A mi szempontunkból nem biztos, hogy nagy különbség lenne az E és a C között. A nagyjavítasok - egyelőre úgy néz ki - nem nálunk lennének.Kaptál likot,ugyanakkor a kiszolgálás azért nagyon nem lenne azonos.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Az elmúlt évek tapasztalatai alapján, és a kialakult helyzet kapcsán szeretnénk elkerülni a (többek között az ukrán topikban is tapasztalható) információs zajt, amit részben a hazai sajtóorgánumok hozzá nem értő cikkei által okozott visszhang gerjeszt. Mivel kizárható, hogy a hazai sajtó, vagy mainstream szakértők többletinformációval rendelkezzenek a fórumhoz képest a Wagner katonai magánvállalat oroszországi műveletével kapcsolatban, így kiegészítő szabály lép érvénybe a topik színvonalának megőrzése, javítása érdekében:
Ezen tartalmak az oldal tulajdonosának és moderátorainak belátása szerint egyéb szabálysértés hiányában is törölhetők, a törlés minden esetben (az erőforrások megőrzése érdekében) külön indoklás nélkül történik.
Preferáltak az elsődleges és másodlagos források, pl. a résztvevő felekhez köthető Telegram chat-ek, illetve az ezeket közvetlenül szemléző szakmai felületek, felhasználók.
A mi szempontunkból nem biztos, hogy nagy különbség lenne az E és a C között. A nagyjavítasok - egyelőre úgy néz ki - nem nálunk lennének.Kaptál likot,ugyanakkor a kiszolgálás azért nagyon nem lenne azonos.
Nagyjavitást max a kefirnél tudnánk megcsinálni,a tejüzembenA mi szempontunkból nem biztos, hogy nagy különbség lenne az E és a C között. A nagyjavítasok - egyelőre úgy néz ki - nem nálunk lennének.
Ne felejtsd el, hogy az Aero már félig "nálunk"-nak számít. Tudtommal a csehek csak a legnagyobb szervizre vitték a gépeket a svédekhez.Nagyjavitást max a kefirnél tudnánk megcsinálni,a tejüzemben
Nekünk ez kellene, ár-érték arányban a legjobb. C+,D+Arról tudunk már valamit hogy a svédek hogyan tervezik a C/D gépeik 2035-2040ig hadrendben tartását és korszerűsítését?
2020 decemberében kapott megbízást a SAAB, hogy dolgozza ki egy korszerűsítési programot 2021 decemberéig.
Annyi, hogy a svéd gépek, nem EBS HU felszereltségûek és azért átalakítást igényelnek... a fejlesztéseken túl.Nekünk ez kellene, ár-érték arányban a legjobb. C+,D+
Tulajdonunkba kerülnek a gépek, korszerűsítést, letárolt svéd gépekből vehetnénk hozzá, lehetne 16, 18 vagy akár 24 gépünk is, az már 2 század. A régióban ezzel ellehetnénk még 15 évig.
Ezt a 30 M-s dolgot megint honnan vetted? Annál egy alap C is többe kerül.
Ha 50-60-ból kijön egy korszerűsített verzió, akkor azzal már tudnánk mit kezdeni. Természetesen a jelenleg meglévő gépeinknél csak a korszerűsítést kellene kifizetni. Ennek egy része már meg is van az MS20-szal.
Itt irták.Talán Molni,de vissza kéne keresni.Biztos valaki olyan,kinek hitelt adok a véleményére-különben nem jegyzem meg.
60milkáért nem köll.Akkor inkább a Kfir NG fele annyiért.Masnizást leszámitva ugyanazt tudja,talán még többet is.
Igen, ez benne van.Annyi, hogy a svéd gépek, nem EBS HU felszereltségûek és azért átalakítást igényelnek... a fejlesztéseken túl.
A géppótlásból nem nagyon van értelme túl sok következtetést levonni.A cseheknél összetört kétüléses gép pótlására érkezett 44-es gépért fizetett összeget tudjuk valamelyik hivatalos dokumentumból.
Persze azt nem tudjuk hogy ez a teljes ár volt-e, azaz vettünk 2016-ban ennyiért egy használt gépet, vagy a szerződés miatt van benne valami csavar, pl hogy a gép árának csak egy részét kellett kifizetni, a többi pedig egyenletesen el lett osztva a lízing hátralevő éveire. Nem emlékszem, hogy a későbbi C/D upgraderől lett volna már ár közölve.
Ahogy én láttam a C+ konfig mind az EBS HU-nak, mind a C-nek "közös többszöröse". Az átalakítás egyben homologizációt is jelentene.Annyi, hogy a svéd gépek, nem EBS HU felszereltségûek és azért átalakítást igényelnek... a fejlesztéseken túl.
Szerintem Maróthék ezt is jobban tudják. Pláne azt, hogy mi is a mi jelenlegi helyzetünk. Az általad említett "ár/érték/megtérülés/eszköz- és személyzeti igény/továbblépési opciók"-ról milyen tanulmányt készítettél? Mert vannak olyan teamek, akik évek óta kutatják ezeket, és sokkal több információhoz van hozzáférésük, mint az egyszeri fórumlakónak. És azt se feledd el, hogy nem holnapra vásárolunk most be, hanem 30 évre, így mindenből csak a legújabb jöhet szóba.
