
Ãrdekes ez a Ford pick-up: kezdjük azzal, hogy háromtengelyes
A látszat néha csal.

Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Toyota inkább.Na ez egy brutál értelmes cucc lenne a semmire való RZR-ék helyett!![]()
Ãrdekes ez a Ford pick-up: kezdjük azzal, hogy háromtengelyes
A látszat néha csal.www.agroinform.hu
Mi a baj velük? Tudsz rèszleteket?Vettünk pár Ford Rangert a területvédelmiseknek. Hogy is mondjam fosok..
Ford-Fiat-FranciaMi a baj velük? Tudsz rèszleteket?
Kicsit règi szlogen.Ford-Fiat-Francia![]()
Nekem van egy eladó hiluxom 7 éves 70000 km-rel csere miatt, nem érdekli a honvédséget?Ford-Fiat-Francia![]()
Ebben az esetben mindegy, hogy toyota vagy Ford. Mindegyiket ugyanígy meg lehet csinálni. Tudom, hogy nem ugyanarra való, csak egyszerűen még mindíg nem látom értelmét az RZR-eknek. Azon kívűl, hogy esetleg helikopterrel odebbviszed... De az esetek 99%-nincs értelme szerintem. Amúgy ha a rangerre azt mondod, hogy szar, akkor mit mondatok a Poláris-okra? Azok ha 10ezer km-ert tudnak már jó. Rangerrel meg Polárisszal is van tapasztalatom. Csak az objektivitásért mondom, hogy keményebb terepen mint ahol ti használjátok, és több ezer terepes km-el. Egy ilyen 6x6-os ranger/hilux komoly gumikkal nyakon veri az RZR-eket. A 6x6-os poláris okát viszont nem. Csak ha tempót kell menni. Viszont, abban teljesen egyetértek, hogy hosszú távra csak Toyota!Toyota inkább.
Vettünk pár Ford Rangert a területvédelmiseknek. Hogy is mondjam fosok..
A Hiluxok pedig működnek folyamatosan tíz év után.
De amúgy nem ugyan arra való az ultrakönnyű terepjáró és egy terepjáró.
Egy pick up nem arra való mint amikkel próbáljátok összehasonlítani.Ebben az esetben mindegy, hogy toyota vagy Ford. Mindegyiket ugyanígy meg lehet csinálni. Tudom, hogy nem ugyanarra való, csak egyszerűen még mindíg nem látom értelmét az RZR-eknek. Azon kívűl, hogy esetleg helikopterrel odebbviszed... De az esetek 99%-nincs értelme szerintem. Amúgy ha a rangerre azt mondod, hogy szar, akkor mit mondatok a Poláris-okra? Azok ha 10ezer km-ert tudnak már jó. Rangerrel meg Polárisszal is van tapasztalatom. Csak az objektivitásért mondom, hogy keményebb terepen mint ahol ti használjátok, és több ezer terepes km-el. Egy ilyen 6x6-os ranger/hilux komoly gumikkal nyakon veri az RZR-eket. A 6x6-os poláris okát viszont nem. Csak ha tempót kell menni. Viszont, abban teljesen egyetértek, hogy hosszú távra csak Toyota!
Tényleg sok a baj a Rangerokkal. Nagyon hosszan tudnám sorolni. A megbizhatatlanság jelképe kB. De egy állami cégnél szerintem ez sokat nem számít.Ford-Fiat-Francia![]()
dehogyis nem. meg lett a tanulópénz fizetve. korábban nagyon sokan szídták ám a hiluxot mert jajj ford kelett volna meg ez meg az. most már mindenki tudja hogy a hilux a király. (nem lehet azt mondani ezekután hogy egyedi eset így meg úgy.)Tényleg sok a baj a Rangerokkal. Nagyon hosszan tudnám sorolni. A megbizhatatlanság jelképe kB. De egy állami cégnél szerintem ez sokat nem számít.
De eleve a dzsihádmobil egyenlő lett vele, tudni kellett volna, hogy ez jó.dehogyis nem. meg lett a tanulópénz fizetve. korábban nagyon sokan szídták ám a hiluxot mert jajj ford kelett volna meg ez meg az. most már mindenki tudja hogy a hilux a király. (nem lehet azt mondani ezekután hogy egyedi eset így meg úgy.)
Hát ezt igazából mindenki tudja a civil piacon. A Rangerek nem szarok, de tényleg sok baj van velük. Főleg a 2.2 és a 3.0-re korszaktól fogva. Viszont a fapadosabb kéziváltós, gyengébb (2.0) kivitelek nem olyan rosszak. Honvédségi célra pedíg én amúgy is úgy szoftvereztetném őket, hogy ki lehessen kapcsolni bennük a sok (háborúban) felesleges elektronikát! ( ezt amúgy bármelyik komolyabb faluszéli csíppes meg tudja csinálni) Példának: ha elszakadt egy Abs-kábel, már nem tudsz 4x4-et kapcsolni, mert tiltja az elektronika!!!!! Jó lenne a ranger, ha egy kicsit gondolkodnának. Ha pedig durván csapatni szeretne az elit, akkor ott a Raptor! Na az tényleg brutál tempót tud terepen. És nagy tételben nem sokkal drágább egy RZR-nél! Ha drágább egyáltalán.... De bárhogy is csavarjuk, a Toyota a király, ez így igaz!dehogyis nem. meg lett a tanulópénz fizetve. korábban nagyon sokan szídták ám a hiluxot mert jajj ford kelett volna meg ez meg az. most már mindenki tudja hogy a hilux a király. (nem lehet azt mondani ezekután hogy egyedi eset így meg úgy.)
régebbi kiadású tolyota hilux kellene még azok nincsenek túlelektonikázva. (ameddig még kapható)Hát ezt igazából mindenki tudja a civil piacon. A Rangerek nem szarok, de tényleg sok baj van velük. Főleg a 2.2 és a 3.0-re korszaktól fogva. Viszont a fapadosabb kéziváltós, gyengébb (2.0) kivitelek nem olyan rosszak. Honvédségi célra pedíg én amúgy is úgy szoftvereztetném őket, hogy ki lehessen kapcsolni bennük a sok (háborúban) felesleges elektronikát! ( ezt amúgy bármelyik komolyabb faluszéli csíppes meg tudja csinálni) Példának: ha elszakadt egy Abs-kábel, már nem tudsz 4x4-et kapcsolni, mert tiltja az elektronika!!!!! Jó lenne a ranger, ha egy kicsit gondolkodnának. Ha pedig durván csapatni szeretne az elit, akkor ott a Raptor! Na az tényleg brutál tempót tud terepen. És nagy tételben nem sokkal drágább egy RZR-nél! Ha drágább egyáltalán.... De bárhogy is csavarjuk, a Toyota a király, ez így igaz!
Honvédelmi szintén ezeknek amúgy nem szabadna még kerekítés hibányi költségének sem lenni. Ha jól saccolok , egy Griff árán kB 3000db Rangert lehet venni. Azt a pár száz db - öt használjátok a többit meg félreteszitek.... Aztán ha jön az orosz, null kilométeres Rangerek kel mehettek. Ha ledöglik, meg ott a 24 - órás asistance.régebbi kiadású tolyota hilux kellene még azok nincsenek túlelektonikázva. (ameddig még kapható)
Sőőt, afrikai háborúkat eldöntő WunderwaffeDe eleve a dzsihádmobil egyenlő lett vele, tudni kellett volna, hogy ez jó.![]()
Háát lenne 1-2 tippem....
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..