Jól értelmezem, hogy szerintetek az iszlamizálódás miatt jönnek Magyarországra most a német hadiipari cégek?
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Az elmúlt évek tapasztalatai alapján, és a kialakult helyzet kapcsán szeretnénk elkerülni a (többek között az ukrán topikban is tapasztalható) információs zajt, amit részben a hazai sajtóorgánumok hozzá nem értő cikkei által okozott visszhang gerjeszt. Mivel kizárható, hogy a hazai sajtó, vagy mainstream szakértők többletinformációval rendelkezzenek a fórumhoz képest a Wagner katonai magánvállalat oroszországi műveletével kapcsolatban, így kiegészítő szabály lép érvénybe a topik színvonalának megőrzése, javítása érdekében:
Ezen tartalmak az oldal tulajdonosának és moderátorainak belátása szerint egyéb szabálysértés hiányában is törölhetők, a törlés minden esetben (az erőforrások megőrzése érdekében) külön indoklás nélkül történik.
Preferáltak az elsődleges és másodlagos források, pl. a résztvevő felekhez köthető Telegram chat-ek, illetve az ezeket közvetlenül szemléző szakmai felületek, felhasználók.
Nekik első az üzlet. Gondolniuk kell arra, hogy akkor is tudjanak pénzt keresni, ha otthon bizonytalanabbá válnak a hétköznapok.Jól értelmezem, hogy szerintetek az iszlamizálódás miatt jönnek Magyarországra most a német hadiipari cégek?
UAz gyakorlatilag már nincs használatban. A mercik átlagos életkora 20 év nem sok sót esznek már meg azok sem meg enyhén szólva fapadosak. A landik ingyen voltak alkatrészekkel együtt de azok sem lesznek olyan sokáig (nem is sok van belőlük) . A suzukik lettek a skoda felícia meg astra helyett futkusós kocsinak de ha embert akarsz levinni valahova valamennyi felszereléssel akkor bukik a dolog illetve nem 4x4-es szóval enyhe terepen sem túl effektívek.Valamit félreértetek. Nem kifejezetten a Vitara ellen van kifogásom, hanem párhuzamosan üzemben tartani UAZ-t, Mercedest, Land Rovert, Suzukit és Toyotát.
Logikus, amit írsz. Ennyi típusnál nem kell több, ezt még lehet bírni logisztikailag.UAz gyakorlatilag már nincs használatban. A mercik átlagos életkora 20 év nem sok sót esznek már meg azok sem meg enyhén szólva fapadosak. A landik ingyen voltak alkatrészekkel együtt de azok sem lesznek olyan sokáig (nem is sok van belőlük) . A suzukik lettek a skoda felícia meg astra helyett futkusós kocsinak de ha embert akarsz levinni valahova valamennyi felszereléssel akkor bukik a dolog illetve nem 4x4-es szóval enyhe terepen sem túl effektívek.
Hilux határfeladatra lőtérre kijárni lőgyakorlatvezetőknek stb meg nagyon fasza mivel pont jó a terepjáró képessége a puttonyba tudsz pakolni és komfortos. A ponyvás merci nagyon nem az főleg télen.
Igazából 3 típus üzemeltetése a jövő.
1 futkosó. (jelen esetben vitara)
2 egy mindenes terepes (jelenleg hilux) de félig meddig civil
3. Egy általános modulárisan páncélozható terepjáró (valszeg NMS 4x4) ami műveleti területen is jó de ha leszeded a páncélt akkor nem túl nehéz.
5 éven belül a siemens minden gyartast mo-ra hoz át.késmárk utca.egyidejuleg felszamolja a gorlitzi és berlini gyárakat. hasonlót tervez a bosch. és a ge europe.Adómentes,állami támogatás, olcsóbb munkaerő
az első már bejelentett dolog..5 éven belül a siemens minden gyartast mo-ra hoz át.késmárk utca.egyidejuleg felszamolja a gorlitzi és berlini gyárakat. hasonlót tervez a bosch. és a ge europe.
Néhány hónapja szó volt az akkor még meg nem nevezett cégekről. Elég hihetetlen, de örömteli fejlemény.az első már bejelentett dolog..
Akkora felhozatalt sikerült a szír és afgán zsenikből meg az antifa mérnöki karából felmutatni, hogy egyszerűen nem tudnak választani, így inkább elköltöznek autoriter diktatúra országba, ahol a legszörnyűbb ötven évvel elmaradott előembereken uralkodó nácifasisztarendszer szolgái lesznek?5 éven belül a siemens minden gyartast mo-ra hoz át.késmárk utca.egyidejuleg felszamolja a gorlitzi és berlini gyárakat. hasonlót tervez a bosch. és a ge europe.
Erre van link esetleg ?az első már bejelentett dolog..