Mo-on van?Nem.Magyar munkaerő dolgozik benne?Nem.Konfliktus esetén megtagadható a hozzáférés?Igen.Csak addig lehet rá számitani,amig a csehek is úgy akarják.Meg a csehekhez vezető utvonalat lehet használni,mivel közös határunk momentán nincsNe felejtsd el, hogy az Aero már félig "nálunk"-nak számít. Tudtommal a csehek csak a legnagyobb szervizre vitték a gépeket a svédekhez.
Az EBS HU-ra mind Nato kompatibilis gépre gondolok. Ráadásul a csehek is csak a közelmúltban jöttek fel a mi képesség szintünkre. Itt a Nato kompatibilis gép légi utántöltèsi képessége azt hiszem amit ôk nem tudtak. Amúgy igazatok van. Csak annyi hogy akár svéd, akár dél-afrikai Gripen is legyen, az átalakítást igényel. Az MS20 CD+ átalakításon kívül, aminek ára van. Ez inkább a gombokért Használt svéd gépek analógiája végett lehet érdekes. Én speciel CD+ párti vagyok, pont a Gripen országúti üzemeltetése végett. Engem ez a képesség lenyûgöz, szemben az EF-el, ami nyilván komolyabb gép, de pont másra való. Nem mobil, rugalmas honvédelemre, amelyik végett hatékonyabb védelemmel bírsz egységnyi infrastruktúrával (jelentsen ez bármit is- gép, hajozó állomány, fegyverzet, stb).Ahogy én láttam a C+ konfig mind az EBS HU-nak, mind a C-nek "közös többszöröse". Az átalakítás egyben homologizációt is jelentene.
De állítólag a korabbi nagyjavítasok során a mi gépeink is valamennyire homologgá váltak, mert az elején a 14 gép között is több kialakítás volt.
Mi több a pótlasnak érkezett kétüléses is már egy echte D volt. Miközben a másik meg egy B-ből átalakított köztes valami.
Nagyjavitást max a kefirnél tudnánk megcsinálni,a tejüzemben
Ne légy kocka!!!Mo-on van?Nem.Magyar munkaerő dolgozik benne?Nem.Konfliktus esetén megtagadható a hozzáférés?Igen.Csak addig lehet rá számitani,amig a csehek is úgy akarják.Meg a csehekhez vezető utvonalat lehet használni,mivel közös határunk momentán nincs
Szerintem a csehek ugyanúgy 800 óránként viszik a gépeket a svédekhez, mint mi. A kiépített háttér szintje is ugyanaz mint nálunk. A különbség inkább az volt, hogy a cseheknek nem kellett 6-7 év megtanulni önállóan és jól üzemeltetni a gépeket, nekik sokkal gyorsabban ment.Tudtommal a csehek csak a legnagyobb szervizre vitték a gépeket a svédekhez.
Te komolyan konfliktus alatt akarsz nagyjavíttatni????Mo-on van?Nem.Magyar munkaerő dolgozik benne?Nem.Konfliktus esetén megtagadható a hozzáférés?Igen.Csak addig lehet rá számitani,amig a csehek is úgy akarják.Meg a csehekhez vezető utvonalat lehet használni,mivel közös határunk momentán nincs
Mo-on van?Nem.Magyar munkaerő dolgozik benne?Nem.Konfliktus esetén megtagadható a hozzáférés?Igen.Csak addig lehet rá számitani,amig a csehek is úgy akarják.Meg a csehekhez vezető utvonalat lehet használni,mivel közös határunk momentán nincs
Háború esetén néhány aláírással szokta megoldani a tulajdon-problémát a gyártói kapacitás helyszín-országa a saját érdekeinek megfelelően, és nem a tulajdonos(országa) érdekeinek megfelelően!!!Te komolyan konfliktus alatt akarsz nagyjavíttatni????
Ezeket a kérdéseket feltetted a Hirtenbergerrel kapcsolatban is.
Meg okoskodtál, hogy az nem magyar hadiipar, aztán nézd má' mi lesz itten? Csak nem Várpalotán fogják a nagy kaliberű lőszerekkel együtt gyártani a Hirtenberger gránátjait?
Akkor az már eléggé magyar hadiipar???
Akkor olvasd újra, amire válaszoltál, ahelyett, hogy közhelyeket írogatsz!Háború esetén néhány aláírással szokta megoldani a tulajdon-problémát a gyártói kapacitás helyszín-országa a saját érdekeinek megfelelően, és nem a tulajdonos(országa) érdekeinek megfelelően!!!
A végén pedig győztes szava dönt, a győztes "mindent visz"!
A valóban hazai és a "címkézett" hazai közötti valóságról írok, és arról a valóban közhelyes rideg igazságról, ami mentén működnek a folyamatok háborús helyzetben!!!Akkor olvasd újra, amire válaszoltál, ahelyett, hogy közhelyeket írogatsz!