Fentebb linkeltem videót a 787 pilótáról leszállás közben. Felszállás is ugyanez, Kéz a gázkaron meg a kormányon, a pilota aki vezeti a gépet nem kapcsolgat, arra ott a másodpilóta. A másodpilóta meg olyankor nem matat a gázkarnál.
Abban teljesen igazad van, hogy a repülés ezen fázisában senki nem matathatna semmit, tehát nincs mivel összekeverni bármilyen kapcsolót, mert nem kapcsolunk semmit. Kivétel a futómű behúzása, mert kivétel az mindig kell.
Konkrétan, ha éppen 50 méteres lángot húzva esik szét az egyik hajtómű, 400 láb föld feletti magasságig akkor sem kapcsolhat senki semmit, az egyik repüli a gépet, a másik kizárólag az alapvető repülési paramétereket figyeli. A futót lehet és kell csak behúzni, illetve a tűzjelzőt lehet elhallgattatni, de az mind teljesen máshol van, más mozdulat.