Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Akkor eldőlt, hogy nem veszünk Atlast, vagyis marad a KC-390 (és a Herkules).Németország és Magyarország szárazföldi és légiereje is szorosan együttműködik. A két ország lesz az első két résztvevője a többnemzeti légiszállítási egységben, amelyet szeptemberben állítanak fel, s amely később a bajorországi Lechfeldben fog állomásozni.
Akkor eldőlt, hogy nem veszünk Atlast, vagyis marad a KC-390 (és a Herkules).
Biztos, hogy nem veszünk kisgépet. Lényegében már nincs verseny, azzal, hogy csatlakoztunk a német közös A400M flottához is eldőlt, hogy a saját gép a brazil lesz. Arról sincs szó, hogy ide-oda csoportosítgatások lennének a programokra, mert azokra megvan a fix pénz, legföljebb időben kerülhetnek felcserélésre. Valószínűleg a Leopardok előrehozása valamit hátrább csúsztatott, lehet pont a rámpás szállítót! Márcsak azért is, mert így van értelme a pápai program mellett a németnek is, mint áthidaló megoldásnak és azért is, mert a járvány és ebből adódóan az Embraer helyzete miatt érdemes kivárni néhány évet a beszerzéssel. Már csak az ne legyen, hogy valamiért kiesik a KC390, mert akkor nincs nekünk alkalmas gép a piacon! Az A400M egy méregdrága hulladék mint látjuk, ezt nem engedhetjük meg magunknak (ha legalább működne, de nem működik), a többi szóba jöhető típus meg mind kisebb és lassabb mint ami nekünk kellene!Annak idején ugye arról volt szó, hogy olyan gépeket szerzünk be amelyek kimondottan nehéz technika szállításra alkalmasak. Hát, akkor ezekszerint saját képességekkel nem fogunk rendelkezni e téren. Nekem se a KC-val, a Herkivel meg főleg nincs semmi bajom,mondjuk az előbbi eléggé zsákbamacska,lényegében a KC a hatótávolsága miatt lenne jobb, nem tudom, hogy a kínai légihidat feltudná-e váltani, ha esetleg újra betör a járvány,de még az is megeshet,hogy C27-es lesz és akkor több pénz marad a szárazföldi erőknek.
Az A400M egy méregdrága hulladék mint látjuk, ezt nem engedhetjük meg magunknak (ha legalább működne, de nem működik),
Lehet nem ugyanazt a topikot olvastuk!Te miről beszélsz egy rahedli link van berakva az A400 topikba ami cáfolja ezt a légből kapott állítást.
Lehet nem ugyanazt a topikot olvastuk!
Amúgy van arról infó hogy ez a "csatlakozunk a német közös A400M flottához" mit jelent?Lényegében már nincs verseny, azzal, hogy csatlakoztunk a német közös A400M flottához is eldőlt, hogy a saját gép a brazil lesz.
A németek felelnek az üzemeltetésért, karbantartásért, a személyzet képzéséért a költségeket pedig arányosan megosztják a résztvevők. Tehát lényegében ugyanaz mint Pápán a repidő szempontjából. Nekik elvben szállítaniuk kell a működőképes gépet az általunk fizetett részesedésért.Amúgy van arról infó hogy ez a "csatlakozunk a német közös A400M flottához" mit jelent?
- időt veszük - mint a C17 - nél?
- vagy a gépeket is meg kell venni hozzá?
Ha csak időt veszünk akkor miért ne?...szenvedjenek a németek az üzemeltetéssel.
A lényeg hogy akkor amikor nekünk épp szükségünk van rá ki tudjanak állítani egy repülőképes gépet.
Ha meg kellene venni a gépet és nekünk kellene üzemeltetni...nos, az elég rossz döntés lenne....
