Aztán 2014 után már nem volt a porondon a dolog.Sejtettem![]()
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Aztán 2014 után már nem volt a porondon a dolog.Sejtettem![]()
BTR-4E alvázak kiváló minőségben.
![]()
![]()
![]()
![]()
Nem én agyalok rajta.Kar azon agyalni mi lehetett volna, a mult elmúlt a jövő képlékeny a mára kene koncentrálni.
Ezt a minőséget mi ais hoztuk volna.
Azt akarod mondani, hogy a mi hadiiparunk ami (akkoriban nem is létezett), jobbat tudott volna? Az ukránok ide nem az akkori világ legmodernebb gyárát és technológiáit hozták volna, hanem azt amijük volt, az meg a szovjet örökség épp csak a Szovjetunió széthullása után 20-25 évvel. De nem csak a hegesztésekkel volt baj, hanem valamelyik export azért ment a levesbe, mert volt olyan frissen átadott gép amin szétrepedt a páncél (nem a hegesztés mentén) vagy csak simán rozsdásodott a vadi új taliga.Nem, ezt a minőséget te hoztad volna.
Egy normális hegesztő nem ebben a minőségben hegeszt, főleg ha van megfelelő gépe.
De hát be kellet dobni egy kis szarozást, a nélkül nem bírod ki![]()
Azt akarod mondani, hogy a mi hadiiparunk ami (akkoriban nem is létezett), jobbat tudott volna? Az ukránok ide nem az akkori világ legmodernebb gyárát és technológiáit hozták volna, hanem azt amijük volt, az meg a szovjet örökség épp csak a Szovjetunió széthullása után 20-25 évvel. De nem csak a hegesztésekkel volt baj, hanem valamelyik export azért ment a levesbe, mert volt olyan frissen átadott gép amin szétrepedt a páncél (nem a hegesztés mentén) vagy csak simán rozsdásodott a vadi új taliga.
A currus Rt-nél akarták gyártani, szóval itt még inkább ez lett volnaAzt akarom mondani, hogy fingod nincs a fémiparról.
És azt akarom mondani, hogy attól, hogy a csóróság miatt, mici sapkás alkeszek hegesztenek valamit egy sokszor mínusz fokos fűtés és rendes világítás nélküli retkes csarnokban, az nem azt jelenti, hogy itt is ez lett volna.
Tudom, hogy ez számodra felfoghatatlan, de se ma se 10 se 20 éve nem ezen a szinten voltak a hazai normális fémmegmunkáló vállalkozások. Ennek megfelelően 2010-ben is lettek volna olyan beszállítók akik képesek lettek volna elvégezni a feladatot.
Ami külföldről kellet volna jöjjön az a méretre vágott páncél lemez. Arra meg N+1 beszállító létezett/létezik.
Szóval csak azt akarom mondani, hogy ehhez sem értesz, de azért szokás szerint okoskodsz![]()
időnként ha leesik a vérnyomásom, akkor ezekre gondolok.Kar azon agyalni mi lehetett volna, a mult elmúlt a jövő képlékeny a mára kene koncentrálni.
Mondjuk sokáig nem is kellett kerekes bizbaszt beszerezni, mert a 90-es évek óta vannak a BTR-ek is.
A currus Rt-nél akarták gyártani, szóval itt még inkább ez lett volna![]()
Akkoriban a currus volt a sztár. Ténylegesen velük akartattal csináltatni mindent, mert hát ők a magyar hadiipar.Jó, hát meg lehet találni egy adott feladatra a legalkalmatlanabb személyt/céget stb....
A Currus-ra bízni a harcjármű gyártást az olyan mint kerekesszékesekre bízni a tűzoltói munkát.
A poén kedvéért meg lehet csinálni, csak ha leég a ház az már nem annyira vicces.
Most azt, hogy dudi esetén, ha valami nem német, akkor mindig az abszurdítás irányába megy el, az egyéni szocproblémája, amit mi olvashatunk itt rendszeresen.
Ha lett volna valódi akarat, akkor meg lehetett volna szervezni jól is, a BTR-4 gyártását.
Persze rosszul csinálni valamit mindig könnyebb.![]()
Akkoriban a currus volt a sztár. Ténylegesen velük akartattal csináltatni mindent, mert hát ők a magyar hadiipar.
Most abból indulj ki, hogy a Currus lefestette az uzsonnát a BTR belsejében.
Nekem meg megrendelésemre egy magyar kisvállalkozás már akkor tized miliméteres pontossággal vágott le méteres lemezeket lézerrel....
Ahogyan helyszínen (!) egy másik kisvállalkozás lehegesztette minden gond nélkül. Pedig nyomás álló tartályról beszélünk...
