Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
A rába többségi tulajdonosa az állam.
A rabaval egyetlen egy gond van hadiipari license gyártás teren és az a szabad kapacitás 90-95%os a lekotottseg évekre elorre.) Tehát legelsonek is invesztálni kellene bele. De ebbe az esetben én praktikusanbbnak látnak egy leányvállalat létrehozását az ország egy másik pontján ahol meg van szabad képzett munkaerő vagy legalábbis rabas fizetésért elcsabithato lehetne a jelenlegi állásából.) Ezt az évi 30-35 mrds bevételből bár fedezni tudná meg ha az osztalekokat ki is fizetne a cég. De nagy rizikót vallalna... Eu s pénz ebben az esetben nem játszik tehát maradna az államra pláne mint tobbsegi tulajdonos...
Ezzel nem azt akarom mondani hogy lehetetlen ha lenne rá akart at csak azt hogy ez azért nem egyik hétről a másikra lehetne lehetséges...
Neked ez az írásod után kár bármit is matekolnod, aki ilyet ír az egy fasz!Minek? Egyrészt Magyarország nem megzőgazdasági ország, semmi közünk a mezőgazdasághoz, az egy teljesen jelentéktelen ágazatocska, aminek teljes hiánya se tűnne fel. Másrészt meg mi a francnak felfuttatni egy Rába márkát? Találni kell egy világszerte ismert külföldi partnert és vele közösen megcsinálni egy új márkát, vagy annak fő beszállítójává avanzsálni. Piac kell nekünk nem nemzeti márka!
Neked ez az írásod után kár bármit is matekolnod, aki ilyet ír az egy fasz!
Neked ez az írásod után kár bármit is matekolnod, aki ilyet ír az egy fasz!
Akármilyen gyökér nácinak állíthatsz be, de ha neked félmillió ember megélhetése, a ráépült feldolgozóipar és infrastruktúra, a belpiacon tartott pénz, a falvakon tartott népesség .... semmi akkor te is csak egy antiszociális proli vagy! Ja és ne dobálj nekem gdp számokat mert én is ismerem, sőt azt is tudom hogy miért nem valós és hidd el jobban belelátok mert ebből és ebben élek!Nemzetgazdasági alapismeretek mínusz nacionalizmus. De ne is törődj ilyesmivel, csak összezavarna!
ez ilyen jogászkodós melléugatás.Minden Magyarországon gyártott termék magyar termék.
mert, hogy gyakorlatilag nincs is semmi más neki.A legkeresettebb exportcikke a Rábának a futómű.
A teherautógyártásnak 2005 körül engedte el a kezét a Rába, a motorgyártásét még hamarabb. Azóta, ha járművet kezdett gyártani, akkor csak blamálta magát. Az átcimkézett volvo buszokra gondolok, amin csak a matrica volt magyar talán (A H sorozat kivétel ezalól, de az korábbról datálódik). Civil irányba meg azért nem nyit (teherautók), mert nem lenne, aki megvenné (az árra gondolok) és ezt a rábások nagyon jól tudják. Ráadásul ugyan úgy nem lenne termékkövetés, mint régen. Ha ráértek olvasgassatok bele ebbe a fórumba, hogy mekkora sz..ás van, ha esetleg valami elmegy helóba egy Rába teherautón. Gyakorlatilag ad hoc építették a járműveket (nem csak a legutolsókat) és sokszor nincsenek tisztában a gyárban azzal se, hogy melyik alvázszámhoz milyen fődarabokat legóztak össze....meg komplett modern (!) teherautókat, haszongépjárműveket. Amikkel már lehetne a márkának igazi presztízse. Jelenleg talán az egyetlen valamire alkalmassá tehető magyar vállalatról beszélünk, de nem hogy katonai még civil irányba sem nagyon próbál/engedik nyitni, és ennyire nem hiszem hogy a konkurencia lenne az érdekérvényesítő, inkább idehaza balherék az illetékesek.
Akármilyen gyökér nácinak állíthatsz be, de ha neked félmillió ember megélhetése, a ráépült feldolgozóipar és infrastruktúra, a belpiacon tartott pénz, a falvakon tartott népesség .... semmi akkor te is csak egy antiszociális proli vagy! Ja és ne dobálj nekem gdp számokat mert én is ismerem, sőt azt is tudom hogy miért nem valós és hidd el jobban belelátok mert ebből és ebben élek!
Ugyan mitől?ez ilyen jogászkodós melléugatás.
Ez például magyar termék volt:
https://www.agroinform.hu/data/user_profil/6c78efd02304ba3b26fb690e8603be98/6533_0.jpg
mert, hogy gyakorlatilag nincs is semmi más neki.
ez ilyen jogászkodós melléugatás.
Ez például magyar termék volt:
https://www.agroinform.hu/data/user_profil/6c78efd02304ba3b26fb690e8603be98/6533_0.jpg
mert, hogy gyakorlatilag nincs is semmi más neki.
A teherautógyártásnak 2005 körül engedte el a kezét a Rába, a motorgyártásét még hamarabb. Azóta, ha járművet kezdett gyártani, akkor csak blamálta magát. Az átcimkézett volvo buszokra gondolok, amin csak a matrica volt magyar talán (A H sorozat kivétel ezalól, de az korábbról datálódik). Civil irányba meg azért nem nyit (teherautók), mert nem lenne, aki megvenné (az árra gondolok) és ezt a rábások nagyon jól tudják. Ráadásul ugyan úgy nem lenne termékkövetés, mint régen. Ha ráértek olvasgassatok bele ebbe a fórumba, hogy mekkora sz..ás van, ha esetleg valami elmegy helóba egy Rába teherautón. Gyakorlatilag ad hoc építették a járműveket (nem csak a legutolsókat) és sokszor nincsenek tisztában a gyárban azzal se, hogy melyik alvázszámhoz milyen fődarabokat legóztak össze.
http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9150567
Nem nézted meg a képet idétlenke?Ugyan mitől?
Igazad van. ott vannak még az ülések, meg a honvédségnek eladott kocsik.Az árbevételek egymarmada abból a semmiből jön, a kétharmad csak a húzóágazat futómű üzletágé.
Nem nézted meg a képet idétlenke?
Egyébként attól, hogy az egészet itthon tervezték és gyártották. Motor, futóművek, váltó, osztómű, kerekek, hidraulika, ....minden
Igazad van. ott vannak még az ülések, meg a honvédségnek eladott kocsik.
valami attól lesz magyar termék, hogy magyar szellemi, ÉS fizikai tőkét is tartalmaz, mégpedig teljes mértékben. A Mercedes C osztály vagy az Audi A4 nem az, sőt a Suzuki Swift sem, pedig van benne némi szellemi tőkénk is, talán a suzkában a legtöbb, de csak egy külföldi termék bérgyártása semmi több. Csak a fizikai tőke a miénk, az összeszerelők munkáján kívül komoly mélyreható szellemi innovációt nem tartalmaz.
Rábának nemhiszem hogy volna kapacitása! Legnagyobb probléma hogy győri cég és nem nagyon találna munkást! Bár nem értem az államtól, hogy miért nem a keleti régikba protezsálja az új nyugati beruházásokat!