Nem tudom, csak érdekes, de az Embraer a héten 1 új projektet jelentett be.
Az Embraer várhatóan még ebben az évben vagy a jövő év elején dönt egy új turbólégcsavaros repülőgép forgalomba hozataláról, amely 2027 körül állhat szolgálatba – közölte szerdán az Embraer kereskedelmi repülésért felelős vezetője.
Az Embraer a Pratt & Whitney, a Rolls-Royce és a GE motorgyártókkal is tárgyal a gép hajtóanyagának biztosításáról. Döntés az idei év második felében várható – mondta Arjan Meijer, az Embraer kereskedelmi légi közlekedésért felelős elnöke a szingapúri repülési vásáron.
Augusztus közepén az Embraer mérnöki és technológiai alelnöke, Luís Carlos Affonso kijelentette, hogy a vállalat egy olyan turbólégcsavaros repülőgép fejlesztését tanulmányozza, amely ugyanazt a kialakítást fogja használni, mint a cég kereskedelmi sugárhajtású repülőgépei, a farokba szerelt hajtóművekkel. A repülőgép 70 és 90 utas szállítására lenne képes, és Affonso szerint az üzemanyag-fogyasztás legalább 20%-kal alacsonyabb lenne, mint a sugárhajtású repülőgépeké, ráadásul csendesebb lesz az utasok számára, mint a jelenlegi turbópropagok, amelyeknek szárnyaiba hajtóművei vannak beépítve.
Meijer szerdán nem kívánt nyilatkozni az új repülőgép üzemanyag-hatékonyságáról a jelenlegi turbólégcsavarokhoz képest az ATR által uralt iparágban.
Az ügyvezető nem közölt becslést az új gép programjának költségéről, de hozzátette, a cég több pénzügyi és ipari partnerrel tárgyal a fejlesztésről.
Chris Cholerton, a Rolls-Royce Civil Aerospace elnöke elmondta, hogy a nagy repülőgépek hajtóműveivel foglalkozó vállalat azon dolgozik, hogy turbólégcsavaros motorjavaslatot nyújtson be az Embraernek.
"Úgy gondolom, hogy az üzemanyag-fogyasztásban jelentős csökkenést fogunk látni, ezért nagyon optimisták vagyunk a termékben rejlő lehetőségeket illetően" - mondta az eseményen.
A Pratt & Whitney és a GE nem kommentálta azonnal az ügyet.
Lehet nem is ide való, Ezt @Terminator - ra bizom.
Az Embraer még ebben az évben szeretne dönteni egy turbólégcsavaros projektről, mondja az ügyvezető
Embraer quer decidir sobre projeto de turboélice ainda este ano, diz executivo - DefesaNet
A Embraer espera decidir no final deste ano ou no início do próximo ano sobre o lançamento de um novo avião turboélice que pode entrar em serviço por volta de 2027, disse seu chefe de aviação comercial nesta quarta-feira. A Embraer também está conversando com os fabricantes de motores Pratt &...
www.defesanet.com.br
Az Embraer várhatóan még ebben az évben vagy a jövő év elején dönt egy új turbólégcsavaros repülőgép forgalomba hozataláról, amely 2027 körül állhat szolgálatba – közölte szerdán az Embraer kereskedelmi repülésért felelős vezetője.
Az Embraer a Pratt & Whitney, a Rolls-Royce és a GE motorgyártókkal is tárgyal a gép hajtóanyagának biztosításáról. Döntés az idei év második felében várható – mondta Arjan Meijer, az Embraer kereskedelmi légi közlekedésért felelős elnöke a szingapúri repülési vásáron.
Augusztus közepén az Embraer mérnöki és technológiai alelnöke, Luís Carlos Affonso kijelentette, hogy a vállalat egy olyan turbólégcsavaros repülőgép fejlesztését tanulmányozza, amely ugyanazt a kialakítást fogja használni, mint a cég kereskedelmi sugárhajtású repülőgépei, a farokba szerelt hajtóművekkel. A repülőgép 70 és 90 utas szállítására lenne képes, és Affonso szerint az üzemanyag-fogyasztás legalább 20%-kal alacsonyabb lenne, mint a sugárhajtású repülőgépeké, ráadásul csendesebb lesz az utasok számára, mint a jelenlegi turbópropagok, amelyeknek szárnyaiba hajtóművei vannak beépítve.
Meijer szerdán nem kívánt nyilatkozni az új repülőgép üzemanyag-hatékonyságáról a jelenlegi turbólégcsavarokhoz képest az ATR által uralt iparágban.
Az ügyvezető nem közölt becslést az új gép programjának költségéről, de hozzátette, a cég több pénzügyi és ipari partnerrel tárgyal a fejlesztésről.
Chris Cholerton, a Rolls-Royce Civil Aerospace elnöke elmondta, hogy a nagy repülőgépek hajtóműveivel foglalkozó vállalat azon dolgozik, hogy turbólégcsavaros motorjavaslatot nyújtson be az Embraernek.
"Úgy gondolom, hogy az üzemanyag-fogyasztásban jelentős csökkenést fogunk látni, ezért nagyon optimisták vagyunk a termékben rejlő lehetőségeket illetően" - mondta az eseményen.
A Pratt & Whitney és a GE nem kommentálta azonnal az ügyet.
Lehet nem is ide való, Ezt @Terminator - ra bizom.