Szóval értem én , hogy Currus, ti meg értsétek meg, hogy még az én érintőleges fémipari ismeretségemmel is össze lehetett volna hozni egy BTR-4 vázgyártást jó minőségben
És most képzeljétek el, ha olyan céget bíznak meg vele, ami még ért is hozzá, hiszen számtalan fémszerkezet építő kft/zrt volt már akkoriban is, akik sokszor centis vastagságú lemezeket vágtak, fúrtak, hegesztettek stb....
Nem nagyon vagy tisztában az akkori állapotokkal. Az ukrán gyártásúak sem az ipari tudás miatt voltak szarok, hanem az ukrán rendszer miatt. Na itthon is hasonló volt. Az, hogy a Lynx nem olyan minőségben készül, az az 51% német tulajdonnak köszönhető. De ebben az ukrán magyar dealben, az ukrán lett volna a másik fél...Jó, hát meg lehet találni egy adott feladatra a legalkalmatlanabb személyt/céget stb....
A Currus-ra bízni a harcjármű gyártást az olyan mint kerekesszékesekre bízni a tűzoltói munkát.
A poén kedvéért meg lehet csinálni, csak ha leég a ház az már nem annyira vicces.
Most azt, hogy dudi esetén, ha valami nem német, akkor mindig az abszurdítás irányába megy el, az egyéni szocproblémája, amit mi olvashatunk itt rendszeresen.
Ha lett volna valódi akarat, akkor meg lehetett volna szervezni jól is, a BTR-4 gyártását.
Persze rosszul csinálni valamit mindig könnyebb.![]()
Persze, megbízhatóak volna normális céget is, akár. A.btr felújítással is.Most abból indulj ki, hogy a Currus lefestette az uzsonnát a BTR belsejében.
Nekem meg megrendelésemre egy magyar kisvállalkozás már akkor tized miliméteres pontossággal vágott le méteres lemezeket lézerrel....
Ahogyan helyszínen (!) egy másik kisvállalkozás lehegesztette minden gond nélkül. Pedig nyomás álló tartályról beszélünk...
Szóval értem én , hogy Currus, ti meg értsétek meg, hogy még az én érintőleges fémipari ismeretségemmel is össze lehetett volna hozni egy BTR-4 vázgyártást jó minőségben![]()
És most képzeljétek el, ha olyan céget bíznak meg vele, ami még ért is hozzá, hiszen számtalan fémszerkezet építő kft/zrt volt már akkoriban is, akik sokszor centis vastagságú lemezeket vágtak, fúrtak, hegesztettek stb....
Ez kb. mikor kezdődött? 2010 után?Még anno a BTR-4 is felmerült és mászkáltak ki megnézni Ukrajnába![]()
Nem nagyon vagy tisztában az akkori állapotokkal.
Az, hogy a Lynx nem olyan minőségben készül, az az 51% német tulajdonnak köszönhető.
Persze, megbízhatóak volna normális céget is, akár. A.btr felújítással is.
De nem tettek, és ezzel se tették volna ... Lásd:kihagyott lehetőségek hosszú sora és a vérnyomásom kapcsolata.
Te nem vagy tisztában az akkor magyar ipari képességekkel.
Az más kérdés, hogy az MH egy kontraszelektált állami intézmény, és bármire is alkalmatlan.
De az MH-n kívüli civil világ nagyon nem ilyen!
Igen, a németek seggéből süt a nap XD
Tudom, hogy ezt nem fogod elhinni, de vannak nem német cégek a világon és hazánkban is akik kíváló minőségben tudnak gyártani.
Az, hogy ebből a szempontból fogalmatlan az MH, az nem jelenti azt, hogy a kinti civil világ is az lenne...
Ettől még örülök, hogy a Lynx gyártását az RM szervezi 51%-ban és nem az MH saját kútfőből a Currussal.
Igen, az alap probléma mindig az, hogy az állami minisztériumban senki sem ért semmihez.
És azt hiszik, hogyha ők alkalmatlanok bármire, akkor a körülöttük lévő világ is ilyen. Pedig nem
De mindegy, kezdünk önismétlésbe bele csúszni. A lényeg, hogy sosem lesz gumikerekesünk XD
Kell a kerekes! Missziókra küldeni őket például!Addig kell kormányt váltani, amíg nem jön egy olyan, ami tud is valami értelmeset csinálni...
Egyébként számomra még nem tiszta, hogy biztosan kell-e kerekes, vagy inkább láncos kéne.
Hát a Zrínyi a Lövész 2020 program alapjain indult el. Ami 2010-ben lett felvázolva![]()
És most képzeljétek el, ha olyan céget bíznak meg vele, ami még ért is hozzá, hiszen számtalan fémszerkezet építő kft/zrt volt már akkoriban is, akik sokszor centis vastagságú lemezeket vágtak, fúrtak, hegesztettek stb....
Te nem vagy tisztában az akkor magyar ipari képességekkel.
Az más kérdés, hogy az MH egy kontraszelektált állami intézmény, és bármire is alkalmatlan.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..