Igen, az ajtó elég széles hogy egy hordágy átférjen. Viszont rögtön utána ott az első akadály, a normál utasszállítókon ott van a konyha és az első kabin-válaszfal, amiket nem lehet csak úgy ide-oda tologatni az elektromos és vizes bekötések miatt, eredeti helyzetben meg olyan szűk a hely hogy nem tudsz befordulni a hordággyal. Lehet persze olyan egyedi áttervezésű gépet is rendelni hogy megfeleljen ilyen célra is, de arra sokat kell várni és sokkal többet is kell fizetni érte az egyedi kivitel miatt (egyszerűbb egy Combi-változat). A polgári gépeken lévő alsó tehertér meg tényleg csak tehernek, poggyásznak, kutyusnak/macseknak jó. Oda nem tehetsz beteget, sérülteket mert se rögzítési pontok a hordágyaknak és üléseknek, se ablak se normál világítás se WC, a kísérő eü. személyzet kezet se moshatna és még felállni se tudna olyan alacsony az alsó tér, és kapcsolat sincs a pilótakabinnal, pedig sérültek/betegek szállításakor ez elsőrendű fontosságú! Az eddig felmerült B737 és Airbus-320 típusok meg nem szélestörzsűek, az egy nagyobb méretkategória. A mostani, de korábbi és esetleg más evakuációs helyzetet is figyelembe véve szerintem egyik leendő gépünknek mindenképpen felső teherajtós Combi-változatnak kellene lennie, ahová többféle belső berendezés beépíthető üzemeltetési/kiszolgálási szinten, és nem külön kell extraként megrendelni a kivitelt a gyártótól.