Már bocsánat, de ilyen agresszív fenyegetéseket hogy merészelsz megengedni magadnak?
- A terveknek szabványoknak kell megfelelniük, innen kezdve a tervező keze eléggé meg van kötve.
- Az, ha a kivitelezés olyan lett, amilyen, azért a kivitelező a felelős, szóval ne az étlap készítőjét fenyegesd azért, ha a kihozott étel nem ízlik.
- Eleve miért fenyegetőzöl bármi kapcsán, ha láthatóan nem értesz hozzá picit sem? Még ha nem is vagy megelégedve az utak minőségével, akkor sem vállalható ez a hangnem...
Én itt most azokat képviselem,akik gyakorlatban használják azt,amit ti az irodában terveztek-de nem használjátok.
És vedd tudomásul.Ha a gyakorlati felhasználó azt mondja valamiről,hogy szar,akkor akármilyen jol fest a számitógép képernyőjén,az egy szar.
Szóval tiszteltetem a mérnöki tudásodat,de ha gyakorlatban gond van a tervel,akkor azt a tervet javitani kell.
Azonkivűl az útat használót nem érdekli,hogy eleve a tervező cseszte el,vagy a kivitelező tért el.Neki az számit,hogy az út,amin halad,az jó vagy nem.
Különben meg ha a kivitelező eltér a tervtől,akkor miért van átvéve tőle?
És televan a hócipőm,hogy a véleménye nem kell a kisembernek-de a munkája és az adója igen.A kisemberek adójábol épül,és főleg a fuvarozó útdijábol van fentartva.Ha a pénz kell,akkor hallgatassék meg a vélemény is-és legyen figyelembe is véve.
Különben ez nem csak hazai probléma,hogy balfasz terveket csinálnak.Nyugaton is jártam,és nem is egyszer,olyan vadiúj logisztikában,amin le kellet bontani rögtön az első nap a kaput,mert nem tudott befordulni a nyerges szerelvény......Logisztikába.Hótegyszerű manőverek félorás fűrészelésekké változnak,mer fél méter betont nem képes még odatervezni-de tökfelesleges absztrakt sziklakertet odatudják tervezni,meg pénz is jut rá.Naná,hogy mérges,ki dolgozik vele