Az attól függ milyen heli és kinek a helikoptere?!! Mert ugye még egy magyar, cseh vagy lengyel Mi-24 se ugyanaz, hogy más és nagyobb különbségekről ne is szóljunk!Kilövi az ifv lőtávján kívülről második vagy harmadik próbálkozásra.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Az attól függ milyen heli és kinek a helikoptere?!! Mert ugye még egy magyar, cseh vagy lengyel Mi-24 se ugyanaz, hogy más és nagyobb különbségekről ne is szóljunk!Kilövi az ifv lőtávján kívülről második vagy harmadik próbálkozásra.
Már bocsánat, de a magyar a legnagyobb jóindulattal se hozható be a cseh-lengyel csoportbaAz attól függ milyen heli és kinek a helikoptere?!! Mert ugye még egy magyar, cseh vagy lengyel Mi-24 se ugyanaz, hogy más és nagyobb különbségekről ne is szóljunk!
Ez a mi véleményünk, de kérdezd meg a HM hivatalos véleményét. Azért is írtam amit írtam, mert ez is bizonyítja, hogy címkéket bármire lehet tenni, attól az még nem biztos hogy ugyanolyan hatékony lesz azonos szerepkörben.Már bocsánat, de a magyar a legnagyobb jóindulattal se hozható be a cseh-lengyel csoportba
Csak nekem tűnik úgy, hogy nincs meg a cikk vége? Amúgy meg mi köze ennek a kisvállalkozások csődjéhez? A buszsofőrök? Biztos ezt akartad linkelni?""""életérzés"""""
http://m.delmagyar.hu/szeged_hirek/...ek_a_hazafias_es_honvedelmi_nevelest/2528890/
Ja, mert amúgy max sörösüveggel dobáljuk meg az ellent.
viccet félretéve, anno elég sok buszsofőrtől hallottam, hogy a jogsit az MHSZ-nél szerezte, más kérdés, hogy kivállalkozásokat vinnének már megint csődbe egy ilyen ötlettel.
Hát az adott üzletágak képviselőivel együtt szoktak menni, Dél-Koreába is ment mindenki.
Pontosan azért kellene olyan variálható belső berendezésű gépet venni, ami nem csak egyféle feladatra megfelelő. Egy felső teher-ajtóval ellátott gépet lehet raklapos teherszállításra is használni, utasszállításra is berendezni - vagy akár vegyesen is (pl. Balti kitelepüléshez földi üzemeltetési felszereléseket és üzemeltető személyzetet kiszállítani, békefenntartó egységek személyzet-cseréjéhez személyszállításra Koszovó, Ciprus, Irak stb), de be lehet rendezni beteg és sebesültszállításra, egészségügyi evakuációra, de kormánydelegáció szállítására is. Nem külön-külön gépeket minden feladatra!!!!Évi néhány ilyen repülésért nem kell állandó gépet venni.
Én többször is voltam a nyíregyházi toborzó irodában és kurvára nem tapasztaltam hozzá nem értést.Jézusom szép egy emberanyag van arrafelé. Mi is jelentkeztünk. Mondanom se kell amikor meglátott minket a toborzó az irodában. Mert fogtunk magunkat kíváncsiságból bementünk a nyíregyi hadkiegre! Nos a toborzó tiszt szerintem majd le fordult a csodálkozástól. Másrészt fingja se volt a rendszerről toborzó tiszt létére. Látszót rajta hogy topon volt a témában. Akkor kezdet utána nézni a dolgoknak amikor kérdéseket tettünk fel. Hogy merre hány méter.Tehát tényleg vicc az egész jelentkezés menete.
Közben kiderült a háziorvosi vizsgálat nem jó. Még akkor se ha munkaegézségügyi vizsgája is van. Be kell menni a rendőségre és egy ottani orvosi igazolást fogadnak el. Röhej.
Nem titok mi is feladás szélén vagyunk. Túl sokk vele a kálvária. Egyébként első körben 20 nap alapkiképzés van. Negyedévente 5 napban lebontva. Hogy mire lesz elég. Arra hogy aki nem volt katona megtanulja hogy ne lője le magát. Legalábbis ha van hozzá kellő IQ ja Kb ennyire lesz elég. Egyébként a rendszer alapötlette jó lenne. De a kivitelezés szokásos régi stilusban abszurd. Legalább minimum 10-12 hétes alapnak kell lennie ahhoz hogy valami fingja is legyen egy fiatalnak arról hogy mi egyáltalán a katonaság,csapat,harcászat.
Hajrá tartalékos népvédelmi millicia már aki jelentkezik rá.
Én többször is voltam a nyíregyházi toborzó irodában és kurvára nem tapasztaltam hozzá nem értést.Jézusom szép egy emberanyag van arrafelé. Mi is jelentkeztünk. Mondanom se kell amikor meglátott minket a toborzó az irodában. Mert fogtunk magunkat kíváncsiságból bementünk a nyíregyi hadkiegre! Nos a toborzó tiszt szerintem majd le fordult a csodálkozástól. Másrészt fingja se volt a rendszerről toborzó tiszt létére. Látszót rajta hogy topon volt a témában. Akkor kezdet utána nézni a dolgoknak amikor kérdéseket tettünk fel. Hogy merre hány méter.Tehát tényleg vicc az egész jelentkezés menete.
Közben kiderült a háziorvosi vizsgálat nem jó. Még akkor se ha munkaegézségügyi vizsgája is van. Be kell menni a rendőségre és egy ottani orvosi igazolást fogadnak el. Röhej.
