Egyetértve a fentiekkel...a buszos csapatszállítás szerintem csak békeidőben működőképes. Egy háborúban kicsit karcos lenne busszal a frontvonalig szállítani a katonákat. Az APC kategória szerintem azért kell hogy
- legyen jármű ami nem harcol (nem állítod szembe az ellenséggel) hanem hordja a katonákat, lőszert, sebesülteket a frontvonal és a hátország között úgy hogy működőképes marad akkor is ha közben néhány becsapódó gránát repesz vagy AK sorozat eltalálja;
- legyen egy védett hordozó platformja a frontvonal közelében speciális feladatokat ellátó szakiknak (vegyi és EW felderítő, híradós, parancsnoki központ, sebesült szállító, stb..)
- legyen ABV védett, vagyis ha a katonák beülnek és magukra csukják az ajtót, vehessék le a gázállarcot legalább addig amíg bent tartózkodnak.
Azért kellene minél több kerék - több mint 4 - hogy ne jöjjön zavarba ha le kell hajtani a kiépített utakról és dagonyázni kell egy felázott szántóföldön
Kabulban kaia bázison pakisztáni civil gyerek álltal vezetett amerikai iskolabusz vitte a váltást.
Majdnem 1 szakaszt a 2 távolabbi kapuhoz.
Ezt úgy, hogy a tábort volt,hogy bm21es rakétákkal lőtték.
Ha az telibeveri a buszt, jòéjszakát mindenkinek.
Vagy a reptér egy részén afgán őrök voltak a tornyokba. Ha az végigvereti a buszt pkmmel, hiába van rajtunk mellény, pár posztomusz előléptetés keletkezett volna.
Mindezt úgy, hogy ott álltak a maxxprok. De csak x naponta cseréltük a kapun lévőket. Azt is visszatankolás céljából, mert a kapunlévőket szolgálatonként járattuk.
Az ok. Üzemanyagspórolás!
Remélem a járművek mellé egyrészt eszet is osztanak. Másrészt lessz pénz tankolni,szervízelni. Különben megvehetünk bármit fölös.
Szerencsére a hindeknél azt látom nem csak habokra újították fel őket. Úgyhogy lehet van pozitív gondolkodásbeli változás.