Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Alapvetően a terepjáró gépjárművek nagyságrendekkel borulásveszélyesebbek, mint a kimondottan közúti közlekedésre tervezett társaik. Ettől függetlenül az adott típus még lehet kategóriájának kiemelkedő darabja.
Szerintem lényeges megjegyezni, hogy van olyan másik magyarországi szervnél rendszeresített típusa a Mercedesnek, amely bizonyos (Magyarországon jellemző) körülmények esetén teljesen irányíthatatlanná válik. Ez ha jól emlékszem, már több halálos balesetet is eredményezett sajnos. Ez ügyben a hivatalos megkeresésre a gyártó válasza az volt, hogy nem a magyar utakra tervezték.
A G Merci a világ egyik legjobb terepjárója egy lapon emlegetni a Hiluxal meg a Land Cruserrel blődség.
Inkább tiger-m távirányítású géppuskával a tetején.
Miért akarod tologatni a helit, tud az repülni is. A német utakra "tervezett" amerikai terepjárókat nemrég deszantoltattáka németek. Jelentős részük nem bírta a precízen karbantartott(lekaszált) mezőt.A magyar utakat helikopteres közlekedéshez tervezték. Csak elfelejtettek helikoptert venni...
TGP van, bomba is van már, de még nem tehetőek gépre.http://lhsn.hu/nem-kell-raketa-a-helikopterekhez/
Igaz 4 éves hír! De hogyan fogunk így csapást mérni az oroszokra?
A gripenek is csak ennyit tudnak ? Hol a célkonténer és a lézerbombák?
Mondanom se kell, hogy miért tartozik ebbe a topikba:
http://index.hu/tech/2016/09/26/a_francia_hadsereg_a_vilag_legjobb_puskajat_valasztotta/
Hát ez kritikán aluli lett.
Nekem alapvetően az jutott eszembe, hogy mi hogyan állunk fegyverrel? A cikket annyira nem tudom megítélni, írhatod, hogy mi a gond vele. Ami még kínos szerintem a franciákra nézve, hogy ilyen alapfegyverből nincs hazai.
Én tudom mit akart írni a szerző(mert tudom,hogy működik a két fegyver)de nem sikerült neki.
Gázelvételes reteszelés nem létezik.A HK 416 és az M4 reteszelése tökéletesen azonos(még az alkatrészeik is tök egyformák bár nem csereszabatosak).
Mind a két fegyvernél nem a cső elején hanem kb a kétharmadánál van a gázátömlő furat.Mind a két fegyver gépkarabély és még véletlen sem puska.Mind a két fegyvernél a lőporgázok működtetik a fegyvert csak az M4-nél nincs a HK-416-nál viszont van gázdugattyú.A HK 416 rövid gázdugattyú-hátrasiklásos rendszerű.
Az,hogy gázdugattyú hátrasiklásos elég pongyola megfogalmazás olyan mintha a Diesel a Benzines és a Wankel motorokat elintézném annyival,hogy motor ami igaz is csak ti is értitek gondolom,hogy mit akarok ezzel kinyögni.Folyamatosan retesznek hívja a zárat ami megint csak elég nagy hiba.Ezen kívül nem a "reteszhez"(ami igazából zár)hanem a zárkerethez vezetik vissza a lőporgázokat az M4-nél tehát nem a zárat mozgatják közvetlenül hanem a zárkeretet amiben a zár egy kényszerpályán mozog.