Hogy menynire lehetett volna fokozatosan átálíltani, azt én megmondom őszintén, meg nem mondom. Erős gyanúm van arra, hogy párhuzamos termelés/átállásra azért rugalamtlanok lettek volna. (Mondjuk daruk teherírása a csarnokban. vagy csak hegesztőpálcák mérete. Marógép kicsi. Ilyesmik.)
Tigrisek esetében meg legjob tudomásom szerint nem beszélhetünk klasszikus értelemben vett gyártósorról, egyedi gyártás volt mind. Leállításuk és az eszközök/erőforrásuk átirányításával mekkora kapacitást nyertek volna nem tudom, de gyanítom, nem jelentőset.
Dr. Ferdinánd ámokfutása ellenére legalábis a többi cég fejlesztett rendesen. Vélelmezem, hogy az E50 minden szempontból felülmúlta volna a párducot, hibákkal együtt. Más kérdés, hogy prototípus test is az e100hoz készült el csak, szóval megalománia az volt - ettől függetlenül nem hiszem, hogy a bevezetést/gyártást jelentősen fel tudták volna gyorsítani.
Páncélvédettsége közepes harckocsihoz képest teljesen jó volt, nem linkelgetek be most ábrákat meg táblázatokat, nézz utána, ugyanabban a kategóriákban volt, mint a többi közepes (30t körüli) hk, sőt. A lövege szintén megfelelt a jellemző célok ellen D-napig (ugye, pzIV és környéke, tigris, párduc addig nagyon ritka volt), kicsit meglepte az amerikaiakat a tömeges párduc jelenlét normandiában (úgy gondolták, azok is ritka nehézpáncélosok lesznek, nem pedig közepes hk.-ként használják a németek) és azzal már volt prolémája az M4-nek. Már akkor megvolt a 76mm-es verzió, át is vitték ,az meg már alapvetően elégséges volt. Később az izraeliek csináltak 105mm-es változatot is, szóval fegyverzet terén volt a vasban potenciál
A Firefly 17 fontosa meg úgy kb a horror kategória volt, elég sok szempontból.