Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Kihagytad a vitorlásokat és a rendezvényszervező képességet.Akor listázzunk! Kezdem! A HM-nek van:
- víztisztító
- hímző
- gulyáságyú
- mobilklíma
- moduláris kialakítású autóbusz
- 3db rakodógép
- VW transporter... elvesztem. Folytassátok!
Sírhatnékom van!
Kihagytad a vitorlásokat és a rendezvényszervező képességet.
Rába-Currus, mittudomén nehéztréler, ami valójában GoldhoferAkor listázzunk! Kezdem! A HM-nek van:
- víztisztító
- hímző
- gulyáságyú
- mobilklíma
- moduláris kialakítású autóbusz
- 3db rakodógép
- VW transporter... elvesztem. Folytassátok!
Sírhatnékom van!
Milyen nagyságrendet kell elképzelni?Sok-sok toyota hilux.
Nocsak, miért kell leállítani?mert a 26-ost pár hónapon belül le kell végleg állítani, így az átképzésnek már tartania kéne valahol.
Aha és arra gondoltak már hogy se a palackos gáz,se a gázolaj nem szereti a mínuszokat? Vagy télen majd nem nem eszik a katona.Szerintem ms07 erre gondolt: http://kameraaltal.blog.hu/2016/12/21/uj_gepjarmu-technikai_eszkozok_sajtonyilvanos_atadasa
A 2016M tábori moduláris mozgókonyhára. A linken van róla kép is. Hogy hány darabot rendszeresítettek, és mennyit akarnak, arról fogalmam sincs. De ezek modern cuccok.
Van rajt ZU-23 ,vagy Dshk vagy NSZV is? De még mindég jobb mint egy Merci G plató nélkül 10x annyiért. Igaz azért a metálzöld szín hááát...200 felett vagyunk már elvileg.
Amúgy látom a sátrazásból nem bírnak kitérni, hiába na a tradíció... Klíma fűthető hűthető sátorba... meg az az ákombákom konyhaszerűség.... És ez megüti a HACCP szintet a vakond meg beleugrik a krumpli közé. Az egy dolog hogy nyáron falunapra meg piknikre párszor jó de télen - nyáron non-stop ilyen helyen etetni a népet egyenlő a fo.....l.Aha és arra gondoltak már hogy se a palackos gáz,se a gázolaj nem szereti a mínuszokat? Vagy télen majd nem nem eszik a katona.
Mindamellett roppant nehéz lett volna ezt az egészet egy Merci unimog nagyságú tgk platójára feldobni egy zárt, fűthető felépítményben hogy esőben ne kelljen a szakácsnak a sarat dagasztani körülötte, télen meg a hófúvásban gulyást kevergetnie. Nem beszélve róla hogy úgy egy kisebb víztartály is felfért volna valószínűleg a főzéshez és a mosogatáshoz. Nem beszélve róla hogy ennek a vontatásához is gondolom nem nóniusz fogatot alkalmaznak...
Amúgy nem értem a képet se egészen,mert ott egy régi 69M mellette de az alváza az nem a régié! Olyan mintha az üstöket rátették volna egy új alvázra. De minek??? Pláne ha már kuka az egész? Ki érti ezt?
Nocsak, miért kell leállítani?
2014-ben elvileg 5 év körül kapott. Akkor az újságok is lehozták, hogy 2019-ig húzhatja még.
Ha meg nem volnánk teljesen hülyék, akkor nyugodtan lehetne 3 gép, csak sajnálják rá a lóvét az idióták, pedig az Ancsa gyakorlatilag szarér-hugyér repül.
Aztán majd mikor végleg nem lesz semmink, akkor kicsit rosszul fog esni, hogy 15 milliárd/db alatt nem lehet rendszeresíteni egy váltótípust sem.
Azért remélem, hogy lesz annyi eszük, hogy eladják civil cégnek a gépeket a kivonás után.
Áhhh xDTekintve, hogy milyen fegyverzettel vágna neki a következő háborújának a magyar haderő, a fosás garantált a gulyáságyú nélkül is!
én úgy tudtam, hogy az ukrik kitolták 50 évre és 50000 órára.A 406-os 1975-ben érkezett a szentkirályszabadjai repülőtérre, 42 éves, az össztechnikai üzemidejének vége után van. A legutóbbi hosszabítást 2015-ben az ukránok valóban megadták, de arról inkább ne beszéljünk, hogy milyen mélységű volt az "inspekció".