Az a baj, hogy dolgoztam majd 5 évet Németországban meg Belgiumban. Kevesebb, lazább munkaidő, több pénz, kisebb hatékonyság. Főleg Belgium, mert Németországban legalább voltak öreg motorosok, akiktől lehetett tanulni. De ez a tapasztalat azóta már itthon is megjött \megjön.
A hazai gyárak mivel újabbak ezért általában korszerűbbek.
De vegyük Debrecen-BMW-t. Már eleve elektromos autókra tervezik, ezért 100% hatékonyabb lesz mint bármelyik régi BMW gyár.
Az RM Zalába több fejlesztő részt hozott, ahogy az Audi elektromos motorfejlesztő és kísérleti motor központja is Győrben van.
Próbáld megemészteni.
Kína még K-K Európa hatékonysága és nyeresége hízlalja a németek számláját.
De mivel ezek a befektetések felhúzzák a hazai régiókat ezért win-win szitu.
Ezt kell eltanulni tőlük. A hazai multikat/oligarchákat ilyen kifektetésekre kell ösztönözni.
Üzbég -OTP. 4iG - montenegroi és albán Telekom cégek felvásárlása. Stb.
Ha kölcsönösen előnyös a szitu termeljenek. Egyébként szükséges ipartelepitesek, hogy az autóipar továbbra is a gazdaságot az életszínvonalat húzza és ne az országból húzzon el. Ez utóbbi esetben egy alacsonyabb eletszinvonalon lehetnénk mezőgazdasági ország, de erre nem hiszem hogy lenne igény.
Ezek igazak és műxenek, ha a "Rendszer" a maga által korábban --Magának előnyös-- Magának létrehozott szabályokat betartja!!!
..mit látsz nap-mint-nap: Betartja???
Ezeket a lépéseket 10(+) évvel ezelőtt kellet volna megtenni!!!
Én is sajnálom, hogy EZ nem megy már!!!
.