Ez egyenes következménye a Tiger mk3-mal való b@szakodásra...![]()
Vagy nincs pénz, és kellett valami ürügy, illetve egy terület, ahonnan el lehet vonni.
Ez egyenes következménye a Tiger mk3-mal való b@szakodásra...![]()
Vagy nincs pénz, és kellett valami ürügy, illetve egy terület, ahonnan el lehet vonni.
Miközben Sevillában van a végszerelde! Hallo!Legalább 5 éve próbálkoznak a spanyolok, hogy ne kelljen átvenni és kifizetni a megrendelt gépek kb. felét.
Ha nem a spanyoloknak kell kifizetni és üzemeltetni 10+ db A400M-et, hanem csak náluk építik valaki másnak az valószínűleg nagyobb haszon a spanyol államnak...Miközben Sevillában van a végszerelde! Hallo! A hírekben nem véletlenül szerepel a "MAY cancel" kifejezés.
Mindenki kihátrált Tiger MK3 nagy upgrade programból, így a franciáknak egyedül már túl drága lett.Miközben meg a németek visszamondták a Tiger Mk3-at, és annak ellenére, hogy aláírták a csatlakozást a Franciák is a kiszállás szélén vannak.
És valószínűleg továbbra is vevőt keresnek a gépekre, aki átvenné őket.Közben pedig a spanyolok A400M-es hátralévő megrendeléseit 2025-30 közé halasztották.
A spanyolok és a franciák maradtak. Amikor a franciák is jelezték, hogy így már nem vállalnák, akkor szóltak a spanyolok, hogy akkor ők sem kérik az A400M-eket. És mindez az FCAS pozícióharcoktól indult.Mindenki kihátrált Tiger MK3 nagy upgrade programból, így a franciáknak egyedül már túl drága lett.
Ez így van, de gondolom neked is lejön, hogy ha van még rá 1-2 évük, hogy elkezdjék a gyártását a 2025 utáni A400M-eknek, akkor nem kell prompt azonnal bedobni a törülközőt. Ők mégis azonnali may cancel-t dobtak be amint a franciák elkezdtek b@szakodni a Tigerrel.És valószínűleg továbbra is vevőt keresnek a gépekre, aki átvenné őket.
Az a ket pup az oldalan?
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..