R
rejsz felügyelő
Guest
Úgy nézem nem bonyolították túl a konstrukciót![]()
Persze.
De nagyobb lett a harcértéke mind az alapjárműnek mind a lövegnek.Úgy nézem nem bonyolították túl a konstrukciót![]()
De nagyobb lett a harcértéke mind az alapjárműnek mind a lövegnek.Nem tudom,hogy ez mennyire jött ki az oroszoknál,hisz valami elképesztően alacsony óraszámmal számoltak amíg kilövik őket(nem emlékszem pontosan de 100 alatt).
Egyébként érdekességként megjegyzem,hogy a rendszerbeállító teszteken majd 1000km ment meghibásodás nélkül a harckocsi és háború után gyártott T-34/85-ökkel nem volt semmi baj.De hát na!Ennyit tesz ha egy harckocsit pár nap alatt gyártanak le.
Hadi gazdaság, háborús körülmények!
Amúgy ha egy eszközt 100 órára tervezik és kibír 200 órát, az nem rossz.
Ez így elég kiábrándító. Ráadásul az 1942 -es modell lehet, ha nov 26-án érkezett. Khm.. négyes sebességbe be sem teszik...
Az 1945-ös termelés / veszteség adatokkal valami gond van , talán eggyel több nulla a veszteségnél. Így viszont nem jön ki az összveszteség. Összgyártás: cca 57,000.
A viki ezt hazudja:
T-34 35,119
T-34-85 29,430
( 1941-06 - 1945-05) Össz.: cca 65,000. Itt ráadásul hiányzik a 1941-06 előtti cca 1200 db.
26.000A SZU a 2. világháborúban több mint 100.000 harckocsit és rohamlöveget gyártott. Németország 26.0000-et.
Ez mennyire pontos?
Döbbenetesen hasonlóak a szojvet/VSz gépesített lövész hadosztályok, csak a támogatókból lett több és az összadaerőnemiség miatt vannak hk-is.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..