LMzek 2.0 said:
Ha valóban figyelembe vennéd a tulajdonviszonyok, licensz, szakemberek, alapaanyagok beszerezhetősége/hazai aránya jellemzőket, akkor a hazai/független(-séget biztosító
Van humora.
LMzek 2.0 said:
Ha a tíz év semmittevése helyett csak az utolsó 7-8-ban "gombok" az az gombok-nyi össszeget fordítottak volna ezekre a területekre (és a személyi feltételek valós, gyakorlatilag újjáépítésére)akkor a mostani összegek tizedéből meg lehetett volna úszni!
Lehetne jól működő Currus, és karbantartott működő, tartalékos, (eladható !!! V-Sz-technika).
Én is boldog lennék!
LMzek 2.0 said:
A 60 milliárdért felépített évi 40 darabos fődarab-Lego-zó Lynx gyárat sem egészen értem, főleg annak a "meglepetésnek" az ismeretében, mikor az RM éves beszámolója alapján a korábban kommunikált árnál 35% az az harmincöt százalékkal magasabb lett a Lynx IFV-ink ára!!!
Neked van! Te belepillantottál a szerződésbe, csak nem mondhatod el.
Aha...
Arra a szemérmetlen-lehúzós
support üzleti konstrukcióra gondolsz ami miatt most szid mindenki az USA-ban az F-35 kapcsán?
Ami egy kulcsfontosságú képesség esetén folyamatos külföldi alkatrész és karbantartási függőséget jelent.
A gyakorlatban 1-2 hét után rohamosan csökkenő bevethetőséget jelentve!!!
Neked van fingod dolgokról???
LMzek 2.0 said:
Bárotalanul/döbbenten emlegettük, hogy ÁFA, valószínűleg a hazai 27% + a német fele???
"Kocogj vissza" időben Lynx-topikban, mielőtt elhamarkodott véleményt alkotsz!
LMzek 2.0 said:
Megmentjük/lendületet adunk a Covid közepén egy félkész (Lynx) programot, támogatva az Ausztrál, USA, és sok még csak tapogatózó irányba, erre kapunk "hálából" egy most még csak 35%-os felárat???
Annyi pénzből amiért a nevükre vették, szépen ki lehetett volna stafírozni a Rába-t.
...ja, már nem, másra lett költve!
És: Eladja nekünk a 8x8-as technológiáját, mikor mindenki a gumiszalagos technológia felé fordul. Mint műszaki érdeklődésű, személyesen "hálás" vagyok.
Azt az F-35 mintájú support üzleti konstrukciót emlegeted, ami a civil élet PPP szerződéseihez hasonlítható gazdaságossági szempontból?
...ami PPP-k üzletileg tragikusak a számunkra?
Ami szinte ugyanaz mint az autó és nyomtató eladásoknál sok éve bevezetett konstrukcióhoz, ahol olcsó(bb) az autó/nyomtató( a korábbi időkhöz képest), de cserébe sokszorosa a garanciális időszak költsége, alkatrészárak/nyomtatópatron árak, igy a várható használati idő alatt a gyártó extra-profitot kaszál a korábbi üzleti konstrukcióhoz képest, függő helyzetbe hozva az óvatlan vásárlót!
Értem!
Csak egy korábban egéyz jó üzlet változó feltételeinek "érdekességét" említem meg, egy kulcsfontosságú területen: Honvédelem !
A kezdetkor nekünk is jó Lynx-program minden további lépésnél felpuhulni látszik, mióta a Rheinmetal kezdi nyeregben érezni magát.
Egyetértek az általam is, más által is korábban leírt, aggasztó német túlsúllyal és technikai függőséggel kapcsolatban, amely amellett, hogy hátrányos haditechnikai és katonapolitikai probléma, annak súlya miatt politikai ( !!! ) függőségünket/kiszolgáltatottságunkat teremti meg Németország/német érdekcsoportok felé.