Biztos, hogy nem veszünk kisgépet. Lényegében már nincs verseny, azzal, hogy csatlakoztunk a német közös A400M flottához is eldőlt, hogy a saját gép a brazil lesz. Arról sincs szó, hogy ide-oda csoportosítgatások lennének a programokra, mert azokra megvan a fix pénz, legföljebb időben kerülhetnek felcserélésre. Valószínűleg a Leopardok előrehozása valamit hátrább csúsztatott, lehet pont a rámpás szállítót! Márcsak azért is, mert így van értelme a pápai program mellett a németnek is, mint áthidaló megoldásnak és azért is, mert a járvány és ebből adódóan az Embraer helyzete miatt érdemes kivárni néhány évet a beszerzéssel. Már csak az ne legyen, hogy valamiért kiesik a KC390, mert akkor nincs nekünk alkalmas gép a piacon! Az A400M egy méregdrága hulladék mint látjuk, ezt nem engedhetjük meg magunknak (ha legalább működne, de nem működik), a többi szóba jöhető típus meg mind kisebb és lassabb mint ami nekünk kellene!
Hát akkor miért ne?A németek felelnek az üzemeltetésért, karbantartásért, a személyzet képzéséért a költségeket pedig arányosan megosztják a résztvevők. Tehát lényegében ugyanaz mint Pápán a repidő szempontjából. Nekik elvben szállítaniuk kell a működőképes gépet az általunk fizetett részesedésért.
??????Tudtommal csak egy A400 topk van.
Semmiképp nem helyettesíti, persze. Inkább tartalék, hogy mindig legyen biztosan repidő a C-17-re, ne csip-csup szállításokra pazaroljuk ez utóbbit, amíg nem jönnek a saját gépek. Aztán gondolom kiszállunk a német programból, mert minek!Hát akkor miért ne?
Amikor kérjük álljon ott a vonalon egy A400 oszt kész...
Aztán majd lessük a számlát....
Ha valaki szerint a C-17 mellett erre is szükség van és van rá pénz is én nem hiszem hogy volna ok ellenezni.
Mindenesetre szerintem ez nem helyettesîtheti a független teherszállító képességet.
Arra a célra A400 ast vásárolni hiba lenne.
Ezt elég rosszul tudod. A 2 üzlet teljesen különálló lett volna. Teljesen más konstrukcióban.Így igaz, a Boeing-Embraer üzlet a kereskedelmi /regionális/ gépek miatt jött volna létre, a KC-390 csak a máz volt a tortán. A tortát máz nélkül eddig is el lehetett adni, ám a mázt torta nélkül már nagyon nehéz lesz...
Akkor eldőlt, hogy nem veszünk Atlast, vagyis marad a KC-390 (és a Herkules).
Erről be is teszel valami linket, vagy csak megint az agyszüleményeddel állunk szemben?A németek felelnek az üzemeltetésért, karbantartásért, a személyzet képzéséért a költségeket pedig arányosan megosztják a résztvevők. Tehát lényegében ugyanaz mint Pápán a repidő szempontjából. Nekik elvben szállítaniuk kell a működőképes gépet az általunk fizetett részesedésért.
Annyira nem lehetsz sötét, hogy ne tudd használni a google-t! Mind magyar, mind német nyelven tucatnyi cikk van a lechfeldi alakulatról! Ha én megtaláltam őket és mások is, akik korábban linkelték ide, akkor talán neked is sikerülni fog! Alapszabály, hogyha valami új neked, akkor először a google-t használod!
Szerintem meg nem bérelsz ugyanakkora gépen repidőt/kapacitást mint amit venni is készülsz. (ráadásul úgy, hogy van a SAC program is)Pont ellenkezőleg, ha valami, hat az Atlas lett a legvaloszinubb, igy nem kellene kulon tipusokra kepezni pilotakat.
Ez a kozos szallitoezred (?) jo ideje köztudott, megis nonstop "sajat, nehez technika stratégiai szallitasara is alkalmas rampas" szallitogepeket akarnak vasarolni.
A ketto nemhogy nem zarja ki egymast, de logikusan osszeillenek.