Az egyértelmű faszság.Valamit félreértetek. Nem kifejezetten a Vitara ellen van kifogásom, hanem párhuzamosan üzemben tartani UAZ-t, Mercedest, Land Rovert, Suzukit és Toyotát.
Merci terepjáró beszerzés nem várható? Pár éve volt gyárlátogatáson a MH a gráci(?) Mercedes gyárban. Azt gondoltam, hogy a G Merci vonal megy tovább, főleg, hogy a -civil változat legalábbis- átesett egy elég jelentős modellfrissítésen és megnövekedett a mérete is. Meg most is volt kint a honvédségi VIP gép.UAz gyakorlatilag már nincs használatban. A mercik átlagos életkora 20 év nem sok sót esznek már meg azok sem meg enyhén szólva fapadosak. A landik ingyen voltak alkatrészekkel együtt de azok sem lesznek olyan sokáig (nem is sok van belőlük) . A suzukik lettek a skoda felícia meg astra helyett futkusós kocsinak de ha embert akarsz levinni valahova valamennyi felszereléssel akkor bukik a dolog illetve nem 4x4-es szóval enyhe terepen sem túl effektívek.
Hilux határfeladatra lőtérre kijárni lőgyakorlatvezetőknek stb meg nagyon fasza mivel pont jó a terepjáró képessége a puttonyba tudsz pakolni és komfortos. A ponyvás merci nagyon nem az főleg télen.
Igazából 3 típus üzemeltetése a jövő.
1 futkosó. (jelen esetben vitara)
2 egy mindenes terepes (jelenleg hilux) de félig meddig civil
3. Egy általános modulárisan páncélozható terepjáró (valszeg NMS 4x4) ami műveleti területen is jó de ha leszeded a páncélt akkor nem túl nehéz.
Passz. De ha merci lesz akkor se fogok sikítani csak fülkés legyen mert a ponyva pusztulat, és a határon szilikózist kap a járőr...Merci terepjáró beszerzés nem várható? Pár éve volt gyárlátogatáson a MH a gráci(?) Mercedes gyárban. Azt gondoltam, hogy a G Merci vonal megy tovább, főleg, hogy a -civil változat legalábbis- átesett egy elég jelentős modellfrissítésen és megnövekedett a mérete is. Meg most is volt kint a honvédségi VIP gép.
Merci terepjáró beszerzés nem várható? Pár éve volt gyárlátogatáson a MH a gráci(?) Mercedes gyárban. Azt gondoltam, hogy a G Merci vonal megy tovább, főleg, hogy a -civil változat legalábbis- átesett egy elég jelentős modellfrissítésen és megnövekedett a mérete is. Meg most is volt kint a honvédségi VIP gép.
Passz. De ha merci lesz akkor se fogok sikítani csak fülkés legyen mert a ponyva pusztulat, és a határon szilikózist kap a járőr...
Azért nem kell oda menni, ott is magyar pszichiáter van.Megkérdeztem pár DK-s nyugdíjast, azt mondták, Grácba a kényszergyógykezelés miatt ment a gép.
Ezt simán ki lehetne váltani egy típussal. Maradjunk mondjuk a Toyotánál. A Hiluxnak van egy 4Runner nevezetű SUV változata, dupla fülkés pickup, szimpla fülkés pickup, sőt ott a vele szoros rokonságot ápoló akár összkerekes Ace kisbusz is.1 futkosó. (jelen esetben vitara)
2 egy mindenes terepes (jelenleg hilux) de félig meddig civil
Ki lehet csak egy suszka konkrétan fele annyi és gdp-t termelsz veleEzt simán ki lehetne váltani egy típussal. Maradjunk mondjuk a Toyotánál. A Hiluxnak van egy 4Runner nevezetű SUV változata, dupla fülkés pickup, szimpla fülkés pickup, sőt ott a vele szoros rokonságot ápoló akár összkerekes Ace kisbusz is.
Ugyanazt el lehetne játszani mondjuk VW alapon is, ha már RM.
Ebben igazad van, de a Suzuki bevonása kevésbé fájdalmas "költségvetésileg"...Ezt simán ki lehetne váltani egy típussal. Maradjunk mondjuk a Toyotánál. A Hiluxnak van egy 4Runner nevezetű SUV változata, dupla fülkés pickup, szimpla fülkés pickup, sőt ott a vele szoros rokonságot ápoló akár összkerekes Ace kisbusz is.
Ugyanazt el lehetne játszani mondjuk VW alapon is, ha már RM.
Sőt, a vételárból a hazai gyártás miatt rengeteg zsé visszacsurog adó, TB egyéb formában.Ebben igazad van, de a Suzuki bevonása kevésbé fájdalmas "költségvetésileg"...
Ezért írtam a "költségvetésileg"-eg...Sőt, a vételárból a hazai gyártás miatt rengeteg zsé visszacsurog adó, TB egyéb formában.