Vagy nem épült meg, vagy csak felső beömlője volt - a lényeg ugyan az. Ha azonos hajtómű különböző helyen elhelyezett szivócsatiból kapja a levegőt, a más táplálás miatt nem tudja ugyanazt az adott teljesitményt leadni adott repülési (megfúvási) helyzetben.
Ezen a modelen még jobban látszik,hogy az North America NR-349 terven a harmadik hajtómű osztott beömlői szintén felül lett volna.De ez a gép nem épült meg.Az F107A tervük repült,de nem került sorozatgyártásra.
Mivel ez a kinai lehetséges nehézvadász(?) szintén nem lenne egy dogra tervezett gép,lehetséges a felső beömlő.
Northrop kisérleti lopakodó gépe.
légifölény vadászon nem lehet felső beömlő,azon problémás lenne a manőverezés közben
Még a Szu idején a MiG31 váltására szánt gép tervei.
Vagyis nem a felső beömlővel van baj (B-2 is remekül elvan vele), hanem azzal, ha kevered az alsóval. Na ott mindenképpen veszteség lesz, vagyis a repülési helyzetek többségében a rendelkezésre álló tolóerő nem használható ki.
Nekem még nagyon tapogatózó kialakitásnak tűnik, bár ilyen állapotban ennyire nagy változtatást nem igazán szoktak eszközölni, mert az kvázi újratervezés. Szóval én hajlok a középső hajtómű eltérő tipusára.