy adott feladatra a legalkalmatlanabb személyt/céget stb....
A Currus-ra bízni a harcjármű gyártást az olyan mint kerekesszékesekre bízni a tűzoltói munkát.
A poén kedvéért meg lehet csinálni, csak ha leég a ház az már nem annyira vicces.
Most azt, hogy dudi esetén, ha valami nem német, akkor mindig az abszurdítás irányába megy el, az egyéni szocproblémája, amit mi olvashatunk itt rendszeresen.
Ha lett volna valódi akarat, akkor meg lehetett volna szervezni jól is, a BTR-4 gyártását.
Persze rosszul csinálni valamit mindig könnyebb.![]()
Persze, megbízhatóak volna normális céget is, akár. A.btr felújítással is.Most abból indulj ki, hogy a Currus lefestette az uzsonnát a BTR belsejében.
Nekem meg megrendelésemre egy magyar kisvállalkozás már akkor tized miliméteres pontossággal vágott le méteres lemezeket lézerrel....
Ahogyan helyszínen (!) egy másik kisvállalkozás lehegesztette minden gond nélkül. Pedig nyomás álló tartályról beszélünk...
Szóval értem én , hogy Currus, ti meg értsétek meg, hogy még az én érintőleges fémipari ismeretségemmel is össze lehetett volna hozni egy BTR-4 vázgyártást jó minőségben![]()
És most képzeljétek el, ha olyan céget bíznak meg vele, ami még ért is hozzá, hiszen számtalan fémszerkezet építő kft/zrt volt már akkoriban is, akik sokszor centis vastagságú lemezeket vágtak, fúrtak, hegesztettek stb....
Ez kb. mikor kezdődött? 2010 után?Még anno a BTR-4 is felmerült és mászkáltak ki megnézni Ukrajnába![]()
Nem nagyon vagy tisztában az akkori állapotokkal.
Az, hogy a Lynx nem olyan minőségben készül, az az 51% német tulajdonnak köszönhető.
Persze, megbízhatóak volna normális céget is, akár. A.btr felújítással is.
De nem tettek, és ezzel se tették volna ... Lásd:kihagyott lehetőségek hosszú sora és a vérnyomásom kapcsolata.
Te nem vagy tisztában az akkor magyar ipari képességekkel.
Az más kérdés, hogy az MH egy kontraszelektált állami intézmény, és bármire is alkalmatlan.
De az MH-n kívüli civil világ nagyon nem ilyen!
Igen, a németek seggéből süt a nap XD
Tudom, hogy ezt nem fogod elhinni, de vannak nem német cégek a világon és hazánkban is akik kíváló minőségben tudnak gyártani.
Az, hogy ebből a szempontból fogalmatlan az MH, az nem jelenti azt, hogy a kinti civil világ is az lenne...
Ettől még örülök, hogy a Lynx gyártását az RM szervezi 51%-ban és nem az MH saját kútfőből a Currussal.
Igen, az alap probléma mindig az, hogy az állami minisztériumban senki sem ért semmihez.
És azt hiszik, hogyha ők alkalmatlanok bármire, akkor a körülöttük lévő világ is ilyen. Pedig nem
De mindegy, kezdünk önismétlésbe bele csúszni. A lényeg, hogy sosem lesz gumikerekesünk XD
Kell a kerekes! Missziókra küldeni őket például!Addig kell kormányt váltani, amíg nem jön egy olyan, ami tud is valami értelmeset csinálni...
Egyébként számomra még nem tiszta, hogy biztosan kell-e kerekes, vagy inkább láncos kéne.
Hát a Zrínyi a Lövész 2020 program alapjain indult el. Ami 2010-ben lett felvázolva![]()
És most képzeljétek el, ha olyan céget bíznak meg vele, ami még ért is hozzá, hiszen számtalan fémszerkezet építő kft/zrt volt már akkoriban is, akik sokszor centis vastagságú lemezeket vágtak, fúrtak, hegesztettek stb....