Nem titok mi is feladás szélén vagyunk. Túl sokk vele a kálvária. Egyébként első körben 20 nap alapkiképzés van. Negyedévente 5 napban lebontva. Hogy mire lesz elég. Arra hogy aki nem volt katona megtanulja hogy ne lője le magát. Legalábbis ha van hozzá kellő IQ ja Kb ennyire lesz elég. Egyébként a rendszer alapötlette jó lenne. De a kivitelezés szokásos régi stilusban abszurd. Legalább minimum 10-12 hétes alapnak kell lennie ahhoz hogy valami fingja is legyen egy fiatalnak arról hogy mi egyáltalán a katonaság,csapat,harcászat.
Hajrá tartalékos népvédelmi millicia már aki jelentkezik rá.
Szerintem inkább csak a honvédelmi célokra kell venni, egy kormánydelegáció megoldotta eddig is, és ezután is meg fogja. Ott van pár tucat öltönyös és aktatáskák. A magyar diplomácia nem olyan súlyú, hogy főszerepet játszanánk bármilyen témában és nem is kell utazgatni a külügynek olyan szinten.Pontosan azért kellene olyan variálható belső berendezésű gépet venni, ami nem csak egyféle feladatra megfelelő.
Egyszer már kérdeztem, de senki se válaszolt: a Brüsszelben meg Strasbourgban "dolgozó magyar kontingens" milyen létszámú, és a szállítása milyen gyakoriságú és kinek a feladata szerintetek? A kormányzat és külügy nemcsak Orbánból, Szíjártóból, a tolmácsukból, titkárukból meg a testőreikből áll szerintem. Mennyi mehet el ezek utaztatására éves szinten?Szerintem inkább csak a honvédelmi célokra kell venni, egy kormánydelegáció megoldotta eddig is, és ezután is meg fogja. Ott van pár tucat öltönyös és aktatáskák. A magyar diplomácia nem olyan súlyú, hogy főszerepet játszanánk bármilyen témában és nem is kell utazgatni a külügynek olyan szinten.
Legyen csak a sereg tennivalója az elsődleges szempont.
Daniel. Nem a hozzáértéssel van a baj. Hanem azzal hogy a tisztelt minisztériumban hoznak egy szakmai döntést,csak ép a végrehajtókat (toborzókat) nem tájékoztatják kellően. Ha hozunk egy szakmai döntést akkor készítsük is fel az embereket kellően minden várható kérdésre,tájékoztatásra. Ne az internetről szedegessük le az ionformációkat. Mert ha ne adj isten kimennek egy komolyabb céghez. Ha nincsenek kellően minden szakmai szempontból felkészítve,rugalmasan kezelni a várható kérdéseket. Akkor bizony egy pr menedzsernél nem sokkra fogra menni. Üdv a versenyszférában.Én többször is voltam a nyíregyházi toborzó irodában és kurvára nem tapasztaltam hozzá nem értést.
Szerintem inkább csak a honvédelmi célokra kell venni, egy kormánydelegáció megoldotta eddig is, és ezután is meg fogja. Ott van pár tucat öltönyös és aktatáskák. A magyar diplomácia nem olyan súlyú, hogy főszerepet játszanánk bármilyen témában és nem is kell utazgatni a külügynek olyan szinten.
Legyen csak a sereg tennivalója az elsődleges szempont.
A Boeing-nél létezik olyan combi megoldás ami ha akarom cargo, ha akarom akkor meg utas (vagy egyszerre cargo és utas) (lapozz vissza u.ebben a topicban #14055-ig), de az Airbusnál még nem láttam ilyesmit (csak tervet arra hogy lesz Cargo A320 ami viszont NEM u.az mint a Combi gépek. Elkészült példányt mindenesetre még nem láttam).Pontosan azért kellene olyan variálható belső berendezésű gépet venni, ami nem csak egyféle feladatra megfelelő. Egy felső teher-ajtóval ellátott gépet lehet raklapos teherszállításra is használni, utasszállításra is berendezni - vagy akár vegyesen is (pl. Balti kitelepüléshez földi üzemeltetési felszereléseket és üzemeltető személyzetet kiszállítani, békefenntartó egységek személyzet-cseréjéhez személyszállításra Koszovó, Ciprus, Irak stb), de be lehet rendezni beteg és sebesültszállításra, egészségügyi evakuációra, de kormánydelegáció szállítására is. Nem külön-külön gépeket minden feladatra!!!!
Airbus-nál meg Boeing-nál is létezik ilyen gép....
Egyszer már kérdeztem, de senki se válaszolt: a Brüsszelben meg Strasbourgban "dolgozó magyar kontingens" milyen létszámú, és a szállítása milyen gyakoriságú és kinek a feladata szerintetek? A kormányzat és külügy nemcsak Orbánból, Szíjártóból, a tolmácsukból, titkárukból meg a testőreikből áll szerintem. Mennyi mehet el ezek utaztatására éves szinten?
Hát ...igazad van, most néztem megint utána, jól megcsúsztak az eredeti tervekhez képest, tényleg nincs még kész ilyen A320 egy sem, A320P2F a pontos típusjelzése. Az Airbus és egy szingapúri cég dolgozik rajta, eredetileg erre az évre tervezték az első gép szolgálatba állítását, ezek szerint ez nem sikerült. Akkor marad a Boeing Combi ebben a kategóriában (Trump-papa még örülne is neki), ami talán még jobb is, az én szerelő-gépész lelkemnek legalábbis biztosan.A Boeing-nél létezik olyan combi megoldás ami ha akarom cargo, ha akarom akkor meg utas (vagy egyszerre cargo és utas) (lapozz vissza u.ebben a topicban #14055-ig), de az Airbusnál még nem láttam ilyesmit (csak tervet arra hogy lesz Cargo A320 ami viszont NEM u.az mint a Combi gépek. Elkészült példányt mindenesetre még nem láttam).
Pls. mutass egy képet elkészült teher ajtós A320-ról.