A400M Atlas (Airbus)

Legalább 5 éve próbálkoznak a spanyolok, hogy ne kelljen átvenni és kifizetni a megrendelt gépek kb. felét.
 
Vagy nincs pénz, és kellett valami ürügy, illetve egy terület, ahonnan el lehet vonni.

Legalább 5 éve próbálkoznak a spanyolok, hogy ne kelljen átvenni és kifizetni a megrendelt gépek kb. felét.
Miközben Sevillában van a végszerelde! Hallo!
A hírekben nem véletlenül szerepel a "MAY cancel" kifejezés. Miközben meg a németek visszamondták a Tiger Mk3-at, és annak ellenére, hogy aláírták a csatlakozást a Franciák is a kiszállás szélén vannak.
Közben pedig a spanyolok A400M-es hátralévő megrendeléseit 2025-30 közé halasztották.
 
Miközben Sevillában van a végszerelde! Hallo! A hírekben nem véletlenül szerepel a "MAY cancel" kifejezés.
Ha nem a spanyoloknak kell kifizetni és üzemeltetni 10+ db A400M-et, hanem csak náluk építik valaki másnak az valószínűleg nagyobb haszon a spanyol államnak...
Miközben meg a németek visszamondták a Tiger Mk3-at, és annak ellenére, hogy aláírták a csatlakozást a Franciák is a kiszállás szélén vannak.
Mindenki kihátrált Tiger MK3 nagy upgrade programból, így a franciáknak egyedül már túl drága lett.
Közben pedig a spanyolok A400M-es hátralévő megrendeléseit 2025-30 közé halasztották.
És valószínűleg továbbra is vevőt keresnek a gépekre, aki átvenné őket.
 
  • Tetszik
Reactions: borisz
Mindenki kihátrált Tiger MK3 nagy upgrade programból, így a franciáknak egyedül már túl drága lett.
A spanyolok és a franciák maradtak. Amikor a franciák is jelezték, hogy így már nem vállalnák, akkor szóltak a spanyolok, hogy akkor ők sem kérik az A400M-eket. És mindez az FCAS pozícióharcoktól indult.
És valószínűleg továbbra is vevőt keresnek a gépekre, aki átvenné őket.
Ez így van, de gondolom neked is lejön, hogy ha van még rá 1-2 évük, hogy elkezdjék a gyártását a 2025 utáni A400M-eknek, akkor nem kell prompt azonnal bedobni a törülközőt. Ők mégis azonnali may cancel-t dobtak be amint a franciák elkezdtek b@szakodni a Tigerrel.

A Tiger program 2 felhasználónak óriási bukó. De muszáj a franciáknak vállalni a dolgot, ha nem akarják a légiipari együttműködéseket elbukni. Különösen, hogy az FCAS esetén a Dassault a fő konstruktőr.
Megjegyzem, hogy a franciák vannak legjobban lemaradva időarányosan a gépek megrendelésével/átvételével. Valami 20/50-nél tartanak.
 
A400M reaches 150,000 flight hours...

With more than 100 aircraft in operation, the A400M has surpassed 150,000 flight hours serving nations worldwide, protecting people and performing new tasks with new capabilities.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: enzo and fishbed
A400M stand-off jammer concept breaks cover...

FwLuIzLXoAEn7rr
 
A Royal Air Force A400M Atlas transport aircraft has set two new records for the aircraft type en route to Guam to participate in the US-led Exercise Mobility Guardian 2023...

The non-stop flight from the aircraft’s home base at RAF Brize Norton in Oxfordshire took 20 hours and 36 minutes, setting the record for the longest flight by an A400M, as well as for the closest flight to the North Pole by the type so far.

The record-breaking journey required aerial refuelling three times from two RAF Voyager Multi Role Tanker Transport aircraft.


Map-blue-voyager1-red-atlas-pink-voyager2.png