Nna. Mivel ez a hivatalos barkács topik ide szülöm, jöhet a korbács aztán.
Szóval T-34-85 a kiindulási alapunk, abból van a világban. Úgyhogy akkor elméleti barkács drága verzió.
Motortér:
Mivel a V46 az eredeti V2 fejlesztett verziója némi módosítással, a dimenziói megfelelőek, így a nagyobb motorteljesítmény tulajdonképpen a legegyszerűbb. Ennek valamelyik fejlettebb verziójával több mint elég lenne a tonna/lóerő arány. A T-72-ben is 'barkács' módon lett beiktatva az Allison automata váltója, szóval itt is elképzelhetőnek tartom. A motortér hátrafelé módosítható, ha ehhez szükséges, de szerintem elmegy alapból. A kormányzást elektornikusan megoldani, hogy egyszerűbb legyen a vezető számára, már nem lenne stresszes a mérnököknek mert példa rengeteg van.
Vezetőállás szekciója:
Elöl van hely bőven a gépben. A rádiós/géppuskakezelő állását megszüntetném, a helyére lehet iktatni a modern rendszerek egy részét. Rádió, akkumulátor, számítógépes elemek, hűtő, a vízszintes stabilizátor motorja mind bezsúfolható. A géppuka helyét behegeszteni, vagy ott iktatni a sofőr éjjelátót. A sofőr ajtaját megvastagítani, komoly páncélüveggel ellátva, pneumatikus rásegítéssel nyitva, kitámaszthatóan. Ez egyszerű, itt nem kérek kötözködést. A botkormányok helyett egy kormányos irányításúra alakítani a vezetőállást, a motortérben levő szerkezethez elektronikusan juttatva a jelet. A nappali/éjjellátóhoz képernyő, van rá hely a sofőr előtt.
Küzdőtér:
Marad a kézi töltés. Új főfegyver neki. Denel GT4 76 mm L62 magasnyomású ágyú. 60°-os szögnél, 2000 métren bizonyítottan tud 275 mm Rha-t átütni AFSFDS-sel, 1600 m/s torkolati sebességgel. Van HE lőszere is. 370 mm a visszarúgása, így ez nem okoz gondot a gépben, ha kellően lehet rögzíteni a visszarúgás rendszereit. Az eredeti lövegpajzs megtartható, abba belefér, viszont stabilizátort kell beilleszteni.
A lövész és parancsnok optikai rendszereit célszerű lenne a Lynx-ből átemelni, de szóba jöhet rengeteg variáns. Lengyel, cseh, szlovák, ukrán csodák is akár. Ezekhez kell elég sokat vágni, hegeszteni a tetőn, de ez megint a nem megoldhatatlan probléma. Tulajdonképpen ez a legvariálhatóbb dolog. A lövész fő optikája kerülhet az eredeti helyre a lövegpajzsban, de kerülhet a tetőre kivezetve is. Itt a hatékonyság a fő szempont. Kisméretű kijelző a lövésznek és a parancsnoknak is befér, akár felhajthatóan rögzítve. A töltő szintén kaphat egyet, amihez kamerával nappali képet olcsón kaphat, ezzel is segítve a többieket.
A torony forgó fenéklemezt igényel, a lőszerelhelyezés egyéb tekintetben maradhat az eredetinek megfelelően. Ha emiatt egy sorral kevesebbet is kaphat, akkor is bőséges készlettel indulhat harcba.
Külső kiegészítők:
A torony hátsó szekcióján specifikus tartóelemeket felhegeszteni. APU, egy 7,62-es automata fegyverállvány ködgránátvetővel(parancsnok kezeli), tárolódobozok, meteorológiai árbóc a tűzvezető számítógép időjárási elemeihez. A toronygyűrű felett rácspáncélzat felhelyezése a fronton és oldalt, kellő távolságra az alappáncéltól. A grillrácsra csavarozni könnyű ERA blokkokat, hogy az elműködésük után is maradjon valamilyen védelem a test és a beérkező lövedékek között. Ezt a testen felemelni a toronygyűrű védelmére frontból és oldalt is, olyan módon, hogy a tornyon levő elforduljon felette, illetve a keréksor közepéig védjen lefelé. A fronton a megfelelő nyílások meghagyása a sofőrnek és a vizuális eszközeinek. Opcionálisan ha már elméletben pénzt verünk el rá, könnyű soft vagy hard kill aps, mert hát modern harcmezőre megy, esetleg külső integrált ATGM indító. Ha a terhelést amit bele és rápakoltunk így, bírja a felfüggesztés, akkor hurrá, ha nem, akkor még első tevékenységként a t-55-ből átemelni erősebbet.
Ez így, a VH-s szutyokból vicces lenne.
IFV vadásznak brutális, gyalogságtámogató könnyű harckocsinak megfelelő, páncélvadásznak modern MBT ellen lesállásból használható.