Kiválló következtetéseket vontál le!
Remélem más topicokban és hozzászólásoknál is legalább ennyire körültekintően tájékozódsz, amikor ilyet teszel!
Akkor linkelek még neked pár dolgot és ezeket is vedd figyelembe, amikor a következtetéseket levonod:
The Real Roots of Germany’s Defense Spending Problem
Troops Relieved of NH-90 Maintenance
Nobody Wants to Join the German Army
Is Germany's Navy Dead?
Ebből külön ki is emelnék egy részt (2018-ból):
The Marine has six Type 212 U Boats; none of which are currently operational. While German industry continues to sell similar vessels around the world, and some of its NATO allies operate them on very sensitive SIGINT missions into remote foreign harbors, the German Navy with its long history of submarine development and operation, today cannot even deploy a single submarine on operations – and will be unable to so for some time to come.
A franciákhoz pedig annyit még hozzátennék, hogy náluk a fő probléma a túl kis darabszám volt. Nem abszolút, hanem relatív értelemben. (Ebből a szempontból a németek még rosszabb helyzetben voltak).
A franciák a mai napig csak 15db gépet kaptak/kértek. 2013 (2), 2014 (4),2015 (2), 2016 (2), 2017 (3), 2018 (1), 2019 (1+1várható)
Ha a szövegben szereplő 2-3 évet vesszük, akkor az azt jelenti, hogy nagyjából 10 gép állt rendelkezésre. Ha ebből a 10-ből 3 gép (a flotta 1/3-mada) azért áll a földön, mert a hangár ahol el kéne végezni a service-t rajtuk nem áll rendelkezésre, akkor az pénzügyi hiba? Háát én nem tudom...
Segíts nekem:
A védelmi iparban - és azon belül is a repülésben - előfordulhat olyan szerződés, amikor az üzemeltető országnak nem kell készleteznie sok pénzért alkatrészt? És a szállító gondoskodik a javításokról?
Te hallottál már ilyenről?
Én abban bízom, hogy bármelyik gépet is válasszák a HM-ben vagy magasabb "polcon" a 3 szóba jöhetőből, azt körültekintően teszik, és teljes maintenance-szal veszik.
Én azt sem bánom, ha a KC-390 az, vagy a C-130J. Bár ha már e 2 közül kellene választani akkor talán picivel inkább a KC lenne a befutó. Ha így lesz, akkor én mindenképpen kivárnám a sorunkat, még akkor is, ha az Airbus/Falconnal-nal
is kell addig szállítani, vagy bérlünk gépeket.[/QUOTE
Ugylátszik nem csak nékem van "agymacskám"
Nincs kiforrva ez a gép,ahogy a KC se.És hacsak az amerikaiak be nem szállnak,nem is lesz-egyik sem.C130J meg kivan.És van hozzá minden.Készen,működőképesen.Bár szerintem nem kell nekünk ekkora gép.Sokkal inkább passzolna az országvédelmi igényeinkhez egy Szuhoj S80 jellegű gép,hogy egy másik agymacskámat emlitsem.