K
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Kezdettol fogva nyomjak a speckoit, koztuk hogy a turboprop miatt milyen lassan is tud repulni - itt konkretan 105 knots (cirka 190km/h) volt a legalacsonyabb:Ez hogy is? A400M utazósebessége 750km/h, H225M-é 250km/h. Mennyi az Atlas átesési sebessége? Mondjuk azt írják valahol, hogy a gép FBW-je úgy van csinálva, hogy széles repülési tartományban is jól teljesítsen.
Valószínűleg ez is gyakorló repülés. Mint amikor a mi pilótáink gyakorlásként körberepülik az A319-el Európát. Pl. az egyik most is épp Franciaország felett repked ide-oda.Hát, ez meg mit csinált errefelé?
Bocs, nem tudtam jól betenni a képet
Teljesen rendben van, max Hadhazynak kell majd elmagyarazni, hogy ez nem olyan, mint a biciklizes, kicsit bonyolultabb.Valószínűleg ez is gyakorló repülés. Mint amikor a mi pilótáink gyakorlásként körberepülik az A319-el Európát. Pl. az egyik most is épp Franciaország felett repked ide-oda.
H igy nyilatkozik, amkor mar megoldottak, ami felmerult. Erdemes lesz nezni, nuliusban mit jelentenek be es hogyan hat a reszvenyre majd.Tetszik amikor egy cég őszinte...
https://www.flightglobal.com/defenc...-says-airbus-programme-manager/143899.article
Clive Schley az A400M program managare interjút adott a Flight Globalnak.
Ezek a kedven mondataim az interjúból:
"...For the last 10 years the programme was heavily challenged. Being late, our customers were challenging us a lot about the achievement of capabilities,” he says. “We have not yet fully finished the development, [and] we are not where I want us to be on supportability, fleet availability and maturity....”
"...The customers start to rely on and utilise this aircraft – despite all the challenges on fleet availability, materiel support and investment on the nations’ side..."
Úgy tűnik a hajtóművel még mindig gondok vannak:
"...several airworthiness directives having been issued by the European Union Aviation Safety Agency related to the PGB flaw and the TP400’s low and high pressure turbine discs, Airbus is working with EPI and the regulator to recertificate a new standard for the powerplant..."
"...Expected to conclude in July, this process will enable Airbus to establish new maintenance schedules, using what Schley describes as “less conservative assumptions”. Success in this endeavour is of great importance, he notes, because: “the engine still places a burden on the shoulders of our clients...”
Elvileg ez az utolsó igért követelmény a géptől.