Mondjuk hogy egy felsővezető, reggel 8 körül bemegy és nem megy haza du 16.00 körül. Hanem ha munka van, akkor esetleg este 21.00 körül távozik. Ez általános egy multinál. A Honvédség régi szoci múltból eredő hagyományai esetében ez lehet ez a frászt hozná a tábornoki karra. Igaz ez a teljes közszférára, ahol már péntek délben véget ér az élet és fel lennének háborodva, ha tovább bent kellene maradniuk. Az sem mehet a végtelenségig, hogy minden toborzóiroda vezetőjének saját, külön sofőr dukál. Ez elképesztő. Egy nagyvállalatnál is ott a céges szuper kocsi a vezérigazgatónak. De sofőr az nem jár hozzá, maga vezeti. mert egy sofőr, plusz költség. A szombathelyi toborzóirodán, sofőr fuvarozza az iroda parancsnokát, aki talán százados, vagy őrnagy lehet ? Döbbenetes pazarlás. Döbbenetes pazarlás és miegyéb, ha komolyabban nézzük.