A400M Atlas (Airbus)

A török légierő sürgősségi evakuálása Kínából / Wuhanból A400M-mel
EPrGDXGX4AUL9xO
 
  • Tetszik
Reactions: kamm
Puma, nem Super Puma:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: Wilson
Szerintem azért egy jelentős csökkentés különben is benne volt a levegőben már csak az A380 kivezetése miatt is!
Az A380 gyártása csak jövőre áll le. A "folytatást" eredetileg úgy tervezték, hogy a felszabadult csarnokban A320neókat fognak gyártani, de jelenleg úgy tűnik, hogy a lemondások és a halasztási kérelmek miatt ez egyhamar nem fog megvalósulni... :(
 
Az A380 gyártása csak jövőre áll le. A "folytatást" eredetileg úgy tervezték, hogy a felszabadult csarnokban A320neókat fognak gyártani, de jelenleg úgy tűnik, hogy a lemondások és a halasztási kérelmek miatt ez egyhamar nem fog megvalósulni... :(
Akkor nagyon lassan dolgoznak az airbusnál, mert az utolsó daarabnak a híre kb 2 hetes.... Fél év van az év végéig, szóval egy gépet amit már csak össze kell illeszteni fél év alatt csinálják meg?
 
Akkor nagyon lassan dolgoznak az airbusnál, mert az utolsó daarabnak a híre kb 2 hetes.... Fél év van az év végéig, szóval egy gépet amit már csak össze kell illeszteni fél év alatt csinálják meg?
"Az utolsó A380-as 2021-re készül el és a típus legnagyobb üzemeltetőjéhez, az Emirates-hez kerül majd.

Az európai repülőgépgyártó tavaly februárban döntött az óriásgép programjának megszüntetéséről és a gyártósorok 2021-es leállításáról."

https://airportal.hu/megerkeztek-toulouse-ba-az-utolso-a380-as-fodarabjai/
 
"Az utolsó A380-as 2021-re készül el és a típus legnagyobb üzemeltetőjéhez, az Emirates-hez kerül majd.

Az európai repülőgépgyártó tavaly februárban döntött az óriásgép programjának megszüntetéséről és a gyártósorok 2021-es leállításáról."

https://airportal.hu/megerkeztek-toulouse-ba-az-utolso-a380-as-fodarabjai/
Te figyumá'! Megmondanád, hogy azokkal az üzemekkel mi lesz amelyek az egyes részegységeket gyártják, és éppen most búcsúztatták el az utolsó legyártott A380 darabokat?
Gondolod, hogy azok a gyártósorok még csak úgy sztahanovi szorgalomból még gyártanak 10-20 törzsdarabot, csak mert szerinted a gyártósorok nem állnak le? o_O
Mert szerinted a gyártósoroknak 2021-ig mennie kell. :eek::D
 
Te figyumá'! Megmondanád, hogy azokkal az üzemekkel mi lesz amelyek az egyes részegységeket gyártják, és éppen most búcsúztatták el az utolsó legyártott A380 darabokat?
Gondolod, hogy azok a gyártósorok még csak úgy sztahanovi szorgalomból még gyártanak 10-20 törzsdarabot, csak mert szerinted a gyártósorok nem állnak le? o_O
Mert szerinted a gyártósoroknak 2021-ig mennie kell. :eek::D
Ezt az Airportal-tól kérdezd, mert én meg sem szólaltam, csak idéztem 1 cikket...

De ha engem kérdezel: Ha szárnyakat és törzsdarabokat nem is de pótalkatrészeket le kell gyártaniuk a még legalább 10 évig szolgáló gépekhez...
 
MPC-20200629-292-048.jpg


RAF engineers complete A400M engine change on Falkland Islands.



(Ügyesek ezek a marketingesek... elromlott az egyik hajtómű valahol a világ végén, de sikerként kommunikálják. )
Már miért ne lehetne siker?
Ennek a kommunikének semmi köze nincs az Airbushoz, és az A400M-hez is csak szőrmentén. Ezt az RAF vezetése/személyzete adta ki.
Emlékezz csak vissza, hogy itthon is meg volt ünnepelve amikor a C-17-eseknek először cserélték ki Pápán a hajtóművet, pedig a Falkland-szigetek nekik nem a home base-ük.
Ez azt jelenti, hogy innentől a RAF nagyjából minden remote location-ön képes gyakorlatilag minden javítási műveletet elvégezni.
 
  • Tetszik
Reactions: Wilson