A-50 Shmel , Mainstay / A-100 Premjer (Berjev)

864464.jpg
 
Gyanúsan nem pottyant le A-50 jó ideje, gondolom ez azt jelenti, hogy oroszok hanyagolják az A-50 légtérellenőrzők használatát az ukrán konfliktusban.
Vagy azért mert nem tudják a védelmüket 100%-ban megoldani vagy üzemeltetési problémák vannak vagy mindkettő.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Gyanúsan nem pottyant le A-50 jó ideje, gondolom ez azt jelenti, hogy oroszok hanyagolják az A-50 légtérellenőrzők használatát az ukrán konfliktusban.
Vagy azért mert nem tudják a védelmüket 100%-ban megoldani vagy üzemeltetési problémák vannak vagy mindkettő.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Vagy hátravitték őket annyira, hogy az ukránok ne érjék el (cserébe nem is látnak be annyira mint előtte).
 
Szóval vakok az oroszok, elérték az ukránok amit akartak közben ők mindent látnak az US/NATO felderítő repülések által.

Hát azért nem teljesen. Inkább az orosz légierő nem olyan segg hülye, mint a kezdetekkor.
  • Való igaz, hogy egy pöppet hátrébb vonták őket, konkrétabban az ismert légvédelem hatókörén kivülre, de ez nem igazán nagy csapás, mivel a fő feladatuk a légiforgalom koordinálása és az orosz területek felé közeledő drónok észlelése, meg ezekre a vadászrávezetés. Felderitést a front felett drónok, mélyebben meg műholdak biztositják.
  • Bár az A-50U nem olyan fejlett platform, mint az E-3 és társai, azért azok sokkal nagyobb távolságban keringenek a frontvonalaktól (Ukrajnán kivül), igy aztán ezen képességeik nem igazán adnak előnyt. A nyugati országok szerintem más formában ellenőrzik a légteret, de azt már párszor kiveséztük.
Szóval sokat nem nyertek az ukránok, mert a gépek ott vannak, és igazából a saját terület felett van amúgy is a nagyobb hasznuk az állandó drónos támadások miatt (a felülről lenéző képességük rohadt hasznos erre). Az UMPK hajigálás nagy magasságból megy, szóval azt a légiforgalmat könnyedén lekezeli (radarhorizon felett maradnak), és mivel ukrán légi tevékenység kb csak PR szinten van, nem is igazán kellenek a front fölé vadászirányitásra.
 
Akkor ott nagyon komoly gondok vannak! :eek:
Korábban foglalkoztam a témával és ott írtam, hogy komoly mennyiségő nyugati elektronika van a gépben. A fejlesztők nem gondoltak rá, hogy valamikor a jövőben szankciók vagy egyéb korlátozások lehetnek . Az orosz ipar jelenleg nem tudja pótolni a radarkomplexum gyártásához szüksége elektronikát.
 
Korábban foglalkoztam a témával és ott írtam, hogy komoly mennyiségő nyugati elektronika van a gépben. A fejlesztők nem gondoltak rá, hogy valamikor a jövőben szankciók vagy egyéb korlátozások lehetnek . Az orosz ipar jelenleg nem tudja pótolni a radarkomplexum gyártásához szüksége elektronikát.
A szankciók nem működnek.