Te nem vagy tisztában az akkor magyar ipari képességekkel.
Az más kérdés, hogy az MH egy kontraszelektált állami intézmény, és bármire is alkalmatlan.
Jó lesz az 7-nek is márhány éve mutogatták Budaörsön. Talán öt?
Szia,Nézd meg, hogy hol tart a Gidránok gyártása. Bakker, már nem is emlékszem, hogy hány éve mutogatták Budaörsön. Talán öt? És erre voltak képesek.
Az állami szektor, az állami cégek kontraszelektált hímtagok gyülekezete, ahol még mindig a Kádár-korszak tart. Napközik.
Senki le se szarja sem most, sem 15 évvel ezelőtt, hogy a Jóska Pista a saját cégében hogy hegeszt, mert az nem a Káros Zrt. Nem ad vissza annyit zsebbe. Nincs meg valami papírja, amit az állam saját magának meg a Pintér cégeinek ad ki.
Nem az ő seggükből süt a nap, csak a világ egyik legmodernebb gyárát hozták ide.Te nem vagy tisztában az akkor magyar ipari képességekkel.
Az más kérdés, hogy az MH egy kontraszelektált állami intézmény, és bármire is alkalmatlan.
De az MH-n kívüli civil világ nagyon nem ilyen!
Igen, a németek seggéből süt a nap XD
Tudom, hogy ezt nem fogod elhinni, de vannak nem német cégek a világon és hazánkban is akik kíváló minőségben tudnak gyártani.
Az, hogy ebből a szempontból fogalmatlan az MH, az nem jelenti azt, hogy a kinti civil világ is az lenne...
Ettől még örülök, hogy a Lynx gyártását az RM szervezi 51%-ban és nem az MH saját kútfőből a Currussal.
Igen, az alap probléma mindig az, hogy az állami minisztériumban senki sem ért semmihez.
És azt hiszik, hogyha ők alkalmatlanok bármire, akkor a körülöttük lévő világ is ilyen. Pedig nem
De mindegy, kezdünk önismétlésbe bele csúszni. A lényeg, hogy sosem lesz gumikerekesünk XD
Nagyon rosszul latod…nincs ennyi penzunk arra hogy aztán mi vegyünk pontosan arra se volt penz hogy ezt kifejlesztjuk nem hogy vetel allitom a kf-51 re se lesz penzÉn azt nem értem hogy a Hitron fejlesztését miért hagytuk abba! Az ok hogy a a félig vak süket néma sánta kutyának se kellene de ha kifejlesztjük és rendelünk belőle 3-500 db-ot akkor azzal már lehetett volna flexelni külföldre nem? Legyen a kefejlesztése 3 milliárd ajró rendelni kB ugyan ennyiért! De ha más ország látják hogy ezek milyen faxa kis ízét fejlesztettek ki maguknak lehet rendelni kellene belőle azzal már félig nyert ügyünk lenne nem? A Hitron helyett meg fenyeget a szerb csodák beszerzésének a réme... Rm-el közösen ezt megkellett volna valósítani!
Nem! Odaadtak Szijj Laszlo oligarchnak aki kvazi szart is ra mert nincs akkora profit rajta meg minoseget kellett volna gyartani... nem autopalya amit ugy tularaz ahogy akar es segedmunkasokkal szar minosegben epitteti. Aztan megkapta a RABA amely erre a komplett gyartasra mar reg nincs felkészülve. Allam es a HM sem sürgette inkabb kebabektol vettek meg kis mennyiségben. Tipik magyar történet. Egyébként ha nem kene az olaszoknak es nem nemet partner lenne akkor a Lynx sem lenne sokkal elorebbre.. De ott is hatalmas a csuszas. A videókon szereplo jarmuvek gyak. eloszeria akarminek nevezheto. Meg elteresek is vannak tudtommal a jarmuvek kozott ..Szia,
2019.05.18.:
![]()
![]()
![]()
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..